Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a analýzu nabídky lázeňských a wellness produktů v Jihočeském kraji. Jedná se o tři lázeňská místa - Třeboň, Bechyni a Vráž u Písku. Na základě různých analýz byly vypracovány návrhy na rozvoj, zlepšení a zkvalitnění služeb v uvedených objektech.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to evaluate and analyze the supply of traditional spa and wellness products in the monitored facilities,which offer this kind of services. It applies to three South Bohemian spa resorts Třeboň, Bechyně and Vráž near Písek.
balneology, spa, wellness, balneologic care, procedur, self-paying client, development, analysis
Rozsah průvodní práce
81 s., 3 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a analýzu nabídky lázeňských a wellness produktů v Jihočeském kraji. Jedná se o tři lázeňská místa - Třeboň, Bechyni a Vráž u Písku. Na základě různých analýz byly vypracovány návrhy na rozvoj, zlepšení a zkvalitnění služeb v uvedených objektech.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to evaluate and analyze the supply of traditional spa and wellness products in the monitored facilities,which offer this kind of services. It applies to three South Bohemian spa resorts Třeboň, Bechyně and Vráž near Písek.
balneology, spa, wellness, balneologic care, procedur, self-paying client, development, analysis
Zásady pro vypracování
Charakteristika
\\ Diplomová práce je zaměřena na analýzu trhu v oblasti lázeňství a wellness, vč. řízení služeb a vztahů se zákazníky v Jihočeském kraji s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto druhu cestovního ruchu.
\\Cíl řešení
Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj lázeňství a wellness v Jihočeském kraji, zhodnotit kvalitu marketingové prezentace a komunikace služeb. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v cestovním ruchu následované vzájemnou komparací těchto dvou úhlů pohledu. Hlavním cílem bude návrh zlepšení resp. zvýšení konkurenceschopnosti tohoto druhu cestovního ruchu pro rozvoj regionu.
\\Rámcová osnova
\\ 1.Úvod, 2.Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Charakteristika
\\ Diplomová práce je zaměřena na analýzu trhu v oblasti lázeňství a wellness, vč. řízení služeb a vztahů se zákazníky v Jihočeském kraji s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto druhu cestovního ruchu.
\\Cíl řešení
Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj lázeňství a wellness v Jihočeském kraji, zhodnotit kvalitu marketingové prezentace a komunikace služeb. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v cestovním ruchu následované vzájemnou komparací těchto dvou úhlů pohledu. Hlavním cílem bude návrh zlepšení resp. zvýšení konkurenceschopnosti tohoto druhu cestovního ruchu pro rozvoj regionu.
\\Rámcová osnova
\\ 1.Úvod, 2.Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
DOHNAL, J.: Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie. - 1. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2002
\\JANEČKOVÁ, L. - VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb. Grada Publishing, Praha 2001.
\\STORBACKA, K. - LEHTINEN, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management); - 1. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2002
\\PARMOVÁ, D.: Řízení služeb. Přednášky. ZF JU. Č. Budějovice 2004. 96 s.
\\BERÁNEK, J. - KOTEK, P.: Řízení hotelového provozu. 3., přeprac. vyd.. - Praha : MAG Consulting. Grada Publishing, 2003 - 218 s. ISBN 80-86724-00-X
\\HORNER, S. - SWARBROOKE, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha : Grada, 2003 - 486 s. ISBN 80-247-0202-9
\\COT Business (časopis)
\\Moderní řízení (časopis)
Seznam doporučené literatury
DOHNAL, J.: Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie. - 1. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2002
\\JANEČKOVÁ, L. - VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb. Grada Publishing, Praha 2001.
\\STORBACKA, K. - LEHTINEN, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management); - 1. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2002
\\PARMOVÁ, D.: Řízení služeb. Přednášky. ZF JU. Č. Budějovice 2004. 96 s.
\\BERÁNEK, J. - KOTEK, P.: Řízení hotelového provozu. 3., přeprac. vyd.. - Praha : MAG Consulting. Grada Publishing, 2003 - 218 s. ISBN 80-86724-00-X
\\HORNER, S. - SWARBROOKE, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha : Grada, 2003 - 486 s. ISBN 80-247-0202-9
\\COT Business (časopis)
\\Moderní řízení (časopis)