Cílem této diplomové práce je zpracovat projektovou studii, tj. strategický plán pro vybraný podnikatelský subjekt (Městský pivovar PLATAN, s. r. o., Protivín) a pomocí strategických analýz určit pozici podniku na trhu, jeho konkurenceschopnost a najít pro podnik optimální strategii nebo strategie, díky které by se mohl dále úspěšně rozvíjet a budovat si na trhu silnější postavení.
Anotace v angličtině
Aim of this diploma is a processing the pilot project, i. e. strategic plan for selected company (Městský pivovar PLATAN Inc, Protivín) and by he help of strategy analyses order the market position, its competitive strength and find for the company optimal strategy or strategies, thanks to them the company can further successfully evolve and build up its stronger position in the market.
Cílem této diplomové práce je zpracovat projektovou studii, tj. strategický plán pro vybraný podnikatelský subjekt (Městský pivovar PLATAN, s. r. o., Protivín) a pomocí strategických analýz určit pozici podniku na trhu, jeho konkurenceschopnost a najít pro podnik optimální strategii nebo strategie, díky které by se mohl dále úspěšně rozvíjet a budovat si na trhu silnější postavení.
Anotace v angličtině
Aim of this diploma is a processing the pilot project, i. e. strategic plan for selected company (Městský pivovar PLATAN Inc, Protivín) and by he help of strategy analyses order the market position, its competitive strength and find for the company optimal strategy or strategies, thanks to them the company can further successfully evolve and build up its stronger position in the market.
Cíl řešení
\\Cílem práce je zpracování projektové studie: Strategický plán vybraného podnikatelského subjektu. Dílčí cíle zahrnují: základní charakteristiku společnosti, situační analýzu, návrh portfolia strategických alternativ.
\\Metodika zpracování
\\Zahrnuje popis způsobu zpracování tématu diplomové práce, tj. vybrané analytické a syntetické metody včetně jejich eventuální podrobné specifikace. Širší metodický rámec vymezuje metodologie akčního výzkumu. Soubor metod zahrnuje obsahovou analýzu relevantních dokumentů, vybraný mix analytických metod pro situační analýzu specifikovaný v relaci ke zkoumanému podnikatelskému subjektu.
\\Rámcová osnova
\\Úvod. Cíl. Literární přehled. Metodika zpracování. Výsledky:
Projektová studie: Strategický plán rozvoje vybraného podnikatelského subjektu. Závěr. Literatura. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl řešení
\\Cílem práce je zpracování projektové studie: Strategický plán vybraného podnikatelského subjektu. Dílčí cíle zahrnují: základní charakteristiku společnosti, situační analýzu, návrh portfolia strategických alternativ.
\\Metodika zpracování
\\Zahrnuje popis způsobu zpracování tématu diplomové práce, tj. vybrané analytické a syntetické metody včetně jejich eventuální podrobné specifikace. Širší metodický rámec vymezuje metodologie akčního výzkumu. Soubor metod zahrnuje obsahovou analýzu relevantních dokumentů, vybraný mix analytických metod pro situační analýzu specifikovaný v relaci ke zkoumanému podnikatelskému subjektu.
\\Rámcová osnova
\\Úvod. Cíl. Literární přehled. Metodika zpracování. Výsledky:
Projektová studie: Strategický plán rozvoje vybraného podnikatelského subjektu. Závěr. Literatura. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
\\Kaplan, R.S., Norton, D.P.: Balanced Scorecard - Strategický systém měření výkonnosti podniku. Praha: Management Press 2001. ISBN 80-7261-010-4.
\\Keřkovský, M., Vykypěl, O.: Strategické řízení - teorie pro praxi. Praha: C. H. Beck 2002. ISBN 80-717-9578-X.
\\Kim, W. Chan, Mauborgne, R.: Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. Praha: Management Press 2005. ISBN 80 7261-128-3. 236s.
\\Mikoláš, Z.: Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada Publishiong 2005. ISBN 80-247-1277-6. 198 s.
\\Neumaierová, I. a kol.: Řízení hodnoty podniku. Praha: Profess Consulting 2005. ISBN 80-7259-022-7.
\\Palán, J. F. a kol.: Řízení moderního podniku. Praha: Verlag Dashöfer 2001. ISBN 80-86229-11-4.
\\Palán, J. F. a kol.: Řízení podnikových změn. Praha: ČZU 2002. ISBN 80-213- 0893-1.
\\Rolínek, L. a kol.: Teorie a praxe managementu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta 2003. ISBN 80-7040-613-5.
\\Sedláčková, H.: Strategická analýza. Praha: C. H. Beck 2000. ISBN 80-717-9422-8.
\\Veber, J. a kol.: Management-základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-029-5.
Seznam doporučené literatury
\\Kaplan, R.S., Norton, D.P.: Balanced Scorecard - Strategický systém měření výkonnosti podniku. Praha: Management Press 2001. ISBN 80-7261-010-4.
\\Keřkovský, M., Vykypěl, O.: Strategické řízení - teorie pro praxi. Praha: C. H. Beck 2002. ISBN 80-717-9578-X.
\\Kim, W. Chan, Mauborgne, R.: Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. Praha: Management Press 2005. ISBN 80 7261-128-3. 236s.
\\Mikoláš, Z.: Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada Publishiong 2005. ISBN 80-247-1277-6. 198 s.
\\Neumaierová, I. a kol.: Řízení hodnoty podniku. Praha: Profess Consulting 2005. ISBN 80-7259-022-7.
\\Palán, J. F. a kol.: Řízení moderního podniku. Praha: Verlag Dashöfer 2001. ISBN 80-86229-11-4.
\\Palán, J. F. a kol.: Řízení podnikových změn. Praha: ČZU 2002. ISBN 80-213- 0893-1.
\\Rolínek, L. a kol.: Teorie a praxe managementu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta 2003. ISBN 80-7040-613-5.
\\Sedláčková, H.: Strategická analýza. Praha: C. H. Beck 2000. ISBN 80-717-9422-8.
\\Veber, J. a kol.: Management-základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-029-5.