Studium odborné literatury, návrh marketingového výzkumu, provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření realizovaného tváří v tvář. Vyhodnocení výzkumu pomocí programů MS Excel a Statistika. Návrh vhodných opatření pro rozšíření trhu biopotravin.
Anotace v angličtině
Study of scientific literature, concept of marketing research, marketing research accomplishment by means of questionnaire investigation executed face-to-face. Research evaluation by the help of MS Excel programme and Statistics programme. Suggestion of suitable steps for expansion of the market of organically grown food.
Klíčová slova
biopotraviny, nákupní chování, výzkum trhu, dotazníkové šetření
Studium odborné literatury, návrh marketingového výzkumu, provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření realizovaného tváří v tvář. Vyhodnocení výzkumu pomocí programů MS Excel a Statistika. Návrh vhodných opatření pro rozšíření trhu biopotravin.
Anotace v angličtině
Study of scientific literature, concept of marketing research, marketing research accomplishment by means of questionnaire investigation executed face-to-face. Research evaluation by the help of MS Excel programme and Statistics programme. Suggestion of suitable steps for expansion of the market of organically grown food.
Klíčová slova
biopotraviny, nákupní chování, výzkum trhu, dotazníkové šetření
Cíl práce:\\
Analyzovat spotřebitelské preference v oblasti biopotravin. Navrhnout vhodný způsob prodeje biopotravin ve vybraném obchodním subjektu. Práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 6007665806.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury
Návrh marketingového výzkumu
Provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu
Návrhy opatření
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika práce, 4. Analýza nabídky, 5. Marketingový výzkum, 6. Návrh opatření, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analyzovat spotřebitelské preference v oblasti biopotravin. Navrhnout vhodný způsob prodeje biopotravin ve vybraném obchodním subjektu. Práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 6007665806.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury
Návrh marketingového výzkumu
Provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu
Návrhy opatření
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika práce, 4. Analýza nabídky, 5. Marketingový výzkum, 6. Návrh opatření, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Bártová, H., Bárta, V.: Marketingový výzkum trhu. Praha: Economia, 1991\\
Bártová, H., Bárta, V., Koudelka, J.: Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha: Oeconomica, 2002\\
Moudrý, J.: Bioprodukty. Praha: Institut výchovy a vzdělávání Ministerstva zemědělství ČR, 1997\\
Přibová, M.: Marktingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996\\
Schiffman, L., Kanuk, L.: Nákupní chování. Praha: Computer Press, 2004\\
Nařízení Rady 2092/91 ES\\
Zákon č. 242/2000 Sb., o ekologickém zemědělství
Seznam doporučené literatury
Bártová, H., Bárta, V.: Marketingový výzkum trhu. Praha: Economia, 1991\\
Bártová, H., Bárta, V., Koudelka, J.: Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha: Oeconomica, 2002\\
Moudrý, J.: Bioprodukty. Praha: Institut výchovy a vzdělávání Ministerstva zemědělství ČR, 1997\\
Přibová, M.: Marktingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996\\
Schiffman, L., Kanuk, L.: Nákupní chování. Praha: Computer Press, 2004\\
Nařízení Rady 2092/91 ES\\
Zákon č. 242/2000 Sb., o ekologickém zemědělství