Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor studies analyses of marketing environment - internal and external. It consists of two parts. First part contains theoretical conceptions of thema. Second part is practical and develops analysis. End part contains suggestions for getting better market place position.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, mikroprostředí, makroprostředí, Porterův model pěti sil, finanční analýza, STEP analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing environment, microenvironment, macroenvironment, Porter's model of five powers, financial analysis, STEP analysis.
Rozsah průvodní práce
63 s., 9 s.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor studies analyses of marketing environment - internal and external. It consists of two parts. First part contains theoretical conceptions of thema. Second part is practical and develops analysis. End part contains suggestions for getting better market place position.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, mikroprostředí, makroprostředí, Porterův model pěti sil, finanční analýza, STEP analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing environment, microenvironment, macroenvironment, Porter's model of five powers, financial analysis, STEP analysis.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
\\Cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě a na základě
analýzy zhodnotit postavení firmy na trhu a navrhnout řešení pro zlepšení této pozice.
\\Metodický postup:
\\1. Studium odborné literatury týkající se marketingového prostředí podniku
\\2. Sběr informací
\\3. Analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku
\\4. Návrh na zlepšení postavení firmy na trhu
\\Rámcová osnova:
\\1. Úvod a cíl, 2. Literární rešerše, 3. Metodika a hypotézy, 4.Charakteristika firmy, 5. Analýza
marketingového prostředí firmy, 6. Sběr a zpracování informací, 7. Návrh na řešení na
zlepšení postavení firmy na trhu, 8. Závěr, 9. Summary, 10. Přehled použité literatury, 11. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
\\Cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě a na základě
analýzy zhodnotit postavení firmy na trhu a navrhnout řešení pro zlepšení této pozice.
\\Metodický postup:
\\1. Studium odborné literatury týkající se marketingového prostředí podniku
\\2. Sběr informací
\\3. Analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku
\\4. Návrh na zlepšení postavení firmy na trhu
\\Rámcová osnova:
\\1. Úvod a cíl, 2. Literární rešerše, 3. Metodika a hypotézy, 4.Charakteristika firmy, 5. Analýza
marketingového prostředí firmy, 6. Sběr a zpracování informací, 7. Návrh na řešení na
zlepšení postavení firmy na trhu, 8. Závěr, 9. Summary, 10. Přehled použité literatury, 11. Přílohy
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci. Praha: Management Press, 2002.
\\FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. 2.vyd. Brno: Computer Press, 2006.
\\HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada, 2003.
\\KALKA, R., MÄßEN, A. Marketing. Praha: Grada, 2003.
\\KOTLER, P. Marketing a management. Praha: Grada, 2002.
\\KOTLER, P. Marketing od "A" do "Z". Praha: Management Press, 2003.
\\KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 6.vyd. Praha: Grada, 2004.
\\KOZEL, R. a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2005.PAVLÍČKOVÁ, M.: Praktický marketing. Praha: EkoPress, 2004.TOMAN, M. Intuitivní marketing. Praha: Management Press, 2003.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci. Praha: Management Press, 2002.
\\FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. 2.vyd. Brno: Computer Press, 2006.
\\HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada, 2003.
\\KALKA, R., MÄßEN, A. Marketing. Praha: Grada, 2003.
\\KOTLER, P. Marketing a management. Praha: Grada, 2002.
\\KOTLER, P. Marketing od "A" do "Z". Praha: Management Press, 2003.
\\KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 6.vyd. Praha: Grada, 2004.
\\KOZEL, R. a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2005.PAVLÍČKOVÁ, M.: Praktický marketing. Praha: EkoPress, 2004.TOMAN, M. Intuitivní marketing. Praha: Management Press, 2003.