V mé bakalářské práci jsem se zabývala inovací výrobků ve firmě KOVO KASEJOVICE. Cílem této bakalářské práce bylo dokázat, že tato inovace bude schopna zvýšit tržní podíl firmy. Nejdůležitější částí mé bakalářské práce byla kapitola návratnosti investic. V tomto bodě jsem porovnávala stávající a budoucí výrobu hranatého potrubí. Z tohoto rozboru tedy vyplývá, že pořizovaná investice bude moci zvýšit prodej a tím zvýšit tržní podíl podniku.
Annotation in English
The primary focus of my bachelor thesis was the product innovation in KOVO
Kasejovice, the air-conditioner manufacturing factory. The goal of my work was to prove that this innovation would increase the company’s market share. The most important part of my bachelor thesis focused on the return on investment. In it I compared the existing and expected fabrication of the angular tubing. It follows that the investment would be able to increase sales and therefore to increase the company’s market share.
Innovation, Competition, Product, Market Share, Business Plan
Length of the covering note
62 s., 7 s. příloh
Language
CZ
Annotation
V mé bakalářské práci jsem se zabývala inovací výrobků ve firmě KOVO KASEJOVICE. Cílem této bakalářské práce bylo dokázat, že tato inovace bude schopna zvýšit tržní podíl firmy. Nejdůležitější částí mé bakalářské práce byla kapitola návratnosti investic. V tomto bodě jsem porovnávala stávající a budoucí výrobu hranatého potrubí. Z tohoto rozboru tedy vyplývá, že pořizovaná investice bude moci zvýšit prodej a tím zvýšit tržní podíl podniku.
Annotation in English
The primary focus of my bachelor thesis was the product innovation in KOVO
Kasejovice, the air-conditioner manufacturing factory. The goal of my work was to prove that this innovation would increase the company’s market share. The most important part of my bachelor thesis focused on the return on investment. In it I compared the existing and expected fabrication of the angular tubing. It follows that the investment would be able to increase sales and therefore to increase the company’s market share.
Innovation, Competition, Product, Market Share, Business Plan
Research Plan
Charakteristika:
Reálně a pečlivě vypracovaná inovace výrobkového portfolia může pomoci podniku dobře se připravit na možná podnikatelská rizika a zvýšit konkurenceschopnost daného subjektu na trhu.
Cíl řešení:
Cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení současného stavu vybraného podniku inovovat jeho výrobkové portfolio, čímž by mělo dojít ke zvýšení jeho podílu na trhu.
Metodický postup:
1. Studium odborné literatury zaměřené na řešené téma, 2. Charakteristika daného podniku, 3. Zhodnocení současného stavu a finanční situace podniku (SWOT analýza, analýza konkurence v odvětví, finanční analýza), 4. Vypracování inovačního záměru - popis, harmonogram realizace plánu, silné a slabé stránky, zdroje financování, odběratelské zabezpečení, návratnost investic.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Charakteristika vybrané organizace: historický vývoj, zaměření, 5. Analýzy a zhodnocení současného stavu, 6. Diskuze, návrh záměru, 7. Závěr, 8. Přehled použité literatury, 9. Přílohy.
Research Plan
Charakteristika:
Reálně a pečlivě vypracovaná inovace výrobkového portfolia může pomoci podniku dobře se připravit na možná podnikatelská rizika a zvýšit konkurenceschopnost daného subjektu na trhu.
Cíl řešení:
Cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení současného stavu vybraného podniku inovovat jeho výrobkové portfolio, čímž by mělo dojít ke zvýšení jeho podílu na trhu.
Metodický postup:
1. Studium odborné literatury zaměřené na řešené téma, 2. Charakteristika daného podniku, 3. Zhodnocení současného stavu a finanční situace podniku (SWOT analýza, analýza konkurence v odvětví, finanční analýza), 4. Vypracování inovačního záměru - popis, harmonogram realizace plánu, silné a slabé stránky, zdroje financování, odběratelské zabezpečení, návratnost investic.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Charakteristika vybrané organizace: historický vývoj, zaměření, 5. Analýzy a zhodnocení současného stavu, 6. Diskuze, návrh záměru, 7. Závěr, 8. Přehled použité literatury, 9. Přílohy.
Recommended resources
BARTES, F. Inovace v podniku. 1 vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2005, 133 s. ISBN 80-214-3086-9.
JÁČ, I., RYDVALOVÁ, P., ŽIŽKA, M. Inovace v malém a středním podnikání. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2005, 174 s. ISBN 80-251-0853-8.
FOTR, J. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1 vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
MIKOLÁŠ, Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
ADAIR, J.E. Efektivní inovace. 1 vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 233 s. ISBN 80-86851-04-4.
MOZGA, J. Inovace a nový produkt. 1 vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003, 168 s. ISBN 80-7041-701-3.
PITRA, Z. Inovační strategie. 1 vyd. Praha: Grada, 1997, 177 s. ISBN 80-7169-461-4
Recommended resources
BARTES, F. Inovace v podniku. 1 vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2005, 133 s. ISBN 80-214-3086-9.
JÁČ, I., RYDVALOVÁ, P., ŽIŽKA, M. Inovace v malém a středním podnikání. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2005, 174 s. ISBN 80-251-0853-8.
FOTR, J. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1 vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
MIKOLÁŠ, Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
ADAIR, J.E. Efektivní inovace. 1 vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 233 s. ISBN 80-86851-04-4.
MOZGA, J. Inovace a nový produkt. 1 vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003, 168 s. ISBN 80-7041-701-3.
PITRA, Z. Inovační strategie. 1 vyd. Praha: Grada, 1997, 177 s. ISBN 80-7169-461-4