Tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, kterým je pojízdná prodejna. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. V teoretické části jsou definovány pojmy vážící se k tématu bakalářské práce.
Mezi tyto pojmy patří podnikání, podnikatel, živnost, obchodní závod, obchodní firma, malé a střední podnikání, pojízdná prodejna, podnikatelský plán a jeho struktura.
V aplikační části je vypracován podnikatelský plán pojízdné prodejny, která by řešila problém nákupní nedostupnosti v malých obcích. V práci je použita SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza zákazníků.
Annotation in English
The topic of this bachelor thesis is the development of a business plan, which is a food truck. The thesis is divided into two parts, theoretical and application.
In the theoretical part are defined terms related to the topic of the thesis. These terms include entrepreneurship, entrepreneur, trade, workshop, business company, small and medium-sized enterprise, food truck, business plan and its structure.
The application part consists of the business plan itself of the food truck, which would solve the problem of shopping unavailability in small villages. The thesis uses SWOT analysis, Porter's five forces model and customer analysis.
Keywords
analýza zákazníků, podnikatelský záměr, podnikatelský plán, pojízdná prodejna, Porterův model pěti sil, SWOT analýza
Keywords in English
customer analysis, business idea, business plan, food truck, Porter's five forces analysis, SWOT analysis
Length of the covering note
47 s. (63 345 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, kterým je pojízdná prodejna. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. V teoretické části jsou definovány pojmy vážící se k tématu bakalářské práce.
Mezi tyto pojmy patří podnikání, podnikatel, živnost, obchodní závod, obchodní firma, malé a střední podnikání, pojízdná prodejna, podnikatelský plán a jeho struktura.
V aplikační části je vypracován podnikatelský plán pojízdné prodejny, která by řešila problém nákupní nedostupnosti v malých obcích. V práci je použita SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza zákazníků.
Annotation in English
The topic of this bachelor thesis is the development of a business plan, which is a food truck. The thesis is divided into two parts, theoretical and application.
In the theoretical part are defined terms related to the topic of the thesis. These terms include entrepreneurship, entrepreneur, trade, workshop, business company, small and medium-sized enterprise, food truck, business plan and its structure.
The application part consists of the business plan itself of the food truck, which would solve the problem of shopping unavailability in small villages. The thesis uses SWOT analysis, Porter's five forces model and customer analysis.
Keywords
analýza zákazníků, podnikatelský záměr, podnikatelský plán, pojízdná prodejna, Porterův model pěti sil, SWOT analýza
Keywords in English
customer analysis, business idea, business plan, food truck, Porter's five forces analysis, SWOT analysis
Research Plan
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru na realizaci a provoz pojízdné prodejny, včetně všech požadovaných příloh při jeho podání. Součástí práce bude analýza věcných náležitostí, nezbytných k úspěšnému zpracování a podání podnikatelského záměru.
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Cíle práce a metodika.\\
3. Literární přehled.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr a diskuze.\\
6. Seznam literatury.\\
Research Plan
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru na realizaci a provoz pojízdné prodejny, včetně všech požadovaných příloh při jeho podání. Součástí práce bude analýza věcných náležitostí, nezbytných k úspěšnému zpracování a podání podnikatelského záměru.
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Cíle práce a metodika.\\
3. Literární přehled.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr a diskuze.\\
6. Seznam literatury.\\
Recommended resources
FOTR, J.; SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.\\
HINGSTON, P. Začněte podnikat. Přel. J. Langmajer. 1. vyd. Praha: Euromedia Group - Knižní klub, 2002. 192 s. ISBN 80-242-0838-5.\\
WUPPERFELD, U. Podnikatelský plán pro úspěšný start. Přel. J. Pondělíček. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 160 s. ISBN 80-7261-075-9.\\
SYNEK, M. a kol. Nauka o podniku. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1997. 384 s. ISBN 80-7079-776-2.\\
VÁGNER, I. Systém managementu. 2. přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, právnická fakulta, 2007. 434 s. ISBN 978-80-210-4264-3.\\
FORET, M. et al. Marketing: Distanční studijní opora. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, ekonomicko-správní fakulta, 2004. 178 s. ISBN 80-210-3500-\\
Recommended resources
FOTR, J.; SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.\\
HINGSTON, P. Začněte podnikat. Přel. J. Langmajer. 1. vyd. Praha: Euromedia Group - Knižní klub, 2002. 192 s. ISBN 80-242-0838-5.\\
WUPPERFELD, U. Podnikatelský plán pro úspěšný start. Přel. J. Pondělíček. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 160 s. ISBN 80-7261-075-9.\\
SYNEK, M. a kol. Nauka o podniku. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1997. 384 s. ISBN 80-7079-776-2.\\
VÁGNER, I. Systém managementu. 2. přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, právnická fakulta, 2007. 434 s. ISBN 978-80-210-4264-3.\\
FORET, M. et al. Marketing: Distanční studijní opora. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, ekonomicko-správní fakulta, 2004. 178 s. ISBN 80-210-3500-\\