Bakalářská práce slouží jako pomůcka pro rozvoj cestovního ruchu v Pelhřimově. Cílem je navrhnout nový produkt cestovního ruchu pro Turistické informační centrum Pelhřimov, jehož hlavním smyslem je oživení prohlídek stávajících atraktivit, jejich propagace a přilákání nových návštěvníků do města.
Anotace v angličtině
Bachelor´s thesis stay tunned as a help for the development of tourism in Pelhřimov. The objective is to design a new tourism product for the Tourist information centre in Pelhřimov, the task of which is to enliven tours of existing attractions, their promotion and attract tourists to the town.
Klíčová slova
cestovní ruch, destinační management, turistické informační centrum, trh cestovního ruchu, služby v cestovním ruchu, produkt cestovního ruchu, návštěvník, turista
Bakalářská práce slouží jako pomůcka pro rozvoj cestovního ruchu v Pelhřimově. Cílem je navrhnout nový produkt cestovního ruchu pro Turistické informační centrum Pelhřimov, jehož hlavním smyslem je oživení prohlídek stávajících atraktivit, jejich propagace a přilákání nových návštěvníků do města.
Anotace v angličtině
Bachelor´s thesis stay tunned as a help for the development of tourism in Pelhřimov. The objective is to design a new tourism product for the Tourist information centre in Pelhřimov, the task of which is to enliven tours of existing attractions, their promotion and attract tourists to the town.
Klíčová slova
cestovní ruch, destinační management, turistické informační centrum, trh cestovního ruchu, služby v cestovním ruchu, produkt cestovního ruchu, návštěvník, turista
Cíl práce:\\
Analyzovat turistické cíle v Pelhřimově a jeho zázemí.\\
Provedení výzkumu nabídky a poptávky produktů turistického informačního centra.\\
Vytvořit nový produkt podle aktuální poptávky.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury.
Provedení analýzy návštěvnosti turistických cílů v Pelhřimově a jeho zázemí.
Navrhnout nový produkt pro vybraný segment turistů.
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Použitá metodika. 4. Vlastní práce - analýza, návrh produktu. 5. Závěr. 6. Použitá literatura. 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analyzovat turistické cíle v Pelhřimově a jeho zázemí.\\
Provedení výzkumu nabídky a poptávky produktů turistického informačního centra.\\
Vytvořit nový produkt podle aktuální poptávky.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury.
Provedení analýzy návštěvnosti turistických cílů v Pelhřimově a jeho zázemí.
Navrhnout nový produkt pro vybraný segment turistů.
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Použitá metodika. 4. Vlastní práce - analýza, návrh produktu. 5. Závěr. 6. Použitá literatura. 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol.: Analýza destinačních managementů v cestovním ruchu na příkladech ČR a Rakouska. Bratislava: Kartprint, 2004.\\
Foret, M., Foretová, V: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001.\\
Stříbrná, M.: Venkovská turistika a agroturistika. Praha: Profit Press, 2005\\
Hesková, M. a kol.: Cestovní ruch. Praha: Fortuna,, 2005.\\
Lednický, V.: Tvorba a strategie územního celku. Ostrava: VŠB EU, 2003.\\
Horner, S., Swarbrooke, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, Aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2003.\\
ABECEDA turistického informačního centra. Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR), 2005
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol.: Analýza destinačních managementů v cestovním ruchu na příkladech ČR a Rakouska. Bratislava: Kartprint, 2004.\\
Foret, M., Foretová, V: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001.\\
Stříbrná, M.: Venkovská turistika a agroturistika. Praha: Profit Press, 2005\\
Hesková, M. a kol.: Cestovní ruch. Praha: Fortuna,, 2005.\\
Lednický, V.: Tvorba a strategie územního celku. Ostrava: VŠB EU, 2003.\\
Horner, S., Swarbrooke, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, Aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2003.\\
ABECEDA turistického informačního centra. Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR), 2005