Browse IS/STAG - Portál JU

Skip to page content
Website JU
Portal title page JU
Anonymous user Login Česky
User support contact
Browse IS/STAG
Login Česky
User support contact
  • Welcome
  • Browse IS/STAG
  • Evaluation results
  • Applicant
  • Graduate
  • IPS
  • E-learning
  • Aplikace StuduJU
Welcome
Browse IS/STAG
Management reactionGlobal survey resultsPublished survey resultsService evaluation results
Information for applicantsElectronic applicationECTS arrivalsCourse catalog
Getting startedAlumni ClubAbsolvent - website
IPS
E-learning
Aplikace StuduJU

1st level navigation

  • Welcome
  • Browse IS/STAG
  • Evaluation results
  • Applicant
  • Graduate
  • IPS
  • E-learning
  • Aplikace StuduJU
User disconnected from the portal due to long time of inactivity.
Please, click this link to log back in
(sessions are disconnected after 240 minutes of inactivity. Note that mobile devices may get disconnected even sooner).

Browse IS/STAG (S025)

Help

Main menu for Browse IS/STAG

  • Programmes and specializations.
  • Courses
  • Departments
  • Lecturers
  • Students
  • Examination dates
  • Timetable events
  • Theses, selected item
  • Pre-regist. study groups
  • Rooms
  • Rooms – all year
  • Free rooms – Semester
  • Free rooms – Year
  • Capstone project
  • Times overlap
  •  
  • Title page
  • Calendar
  • Help

Search for a Thesis

Print/export:  Data export to PDF format - which you can print easily... Bookmark this link in your browser so that you may quickly load this IS/STAG page in the future.
Only logged-in user will see student personal numbers.

Dates found, count: 1

Search result paging

Found 1 records Print Export to xls List URL
  Surname Name Title Thesis status   Supervisors Reviewers Type of thesis Date of def. Title
Student Type of thesis - - - - - - - - - -
Item shown in detail SMOLÍKOVÁ Includes the selected person into the timetable overlap calculation. Martina Working Conditions of the Social Workers in the Organizations Working Conditions of the Social Workers in the Organizations Thesis finished and defended successfully (DUO).   Vacková Jitka Francová Hana Master's thesis 1594245600000 09.07.2020 Working Conditions of the Social Workers in the Organizations Thesis finished and defended successfully (DUO).
Martina SMOLÍKOVÁ Master's thesis 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX

Thesis info Pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích

  • Basic data
The document you are accessing is protected by copyright law. Unauthorised use may lead to criminal sanctions.
Name SMOLÍKOVÁ Martina Includes the selected person into the timetable overlap calculation.
Acad. Yr. 2017/2018
Assigning department USV
Date of defence Jul 9, 2020
Type of thesis Master's thesis
Thesis status Thesis finished and defended successfully (DUO). Thesis finished and defended successfully (DUO).
Completeness of mandatory entries - No mandatory fields for this Thesis.
Main topic Pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích
Main topic in English Working Conditions of the Social Workers in the Organizations
Title according to student Pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích
English title as given by the student Working Conditions of the Social Workers in the Organizations
Parallel name -
Subtitle -
Supervisor Vacková Jitka, doc. Mgr. et Mgr. Ph.D.
Oponent Francová Hana, Mgr. Ph.D.
Annotation Tato diplomová práce je součástí projektu s názvem Vybrané aspekty managementu sociální práce (registrační číslo GAJU 052/2019/S). Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jak jsou sociální pracovníci spokojeni s pracovními podmínkami v organizacích. Za dílčí cíl bylo stanoveno, jak probíhá adaptační proces u nově nastupujících sociálních pracovníků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je koncipována tak, aby vystihla pojetí sociální práce, sociálních služeb, profesi sociálního pracovníka a pracovní podmínky v organizacích. Pro praktickou část diplomové práce byla zvolena smíšená strategie výzkumu pomocí schématu QUAN-qual (The QUAN-Qual Model). Hypotézy byly testovány pomocí Chí kvadrát testu dobré shody - X2 a znaménkového schématu s hladinou významnosti 0,05, 0,01 a 0,001. V kvalitativní části byla použita technika rozhovoru dle návodu a data byla zpracována pomocí otevřeného, selektivního a axiálního kódování. Kvalitativní výzkum doplňuje kvantitativní část o poznatky ředitelů vybraných organizací poskytujících sociální služby. Kvantitativní výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníku vlastní konstrukce, který byl směrovaný jednak na ředitele organizací poskytujících sociální služby, tak i na sociální pracovníky v šesti náhodně vybraných krajích na území České republiky. Na výzkumu se podílelo 396 ředitelů a 331 sociálních pracovníků organizací poskytujících sociální služby (proběhl totální výběr organizací z Registru poskytovatelů sociálních služeb, bylo osloveno 1245 organizací poskytujících sociální služby). V souvislosti s cíli diplomové práce byly stanoveny dvě hypotézy. Obecná hypotéza (hypotéza 1) zjišťující závislost délky praxe a vzdělání sociálních pracovníků na spokojenosti sociálních pracovníků s vybranými pracovními podmínkami a hypotéza 2 zabývající se délkou zapracování nového sociálního pracovníka dle cílové skupiny organizace. V rámci obecné hypotézy byla potvrzena statisticky významná souvislost mezi vzděláním a spokojeností s kolektivem. V ostatních případech nebyla prokázána statisticky významná souvislost mezi proměnnými. U hypotézy 2 neexistuje statisticky významná souvislost mezi zaměřením organizace z hlediska cílové skupiny a délky zapracování nového sociálního pracovníka. V rámci výzkumné otázky zjišťující, jaké jsou pracovní podmínky sociálních pracovníků z pohledu jejich manažerů vyplynulo 5 kategorií pracovních podmínek (zázemí při výkonu, platové ohodnocení, pracovní benefity, týmovost, vztah nadřízený versus podřízený a 2 kategorie související s nespokojeností sociálních pracovníků (nespokojenost sociálních pracovníků a řešení nespokojenosti). Mimo to 3 kategorie související s adaptačním procesem (postupy adaptačního procesu, délka adaptačního procesu a seznámení s pracovními podmínkami). Rozhovory byly realizovány s 24 informanty. Výsledky mé diplomové práce jsou dílčí částí celkových výsledků projektu GAJU s názvem Vybrané aspekty managementu sociální práce (registrační číslo GAJU 052/2019/S). Získaná data budou použita k dalším rozšiřujícím výzkumům, popřípadě mohou být využita k vytvoření návrhu na zlepšení řízení organizací v sociální oblasti.
Annotation in English This diploma thesis is a part of the project called Selected Aspects of the Social Work Management (registration number GAJU 052/2019/S). The aim of my diploma thesis was to find out how the social workers are satisfied with the working conditions in the organizations. The partial aim was to determined how the adaptation process of the new social workers looks like. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part is concentrated on describing conception of a social work, the social services, a profession of the social worker and the working conditions in the organizations. For the practical part a mixed research strategy using a schema QUAN-qual (The QUAN-Qual Model) was chosen. The hypotheses were tested by using Chi-square test - X2 a and signs scheme with significance level 0,05, 0,01 a 0,001. In a qualitative part there was used a technique of an interview according to the instructions and the data were processed with the usage of open, selective and axial coding. The qualitative research completes the quantitative part with knowledges of managers of chosen organizations providing social services. The qualitative part was realised through a self-designed questionnaire which was send to the managers and the social workers of the organizations providing social services in six randomly selected regions in the Czech Republic. In the research participated 396 managers and 331 social workers of the organizations providing social services (there was made a choice of the organizations from the register of the providers of the social services, 1245 organizations providing social services were addressed). In the context of the aims of the diploma thesis were determined two hypotheses. The general hypothesis (hypothesis 1) determining the dependence of the length of practice and education of the social workers on the satisfaction of the social workers with selected working conditions and hypothesis 2 which deals with length of the training of the new social worker according to the target group of the organization. Within the general hypothesis was confirmed statistically significant relation between education and satisfaction with the team. In other cases statistically significant relations between variables were not confirmed. In the hypothesis 2 statistically significant relation between the target group of the organization and the length of the training of the new social worker does not exist. According to the research question which focused on finding out what the working conditions of the social workers are from the point of view of their managers came up with five categories of working conditions (working background, salary, working benefits, team, relationship between superior versus inferior) and 2 categories related to dissatisfaction of the social workers (dissatisfaction of the social workers and solutions of the dissatisfaction). Moreover 3 categories related to the adaptation process (steps of the adaptation process, length of the adaptation process and introduction of working conditions). The interviews were realized with 24 informants. The results of my thesis are a part of the complex results of the project GAJU called Selected Aspects of the Social Work Management (registration number GAJU 052/2019/S). The obtained data will be used for further extension research or they can be used to make a proposal which can improve management of organizations providing social services.
Keywords sociální práce, sociální pracovník, pracovní podmínky, pracoviště
Keywords in English social work, social workers, working conditions, workplace
Length of the covering note 146 s. (184 458 znaků)
Language CZ
Annotation
Tato diplomová práce je součástí projektu s názvem Vybrané aspekty managementu sociální práce (registrační číslo GAJU 052/2019/S). Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jak jsou sociální pracovníci spokojeni s pracovními podmínkami v organizacích. Za dílčí cíl bylo stanoveno, jak probíhá adaptační proces u nově nastupujících sociálních pracovníků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je koncipována tak, aby vystihla pojetí sociální práce, sociálních služeb, profesi sociálního pracovníka a pracovní podmínky v organizacích. Pro praktickou část diplomové práce byla zvolena smíšená strategie výzkumu pomocí schématu QUAN-qual (The QUAN-Qual Model). Hypotézy byly testovány pomocí Chí kvadrát testu dobré shody - X2 a znaménkového schématu s hladinou významnosti 0,05, 0,01 a 0,001. V kvalitativní části byla použita technika rozhovoru dle návodu a data byla zpracována pomocí otevřeného, selektivního a axiálního kódování. Kvalitativní výzkum doplňuje kvantitativní část o poznatky ředitelů vybraných organizací poskytujících sociální služby. Kvantitativní výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníku vlastní konstrukce, který byl směrovaný jednak na ředitele organizací poskytujících sociální služby, tak i na sociální pracovníky v šesti náhodně vybraných krajích na území České republiky. Na výzkumu se podílelo 396 ředitelů a 331 sociálních pracovníků organizací poskytujících sociální služby (proběhl totální výběr organizací z Registru poskytovatelů sociálních služeb, bylo osloveno 1245 organizací poskytujících sociální služby). V souvislosti s cíli diplomové práce byly stanoveny dvě hypotézy. Obecná hypotéza (hypotéza 1) zjišťující závislost délky praxe a vzdělání sociálních pracovníků na spokojenosti sociálních pracovníků s vybranými pracovními podmínkami a hypotéza 2 zabývající se délkou zapracování nového sociálního pracovníka dle cílové skupiny organizace. V rámci obecné hypotézy byla potvrzena statisticky významná souvislost mezi vzděláním a spokojeností s kolektivem. V ostatních případech nebyla prokázána statisticky významná souvislost mezi proměnnými. U hypotézy 2 neexistuje statisticky významná souvislost mezi zaměřením organizace z hlediska cílové skupiny a délky zapracování nového sociálního pracovníka. V rámci výzkumné otázky zjišťující, jaké jsou pracovní podmínky sociálních pracovníků z pohledu jejich manažerů vyplynulo 5 kategorií pracovních podmínek (zázemí při výkonu, platové ohodnocení, pracovní benefity, týmovost, vztah nadřízený versus podřízený a 2 kategorie související s nespokojeností sociálních pracovníků (nespokojenost sociálních pracovníků a řešení nespokojenosti). Mimo to 3 kategorie související s adaptačním procesem (postupy adaptačního procesu, délka adaptačního procesu a seznámení s pracovními podmínkami). Rozhovory byly realizovány s 24 informanty. Výsledky mé diplomové práce jsou dílčí částí celkových výsledků projektu GAJU s názvem Vybrané aspekty managementu sociální práce (registrační číslo GAJU 052/2019/S). Získaná data budou použita k dalším rozšiřujícím výzkumům, popřípadě mohou být využita k vytvoření návrhu na zlepšení řízení organizací v sociální oblasti.
Annotation in English
This diploma thesis is a part of the project called Selected Aspects of the Social Work Management (registration number GAJU 052/2019/S). The aim of my diploma thesis was to find out how the social workers are satisfied with the working conditions in the organizations. The partial aim was to determined how the adaptation process of the new social workers looks like. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part is concentrated on describing conception of a social work, the social services, a profession of the social worker and the working conditions in the organizations. For the practical part a mixed research strategy using a schema QUAN-qual (The QUAN-Qual Model) was chosen. The hypotheses were tested by using Chi-square test - X2 a and signs scheme with significance level 0,05, 0,01 a 0,001. In a qualitative part there was used a technique of an interview according to the instructions and the data were processed with the usage of open, selective and axial coding. The qualitative research completes the quantitative part with knowledges of managers of chosen organizations providing social services. The qualitative part was realised through a self-designed questionnaire which was send to the managers and the social workers of the organizations providing social services in six randomly selected regions in the Czech Republic. In the research participated 396 managers and 331 social workers of the organizations providing social services (there was made a choice of the organizations from the register of the providers of the social services, 1245 organizations providing social services were addressed). In the context of the aims of the diploma thesis were determined two hypotheses. The general hypothesis (hypothesis 1) determining the dependence of the length of practice and education of the social workers on the satisfaction of the social workers with selected working conditions and hypothesis 2 which deals with length of the training of the new social worker according to the target group of the organization. Within the general hypothesis was confirmed statistically significant relation between education and satisfaction with the team. In other cases statistically significant relations between variables were not confirmed. In the hypothesis 2 statistically significant relation between the target group of the organization and the length of the training of the new social worker does not exist. According to the research question which focused on finding out what the working conditions of the social workers are from the point of view of their managers came up with five categories of working conditions (working background, salary, working benefits, team, relationship between superior versus inferior) and 2 categories related to dissatisfaction of the social workers (dissatisfaction of the social workers and solutions of the dissatisfaction). Moreover 3 categories related to the adaptation process (steps of the adaptation process, length of the adaptation process and introduction of working conditions). The interviews were realized with 24 informants. The results of my thesis are a part of the complex results of the project GAJU called Selected Aspects of the Social Work Management (registration number GAJU 052/2019/S). The obtained data will be used for further extension research or they can be used to make a proposal which can improve management of organizations providing social services.
Keywords
sociální práce, sociální pracovník, pracovní podmínky, pracoviště
Keywords in English
social work, social workers, working conditions, workplace
Research Plan Konzultant práce: Ing. Radka Prokešová, Ph.D. Dedikace projektu: Vybrané aspekty managementu sociální práce reg. č. GAJU 052/2019/S Vacková Současný stav: Právní předpisy, smlouvy a vnitřní předpisy stanovují pracovní podmínky v organizacích, které je povinen vytvářet každý zaměstnavatel. Hlavním právním předpisem je Zákoník práce, se kterým zaměstnavatel při vytváření podmínek musí být v souladu. Mezi pracovní podmínky dle právních předpisů můžeme zahrnout například odměňování zaměstnanců, pracovní smlouvy, délka/rozvržení pracovní doby či bezpečnost a ochrana zdraví při práci. Nelze opomenout, že zaměstnavatel má výhradní právo vytvářet pracovní podmínky v interním prostřední, kam lze zařadit například dress code, teambulding akce, neformální setkání pracovníků (Tomšej, 2018). Jednotlivé pracovní podmínky se budou lišit dle typologie pracoviště vykonávající sociální služby. Pro každého zaměstnance jsou pracovní podmínky nejdůležitějším kritériem při výběru povolání. Odvíjí se od nich pracovní spokojenost zaměstnanců a míra pracovní spokojenosti zaměstnanců v organizacích úzce souvisí se spokojeností v osobním životě (Harrikari et al., 2016). Se spokojeností zaměstnanců také souvisí proces integrace, který je důležitý při příchodu nových zaměstnanců do organizace. Zaměstnavatel má povinnost jasně popsat a vysvětlit pracovní podmínky v organizaci všem zaměstnancům, aby nedocházelo k jednotlivým bariérám mezi pracovníky dle vykonávaných profesí (Cox, 2017). Hlavní cíl: Zjistit a popsat pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích Předpokládané cíle: 1. Zjistit a popsat pracovní podmínky sociálních pracovníků dle typologie pracoviště 2. Zjistit, jak probíhá proces integrace nových sociálních pracovníků 3. Zjistit míru spokojenosti sociálních pracovníků s pracovními podmínkami v organizacích 4. Zjistit jaké se vyskytují bariéry dle profesí v rámci organizací Metodika: Pro výzkum bude zvolena kvantitativní výzkumná strategie. U kvantitativní výzkumné strategie bude sběr dat realizován pomocí dotazníkového šetření. Data budou zpracována statistickými softwary (SPSS, SASD). V případě nutnosti bližší identifikace odpovědí z kvantitativního výzkumu, bude použita kvalitativní výzkumná strategie ev. triangulace dat. Výzkumný soubor bude tvořen z vybraného typu organizací, které poskytují sociální služby na území Jihočeského kraje (předpokladem je totální výběr organizací dle registru poskytovatelů sociálních služeb). Přínos pro praxi: Výsledkem práce bude popis vybraných aspektů managementu, který bude sloužit jako podnět pro další rozšiřující výzkumy, eventuálně pro vytvoření návrhu na zlepšení řízení organizace v sociální oblasti. Díky synergickému efektu jako spolupodílení se na řešení jednoho tématu v rámci projektu Vybrané aspekty managementu sociální práce reg. č. GAJU 052/2019/S Vacková (Selected Aspects of Social Work Management).
Research Plan
Konzultant práce: Ing. Radka Prokešová, Ph.D. Dedikace projektu: Vybrané aspekty managementu sociální práce reg. č. GAJU 052/2019/S Vacková Současný stav: Právní předpisy, smlouvy a vnitřní předpisy stanovují pracovní podmínky v organizacích, které je povinen vytvářet každý zaměstnavatel. Hlavním právním předpisem je Zákoník práce, se kterým zaměstnavatel při vytváření podmínek musí být v souladu. Mezi pracovní podmínky dle právních předpisů můžeme zahrnout například odměňování zaměstnanců, pracovní smlouvy, délka/rozvržení pracovní doby či bezpečnost a ochrana zdraví při práci. Nelze opomenout, že zaměstnavatel má výhradní právo vytvářet pracovní podmínky v interním prostřední, kam lze zařadit například dress code, teambulding akce, neformální setkání pracovníků (Tomšej, 2018). Jednotlivé pracovní podmínky se budou lišit dle typologie pracoviště vykonávající sociální služby. Pro každého zaměstnance jsou pracovní podmínky nejdůležitějším kritériem při výběru povolání. Odvíjí se od nich pracovní spokojenost zaměstnanců a míra pracovní spokojenosti zaměstnanců v organizacích úzce souvisí se spokojeností v osobním životě (Harrikari et al., 2016). Se spokojeností zaměstnanců také souvisí proces integrace, který je důležitý při příchodu nových zaměstnanců do organizace. Zaměstnavatel má povinnost jasně popsat a vysvětlit pracovní podmínky v organizaci všem zaměstnancům, aby nedocházelo k jednotlivým bariérám mezi pracovníky dle vykonávaných profesí (Cox, 2017). Hlavní cíl: Zjistit a popsat pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích Předpokládané cíle: 1. Zjistit a popsat pracovní podmínky sociálních pracovníků dle typologie pracoviště 2. Zjistit, jak probíhá proces integrace nových sociálních pracovníků 3. Zjistit míru spokojenosti sociálních pracovníků s pracovními podmínkami v organizacích 4. Zjistit jaké se vyskytují bariéry dle profesí v rámci organizací Metodika: Pro výzkum bude zvolena kvantitativní výzkumná strategie. U kvantitativní výzkumné strategie bude sběr dat realizován pomocí dotazníkového šetření. Data budou zpracována statistickými softwary (SPSS, SASD). V případě nutnosti bližší identifikace odpovědí z kvantitativního výzkumu, bude použita kvalitativní výzkumná strategie ev. triangulace dat. Výzkumný soubor bude tvořen z vybraného typu organizací, které poskytují sociální služby na území Jihočeského kraje (předpokladem je totální výběr organizací dle registru poskytovatelů sociálních služeb). Přínos pro praxi: Výsledkem práce bude popis vybraných aspektů managementu, který bude sloužit jako podnět pro další rozšiřující výzkumy, eventuálně pro vytvoření návrhu na zlepšení řízení organizace v sociální oblasti. Díky synergickému efektu jako spolupodílení se na řešení jednoho tématu v rámci projektu Vybrané aspekty managementu sociální práce reg. č. GAJU 052/2019/S Vacková (Selected Aspects of Social Work Management).
Recommended resources 1. Baláž, R., 2014. Možnosti dosahování oborových zájmů sociální práce v organizacích zaměstnávajících sociální pracovníky. Brno: Asociace vzdělavatelů v sociální práci. ISSN 1213-6204. 2. Cox, L.E., Tice, C. J., Long D.D. 2017. Introduction to Social Work: An Advocacy-Based Profession. California: SAGE Publications. ISBN 1506394523. 3. Cox, L.E. 2017. Perceptions of Communication and Respect Among Coworkers: a Comparison of Employees with and Without Experience in Long-Term Care Environments. Publisher NameSpringer International Publishing. ISSN 2365-1792. 4. Duchaine, C.S., Ndjaboué, R., Levesque, M. et al., 2017. Psychosocial work factors and social inequalities in psychological distress: A population-based study. Quebec city: BioMed Central Ltd. ISSN 14712458. 5. Harrikari, T., Rauhala P. L., Virokannas E. 2016. Social change and social work: The changing societal conditions of social work in time and place. UK: Taylor & Francis. ISBN 1317054075. 6. Malík Holasová, V., 2014. Kvalita v sociální práci a sociálních službách. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4315-8. 7. Mikuláštík, M., 2015. Manažerská psychologie. 3. vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4221-2. 8. Lee, B., 2017. Effects of working environment and socioeconomic status on health status in eldery workers: A comparison with non-eldery workers. South Korea: Korean Academy of Community Health Nursing. 472-481 p. ISSN 12259594. 9. Sociální práce (Sociálna práca): Pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích poskytující sociální služby: analýza legislativy ČR. 2015. Socialniprace.cz [online]. Česká republika: Asociace vzdělavatelů v sociální práci. 3. 2. 2015 [cit. 2019-03-25]. Dostupné z: http://socialniprace.cz/zpravy.php?oblast=2&clanek=756. 10. Šikýř, M., 2016. Personalistika pro manažery a personalisty. 2. vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5870-1. 11. Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, 2006. In: Sbírka zákonů České republiky, částka 84, ISSN 1211-1244. 12. Tomšej, J., 2018. Zákoník práce v praxi: komplexní průvodce s řešením problémů. Praha: Grada. EAN 9788024734712.
Recommended resources
1. Baláž, R., 2014. Možnosti dosahování oborových zájmů sociální práce v organizacích zaměstnávajících sociální pracovníky. Brno: Asociace vzdělavatelů v sociální práci. ISSN 1213-6204. 2. Cox, L.E., Tice, C. J., Long D.D. 2017. Introduction to Social Work: An Advocacy-Based Profession. California: SAGE Publications. ISBN 1506394523. 3. Cox, L.E. 2017. Perceptions of Communication and Respect Among Coworkers: a Comparison of Employees with and Without Experience in Long-Term Care Environments. Publisher NameSpringer International Publishing. ISSN 2365-1792. 4. Duchaine, C.S., Ndjaboué, R., Levesque, M. et al., 2017. Psychosocial work factors and social inequalities in psychological distress: A population-based study. Quebec city: BioMed Central Ltd. ISSN 14712458. 5. Harrikari, T., Rauhala P. L., Virokannas E. 2016. Social change and social work: The changing societal conditions of social work in time and place. UK: Taylor & Francis. ISBN 1317054075. 6. Malík Holasová, V., 2014. Kvalita v sociální práci a sociálních službách. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4315-8. 7. Mikuláštík, M., 2015. Manažerská psychologie. 3. vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4221-2. 8. Lee, B., 2017. Effects of working environment and socioeconomic status on health status in eldery workers: A comparison with non-eldery workers. South Korea: Korean Academy of Community Health Nursing. 472-481 p. ISSN 12259594. 9. Sociální práce (Sociálna práca): Pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích poskytující sociální služby: analýza legislativy ČR. 2015. Socialniprace.cz [online]. Česká republika: Asociace vzdělavatelů v sociální práci. 3. 2. 2015 [cit. 2019-03-25]. Dostupné z: http://socialniprace.cz/zpravy.php?oblast=2&clanek=756. 10. Šikýř, M., 2016. Personalistika pro manažery a personalisty. 2. vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5870-1. 11. Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, 2006. In: Sbírka zákonů České republiky, částka 84, ISSN 1211-1244. 12. Tomšej, J., 2018. Zákoník práce v praxi: komplexní průvodce s řešením problémů. Praha: Grada. EAN 9788024734712.
Týká se praxe No
Enclosed appendices -
Appendices bound in thesis graphs, schemes, tables
Taken from the library Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record -
Defence procedure record file

University

  • About university
  • Management
  • Faculties
  • Other constituent parts
  • University bodies
  • Development
  • Media and PR
  • Official notice board
  • Documents
  • Partners and cooperation
  • Employees
  • Alumni
  • Careers
  • Calendar
  • FAQs
  • ServiceDesk JU
  • Cookies

Admissions

  • Admission procedure
  • Language, preparatory & other courses
  • FAQs
  • Contacts for applicants

Study at USB

  • About studies
  • Student life
  • Services and facilities
  • Degree programmes
  • Double/joint degrees
  • Exchange programmes
  • Language, preparatory & other courses
  • Lifelong learning - general description
  • Summer schools
  • FAQs
  • Contact us

Science and Research

  • Scientific board
  • Honorary doctorates
  • Technology transfer
  • Faculty magazines
  • EURAXESS Service Centre
  • HR AWARD - HRS4R

Login

  • IS/STAG
  • E-learning
  • Office 365+
Logo EU
Sylabus předmětu
Nahrávám / Loading...
Dohledávač
Nahrávám...