Nejprve jsem provedla studium odborné literatury a sbět sekundárních údajů. Dále byl proveden terenní výzkum ve vybraném maloobchodním subjektu. Ten byl zkoumán formou případové studie a proběhlo také dotazníkové šetření vybraných maloobchodů. Získané údaje byly vyhodnoceny a byla poskytnuta doporučení.
Anotace v angličtině
I studied special literature and I collected secondery data. I made field research in a choice subject. I studied a choice subject in a paper. I collected questionnaires from a subjects. I evaluated data and I gave recommendation.
Klíčová slova
obchod, marketing, zákazník, výzkum
Klíčová slova v angličtině
shop, marketing, customer, research
Rozsah průvodní práce
1-59 s, 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Nejprve jsem provedla studium odborné literatury a sbět sekundárních údajů. Dále byl proveden terenní výzkum ve vybraném maloobchodním subjektu. Ten byl zkoumán formou případové studie a proběhlo také dotazníkové šetření vybraných maloobchodů. Získané údaje byly vyhodnoceny a byla poskytnuta doporučení.
Anotace v angličtině
I studied special literature and I collected secondery data. I made field research in a choice subject. I studied a choice subject in a paper. I collected questionnaires from a subjects. I evaluated data and I gave recommendation.
Klíčová slova
obchod, marketing, zákazník, výzkum
Klíčová slova v angličtině
shop, marketing, customer, research
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zanalyzovat stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Zpracovat doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury a sběr sekundárních dat
Terénní výzkum ve vybraném subjektu
Vyhodnocení získaných údajů
Doporučení
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika práce, 4. Vlastní práce, 5. Zhodnocení, 6. Doporučení, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zanalyzovat stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Zpracovat doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury a sběr sekundárních dat
Terénní výzkum ve vybraném subjektu
Vyhodnocení získaných údajů
Doporučení
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika práce, 4. Vlastní práce, 5. Zhodnocení, 6. Doporučení, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003\\
Hesková, M.: Category management. Praha: Profess Consulting, 2006\\
Kotler, P.: 10 smrtelných hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada Publishing, 2005\\
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Pražská, L., Jindra, J. a kol.: Obchodní podnikání. Retail Management. Praha: Management Press, 2002
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003\\
Hesková, M.: Category management. Praha: Profess Consulting, 2006\\
Kotler, P.: 10 smrtelných hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada Publishing, 2005\\
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Pražská, L., Jindra, J. a kol.: Obchodní podnikání. Retail Management. Praha: Management Press, 2002