V práci byla zjišťována nabídka a poptávka po produktech Městského informačního centra v Havlíčkově Brodě. Poptávka byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, na jehož základě byly zjištěny postrádané produkty v nabídce informačního centra.
Výstupem práce je návrh naučné stezky po kulturně-historických památkách v Havlíčkově Brodě s názvem Po stopách významných osobností v Havlíčkově Brodě.
Anotace v angličtině
In this work was found out offer and demand for products of information centre in Havlíčkův Brod. Demand of services of Havlíčkův Brod´s information centre was found out by questionnaire´s investigation.
The output of this work is the instructive path intent on archaeological finds in Havlíčkův Brod called After foots significant personality in Havlíčkův Brod.
Klíčová slova
Vysočina, Havlíčkův Brod, produkt, naučná stezka, informační centrum
Klíčová slova v angličtině
Vysočina, Havlíčkův Brod, product, instructive path, information centre
Rozsah průvodní práce
56 s., 2 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V práci byla zjišťována nabídka a poptávka po produktech Městského informačního centra v Havlíčkově Brodě. Poptávka byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, na jehož základě byly zjištěny postrádané produkty v nabídce informačního centra.
Výstupem práce je návrh naučné stezky po kulturně-historických památkách v Havlíčkově Brodě s názvem Po stopách významných osobností v Havlíčkově Brodě.
Anotace v angličtině
In this work was found out offer and demand for products of information centre in Havlíčkův Brod. Demand of services of Havlíčkův Brod´s information centre was found out by questionnaire´s investigation.
The output of this work is the instructive path intent on archaeological finds in Havlíčkův Brod called After foots significant personality in Havlíčkův Brod.
Klíčová slova
Vysočina, Havlíčkův Brod, produkt, naučná stezka, informační centrum
Klíčová slova v angličtině
Vysočina, Havlíčkův Brod, product, instructive path, information centre
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analyzovat turistické cíle na Vysočině.\\
Provedení výzkumu nabídky a poptávky produktů turistického informačního centra.\\
Vytvořit nový produkt - trasa naučné stezky.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury.
Provedení analýzy návštěvnosti turistických cílů na Vysočině.
Navrhnout nový produkt pro vybraný segment turistů.
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Použitá metodika. 4. Vlastní práce - analýza, návrh trasy naučné stezky. 5. Závěr. 6. Použitá literatura. 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analyzovat turistické cíle na Vysočině.\\
Provedení výzkumu nabídky a poptávky produktů turistického informačního centra.\\
Vytvořit nový produkt - trasa naučné stezky.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury.
Provedení analýzy návštěvnosti turistických cílů na Vysočině.
Navrhnout nový produkt pro vybraný segment turistů.
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Použitá metodika. 4. Vlastní práce - analýza, návrh trasy naučné stezky. 5. Závěr. 6. Použitá literatura. 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol.: Analýza destinačních managementů v cestovním ruchu na příkladech ČR a Rakouska. Bratislava: Kartprint, 2004.\\
Foret, M., Foretová, V: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001.\\
Stříbrná, M.: Venkovská turistika a agroturistika. Praha: Profit Press, 2005\\
Hesková, M. a kol.: Cestovní ruch. Praha: Fortuna,, 2005.\\
Lednický, V.: Tvorba a strategie územního celku. Ostrava: VŠB EU, 2003.\\
Horner, S., Swarbrooke, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, Aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2003.\\
ABECEDA turistického informačního centra. Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR), 2005
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol.: Analýza destinačních managementů v cestovním ruchu na příkladech ČR a Rakouska. Bratislava: Kartprint, 2004.\\
Foret, M., Foretová, V: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001.\\
Stříbrná, M.: Venkovská turistika a agroturistika. Praha: Profit Press, 2005\\
Hesková, M. a kol.: Cestovní ruch. Praha: Fortuna,, 2005.\\
Lednický, V.: Tvorba a strategie územního celku. Ostrava: VŠB EU, 2003.\\
Horner, S., Swarbrooke, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, Aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2003.\\
ABECEDA turistického informačního centra. Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR), 2005