Práce s názvem Vybrané hudební činnosti využitelné ve školní družině se zabývá školní
družinou jako místem pro volný čas a hudebními aktivitami, které lze zde aplikovat.
Tato teoretická práce v úvodních kapitolách popisuje základní charakteristiku cílové
skupiny, školní družinu jako místo pro volný čas a současně jako zařízení pro zájmové
vzdělávání a také hudební činnosti, které zde mohou probíhat. V další části práce zde
popisuji vlastní návrh hudebních činností pro školní družinu, který může posloužit jako
inspirace nejen vychovatelkám.
Anotace v angličtině
The thesis entitled Selected Musical Activities Usable in the School Clubs deals with the school club as a place for leisure and musical activities that can be used here.
In the introductory chapters of this theoretical thesis describes the basic
characteristics of the target group, school club as a place for spending leisure time and at the same time as a facility for leisure education and music activities. In the next part of the thesis, I describe my own proposal for music activities school clubs, which can serve as an inspiration for teachers and other educators.
Klíčová slova
hudba, dítě mladšího školního věku, školní družina, hudební činnosti,
zpěv, volný čas, tanec, návrhy
Klíčová slova v angličtině
music, child of younger school age, school club, music activities, singing,
leisure, dancing, proposals
Rozsah průvodní práce
37 s. (74 900 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce s názvem Vybrané hudební činnosti využitelné ve školní družině se zabývá školní
družinou jako místem pro volný čas a hudebními aktivitami, které lze zde aplikovat.
Tato teoretická práce v úvodních kapitolách popisuje základní charakteristiku cílové
skupiny, školní družinu jako místo pro volný čas a současně jako zařízení pro zájmové
vzdělávání a také hudební činnosti, které zde mohou probíhat. V další části práce zde
popisuji vlastní návrh hudebních činností pro školní družinu, který může posloužit jako
inspirace nejen vychovatelkám.
Anotace v angličtině
The thesis entitled Selected Musical Activities Usable in the School Clubs deals with the school club as a place for leisure and musical activities that can be used here.
In the introductory chapters of this theoretical thesis describes the basic
characteristics of the target group, school club as a place for spending leisure time and at the same time as a facility for leisure education and music activities. In the next part of the thesis, I describe my own proposal for music activities school clubs, which can serve as an inspiration for teachers and other educators.
Klíčová slova
hudba, dítě mladšího školního věku, školní družina, hudební činnosti,
zpěv, volný čas, tanec, návrhy
Klíčová slova v angličtině
music, child of younger school age, school club, music activities, singing,
leisure, dancing, proposals
Zásady pro vypracování
Teoretická práce ve které budou v úvodních kapitolách popsány - základní charekteristika cílové skupiny, školní družina jako místo pro volný čas a současně jako zařízení pro zájmové vzdělávání a hudební činnosti ve školní družině.
V další části práce bude popsán návrh hudebních aktivit a činností pro školní družinu.
Práce bude psána v souladu s metodickou příručkou pro závěrečné práce na TF.
Zásady pro vypracování
Teoretická práce ve které budou v úvodních kapitolách popsány - základní charekteristika cílové skupiny, školní družina jako místo pro volný čas a současně jako zařízení pro zájmové vzdělávání a hudební činnosti ve školní družině.
V další části práce bude popsán návrh hudebních aktivit a činností pro školní družinu.
Práce bude psána v souladu s metodickou příručkou pro závěrečné práce na TF.
Seznam doporučené literatury
Smolka, J. Dějiny hudby. Brno: TOGGA, 2001.
Holas, M. Hudební pedagogika. Praha: AMU Praha, 2004.
Hurník, I. , Eben, P. Česká orffova škola. Praha-Bratislava: Supraphon, 1969.
Havelková, K., Chládková, B. Didaktika HV. Brno: PdF MU Brno, 1995.
Šimanovský, Z. Hry s hudbou a techniky muzikoterapie. Praha, Portál, 1998.
Holas, M. Malý slovník základních pojmů z hudební pedagogiky a hudební psychologie. Praha: AMU Praha, 2001.
Sedlák, F. Psychologie hudebních schopností a dovedností. Praha, 1989.
Seznam doporučené literatury
Smolka, J. Dějiny hudby. Brno: TOGGA, 2001.
Holas, M. Hudební pedagogika. Praha: AMU Praha, 2004.
Hurník, I. , Eben, P. Česká orffova škola. Praha-Bratislava: Supraphon, 1969.
Havelková, K., Chládková, B. Didaktika HV. Brno: PdF MU Brno, 1995.
Šimanovský, Z. Hry s hudbou a techniky muzikoterapie. Praha, Portál, 1998.
Holas, M. Malý slovník základních pojmů z hudební pedagogiky a hudební psychologie. Praha: AMU Praha, 2001.
Sedlák, F. Psychologie hudebních schopností a dovedností. Praha, 1989.