Byl zanalyzován stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu a bylo zpracováno doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného dotazování a kvalitativní výzkum formou případové studie. V případové studii byla prozkoumána situace vybraného maloobchodníka.
Anotace v angličtině
The state of using of marketing tools was analysed in a picked retail subject and an improving of the present state of marketing tools in the chosen retail subject was suggested. The quantitative research have been done in the form of quetionnaire and qualitative in the form of detailed study. The situation of exquisite retail dealer was investigated in the form of detailed study.
Klíčová slova
marketing, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum, malé a střední podniky, maloobchod
Klíčová slova v angličtině
marketing, quantitative research, qualitative research, small and middle business, retail, customer
Rozsah průvodní práce
55 s., 10 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Byl zanalyzován stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu a bylo zpracováno doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného dotazování a kvalitativní výzkum formou případové studie. V případové studii byla prozkoumána situace vybraného maloobchodníka.
Anotace v angličtině
The state of using of marketing tools was analysed in a picked retail subject and an improving of the present state of marketing tools in the chosen retail subject was suggested. The quantitative research have been done in the form of quetionnaire and qualitative in the form of detailed study. The situation of exquisite retail dealer was investigated in the form of detailed study.
Klíčová slova
marketing, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum, malé a střední podniky, maloobchod
Klíčová slova v angličtině
marketing, quantitative research, qualitative research, small and middle business, retail, customer
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zanalyzovat stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Zpracovat doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury a sběr sekundárních dat
Terénní výzkum ve vybraném subjektu
Vyhodnocení získaných údajů
Doporučení
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika práce, 4. Vlastní práce, 5. Zhodnocení, 6. Doporučení, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zanalyzovat stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Zpracovat doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury a sběr sekundárních dat
Terénní výzkum ve vybraném subjektu
Vyhodnocení získaných údajů
Doporučení
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika práce, 4. Vlastní práce, 5. Zhodnocení, 6. Doporučení, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003\\
Hesková, M.: Category management. Praha: Profess Consulting, 2006\\
Kotler, P.: 10 smrtelných hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada Publishing, 2005\\
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Pražská, L., Jindra, J. a kol.: Obchodní podnikání. Retail Management. Praha: Management Press, 2002
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003\\
Hesková, M.: Category management. Praha: Profess Consulting, 2006\\
Kotler, P.: 10 smrtelných hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada Publishing, 2005\\
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003\\
Pražská, L., Jindra, J. a kol.: Obchodní podnikání. Retail Management. Praha: Management Press, 2002