nazev obor pro diplom: string(14) "Cestovní ruch"
nazev oboru: string(14) "Cestovní ruch"
nazev programu pro diplom: string(14) "Cestovní ruch"
nazev programu string(14) "Cestovní ruch"
Tel.: 389032449 E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Vyberte si variantu studijního programu nebo kombinaci, na kterou se chcete přihlásit. Ekonomická fakulta Cestovní ruch
Popis programu
Studiní plán zde Informace o studiu
Předměty profilujícího základu studijního programu vycházejí z oblasti marketingu z důvodu nutnosti správně vytvořit produkty cestovního ruchu, nabídnout zákazníkům a prodat (jedná se o předměty Marketing a Marketingový výzkum)
Předměty profilujícího základu z oblasti cestovního ruchu jsou uvedeny studiem předmětu Cestovní ruch, kde jsou analyzovány teoretické přístupy k cestovnímu ruchu a následně prováděna komparace těchto přístupů mezi sebou a konfrontace s praktickým vnímáním. Analyzována je systémová teorie, dopady cestovního ruchu na okolí, kdy zvláštní důraz je kladen na ekonomickou, ale také sociální roli celého systému. Předmět Odvětví a produkty cestovního ruchu navazuje na již probranou látku, detailně člení a analyzuje jednotlivé typy cestovního ruchu a vymezuje základní produkty jednotlivých odvětví. Předmětem jsou položeny základy pro další předměty z oblasti marketingu a řízení. Předmět zároveň ukazuje široké možnosti budoucího uplatnění studentů a je tak významný pro volbu jejich praxe. Geografie cestovního ruchu vysvětluje souvislost přírodních atraktivit a cestovního ruchu. V předmětu Management cestovních kanceláří poznávají studenti blíže trh produktů cestovního ruchu, tvorbu produktů cestovního ruchu a specifika řízení cestovních kanceláří v jednotlivých fázích jejich životního cyklu.
Nabídku studia problematiky cestovního ruchu rozšiřují další předměty. Městský a venkovský cestovní ruch analyzuje dvě významné složky a ukazuje současné vnímání dvou protipólů cestovního ruchu, ale řeší i společné problémy, které současný cestovní ruch omezují. Zároveň doplňuje znalosti, které by student cestovního ruchu měl mít vzhledem ke své erudici v oboru. Závěrem studia pak studenti řeší Marketing produktů cestovního ruchu, ve kterém se prolínají všechny studované předměty a je řešena obdhocní a marketingová stránka a Destinační management a marketing, kde odborníci z praxe vysvětlují specifika řízení a marketingu destinace cestovního ruchu.
Během studia student(ka) volí jeden ze skupiny předmětů: Profil absolventa
Naučíte se:
Přijímací řízení
Něco navíc
Kontakt
Cestovní ruch
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice Tel.+420 389 032 191 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
© 2021 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies
1