Bakalářská práce je zaměřena na výzkum postoje k fairtradovým výrobkům a jejich povědomí mezi zákazníky ve vybraném obchodním řetězci. Cílem bakalářské práce je popsat historii a současnou situaci značky na českém trhu a definovat, jak lidé tuto značku vnímají a chápou její principy a do jaké míry ovlivňuje chování spotřebitelů při nákupu fairtrade produktů.
Annotation in English
The bachelor's thesis is focused on researching the attitude towards fair trade products and their awareness among customers in a selected retail chain. The aim of the bachelor's thesis is to describe the history and current situation of the brand on the Czech market and to define how people perceive this brand and understand its principles and to what extent it affects consumer behavior when purchasing fair trade products.
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum postoje k fairtradovým výrobkům a jejich povědomí mezi zákazníky ve vybraném obchodním řetězci. Cílem bakalářské práce je popsat historii a současnou situaci značky na českém trhu a definovat, jak lidé tuto značku vnímají a chápou její principy a do jaké míry ovlivňuje chování spotřebitelů při nákupu fairtrade produktů.
Annotation in English
The bachelor's thesis is focused on researching the attitude towards fair trade products and their awareness among customers in a selected retail chain. The aim of the bachelor's thesis is to describe the history and current situation of the brand on the Czech market and to define how people perceive this brand and understand its principles and to what extent it affects consumer behavior when purchasing fair trade products.
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je průzkum povědomí o nabídce fairtradových produktů ve vybraném obchodním řetězci.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr dat a analýza povědomí o fairtradových produktech
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh a doporučení řešení na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Research Plan
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je průzkum povědomí o nabídce fairtradových produktů ve vybraném obchodním řetězci.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr dat a analýza povědomí o fairtradových produktech
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh a doporučení řešení na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Recommended resources
Hesková, M. (2012). Vývoj vztahu člověka a přírody. (1st ed.). České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií.
Keller, K. L. (2007). Strategické řízení značky. (1st ed.). Praha: Grada.
Kotler, P., Armstrong, G. (2010). Principles of marketing. (5th ed.). Upper Saddle River: Pearson.
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum. (1st ed.). Praha: Grada.
Ransom, D. (2011). Fair Trade. (1st ed.). Brno: Doplněk.
Recommended resources
Hesková, M. (2012). Vývoj vztahu člověka a přírody. (1st ed.). České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií.
Keller, K. L. (2007). Strategické řízení značky. (1st ed.). Praha: Grada.
Kotler, P., Armstrong, G. (2010). Principles of marketing. (5th ed.). Upper Saddle River: Pearson.
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum. (1st ed.). Praha: Grada.
Ransom, D. (2011). Fair Trade. (1st ed.). Brno: Doplněk.