Hlavním cílem této práce bylo analyzovat nevyužitý potenciál venkovského cestovního ruchu v regionu. Po analýze navrhnout možnosti rozvoje konkrétního potenciálu. K tomuto produktu bylo zapotřebí provést dotazníkové šetření, zda by o něj existoval skutečný zájem. Po té byla zpracována předběžná kalkulace, zda by podnik mohl fungovat.
Anotace v angličtině
Main aim of these work was analyse the idle potential of the rural tourism in the region. After analysis propose the possibilities of development for specific potential. For this product was needed to implement questionary investigation, whether exist raely interest to its. Then precalculation was worked, whether the company might function.
Klíčová slova
návštěvník, turista, region, udržitelný cestovní ruch, venkovský cestovní ruch
Hlavním cílem této práce bylo analyzovat nevyužitý potenciál venkovského cestovního ruchu v regionu. Po analýze navrhnout možnosti rozvoje konkrétního potenciálu. K tomuto produktu bylo zapotřebí provést dotazníkové šetření, zda by o něj existoval skutečný zájem. Po té byla zpracována předběžná kalkulace, zda by podnik mohl fungovat.
Anotace v angličtině
Main aim of these work was analyse the idle potential of the rural tourism in the region. After analysis propose the possibilities of development for specific potential. For this product was needed to implement questionary investigation, whether exist raely interest to its. Then precalculation was worked, whether the company might function.
Klíčová slova
návštěvník, turista, region, udržitelný cestovní ruch, venkovský cestovní ruch
Cíl práce:\\
Zhodnocení současné situace ve vybraných venkovských regionech a po této analýze navrhnout možnosti rozvoje nevyužitého potenciálu pro toto území.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek řešeného problému
Situační analýza potenciálu zkoumaných venkovských regionů
Marketingový výzkum ve zvoleném regionu
Návrh řešení pro využití potenciálu daného regionu
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Cíl práce a metodika. 3. Literární rešerše. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zhodnocení současné situace ve vybraných venkovských regionech a po této analýze navrhnout možnosti rozvoje nevyužitého potenciálu pro toto území.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek řešeného problému
Situační analýza potenciálu zkoumaných venkovských regionů
Marketingový výzkum ve zvoleném regionu
Návrh řešení pro využití potenciálu daného regionu
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Cíl práce a metodika. 3. Literární rešerše. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Foretová, V.: Jak rozvíjet cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, a.s., 2001.\\
Hesková, M. a kol.: Cestovní ruch. Praha: Fortuna, 2006.\\
Kotler, P.: Marketing podle Kotlera. Praha: Managements Press, 2000.\\
Zelenka, J., Pásková, M.: Cestovní ruch: výkladový slovník.\\
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Foretová, V.: Jak rozvíjet cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, a.s., 2001.\\
Hesková, M. a kol.: Cestovní ruch. Praha: Fortuna, 2006.\\
Kotler, P.: Marketing podle Kotlera. Praha: Managements Press, 2000.\\
Zelenka, J., Pásková, M.: Cestovní ruch: výkladový slovník.\\