Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Na základě této analýzy pak zpracovat doporučení na zlepšení stavu využívání marketingových nástrojů v tomto maloobchodním subjektu.
Anotace v angličtině
The main aim of my Bachelor work was to analyse use of marketing tools in a chosen retail trade subject and then to recommend improvement of these tools on the basis of this analysis.
Klíčová slova
marketing, maloobchod, malé a střední podniky
Klíčová slova v angličtině
marketing, retail, small and middle business
Rozsah průvodní práce
58 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Na základě této analýzy pak zpracovat doporučení na zlepšení stavu využívání marketingových nástrojů v tomto maloobchodním subjektu.
Anotace v angličtině
The main aim of my Bachelor work was to analyse use of marketing tools in a chosen retail trade subject and then to recommend improvement of these tools on the basis of this analysis.
Klíčová slova
marketing, maloobchod, malé a střední podniky
Klíčová slova v angličtině
marketing, retail, small and middle business
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zanalyzovat stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Zpracovat doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury a sběr sekundárních dat
Terénní výzkum ve vybraném subjektu
Vyhodnocení získaných údajů
Doporučení
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíl a metodika práce. 4. Vlastní práce. 5. Zhodnocení. 6. Doporučení. 7. Závěr. 8. Použitá literatura. 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zanalyzovat stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Zpracovat doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury a sběr sekundárních dat
Terénní výzkum ve vybraném subjektu
Vyhodnocení získaných údajů
Doporučení
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíl a metodika práce. 4. Vlastní práce. 5. Zhodnocení. 6. Doporučení. 7. Závěr. 8. Použitá literatura. 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003\\
Hesková, M.: Category management. Praha: Profess Consulting, 2006\\
Kotler, P.: 10 smrtelných hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada Publishing, 2005\\
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Pražská, L., Jindra, J. a kol.: Obchodní podnikání. Retail Management. Praha: Management Press, 2002
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003\\
Hesková, M.: Category management. Praha: Profess Consulting, 2006\\
Kotler, P.: 10 smrtelných hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada Publishing, 2005\\
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Pražská, L., Jindra, J. a kol.: Obchodní podnikání. Retail Management. Praha: Management Press, 2002