Tato bakalářská práce pojednává o vzájemném propojení psychického a fyzického zdraví dětí předškolního věku. Kladen je důraz zejména na prevenci ve formě relaxačních metod, se změřením na muzikoterapii. Jsou zmíněny pokroky a vyspělost dnešní doby, které se konkrétně zabývají problematikou relaxačních metod a muzikoterapie. Je zde popsána konkrétní aplikace muzikoterapie ve školském zařízení, a její následné zhodnocení. Práce je doplněna výzkumným šetřením a grafy, zaměřenými na výsledky působení muzikoterapie u předškolních dětí.
Anotace v angličtině
This bachelor work describes the combination of physical and mental health by preschool kids. It is being insisted on prevention in the form of relaxation methods, especially music-therapy. There are mentioned the progress and advanced of today’s world, what means the chance to use this in music-therapy. There is described concrete application of music-therapy in the school with the following evaluation. The work is added with research combined with graphs that shows the influence of music-therapy by preschool kids.
Tato bakalářská práce pojednává o vzájemném propojení psychického a fyzického zdraví dětí předškolního věku. Kladen je důraz zejména na prevenci ve formě relaxačních metod, se změřením na muzikoterapii. Jsou zmíněny pokroky a vyspělost dnešní doby, které se konkrétně zabývají problematikou relaxačních metod a muzikoterapie. Je zde popsána konkrétní aplikace muzikoterapie ve školském zařízení, a její následné zhodnocení. Práce je doplněna výzkumným šetřením a grafy, zaměřenými na výsledky působení muzikoterapie u předškolních dětí.
Anotace v angličtině
This bachelor work describes the combination of physical and mental health by preschool kids. It is being insisted on prevention in the form of relaxation methods, especially music-therapy. There are mentioned the progress and advanced of today’s world, what means the chance to use this in music-therapy. There is described concrete application of music-therapy in the school with the following evaluation. The work is added with research combined with graphs that shows the influence of music-therapy by preschool kids.
Bakalářskou práci zpracujte na základě rešerše odborné literatury z poslední doby, a na základě vlastních výzkumných šetření ve vybraných zařízeních. Tato práce by měla mít část teoretickou, která by se zabývala v daném stupni školství vzájemným propojením psychického a fyzického zdraví a nejčastějšími problémy spojené s psychickou nepohodou dítěte předškolního věku. Dále část praktickou zabývající se aplikací relaxační metody muzikoterapie se zaměřením na dítě předškolního věku v kontextu s dalšími mediálními vlivy.\\
Zásady pro vypracování
Bakalářskou práci zpracujte na základě rešerše odborné literatury z poslední doby, a na základě vlastních výzkumných šetření ve vybraných zařízeních. Tato práce by měla mít část teoretickou, která by se zabývala v daném stupni školství vzájemným propojením psychického a fyzického zdraví a nejčastějšími problémy spojené s psychickou nepohodou dítěte předškolního věku. Dále část praktickou zabývající se aplikací relaxační metody muzikoterapie se zaměřením na dítě předškolního věku v kontextu s dalšími mediálními vlivy.\\
Seznam doporučené literatury
1. Bertrand,Y.: Soudobé teorie vzdělávání,PORTÁL, Praha, 1988\\
2. Průcha, J.: Vzděláván ía školství ve světě, PORTÁL, Praha 1998\\
3. Gavora, P.: Pedagogická komunkacia, Bratislava, 1998\\
4. de Vito, J. A.: Základy mezilidské komunikace, Grada, 1988\\
5. Kopřiva, L.: Lidský vztah jako součást profese, PORTÁL 1997\\
6. Janovský, J.: Etika pomáhajících,ČB 2003\\
Seznam doporučené literatury
1. Bertrand,Y.: Soudobé teorie vzdělávání,PORTÁL, Praha, 1988\\
2. Průcha, J.: Vzděláván ía školství ve světě, PORTÁL, Praha 1998\\
3. Gavora, P.: Pedagogická komunkacia, Bratislava, 1998\\
4. de Vito, J. A.: Základy mezilidské komunikace, Grada, 1988\\
5. Kopřiva, L.: Lidský vztah jako součást profese, PORTÁL 1997\\
6. Janovský, J.: Etika pomáhajících,ČB 2003\\