Bakalářská práce se zabývá popisem a následným porovnáním, jak děti tráví volný čas v rodinách s au pair. Tato práce je teoretická. První kapitola se zabývá volným časem, druhá kapitola přibližuje roli au pair a poslední kapitola je zaměřena na výchovu.
Druhá část popisuje fungování hostitelských rodin z hlediska výchovného stylu a trávení volného času. Těží ze zkušeností několika oslovených au pair, s nimiž spolupracovala, a zejména ze zkušeností vlastních. Součástí kapitoly je stručné shrnutí a porovnání jednotlivých rodin a jejich výchovných přístupů.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the description and subsequent comparison of how children spend their free time in families with au pairs. This work is theoretical. The first chapter deals with free time, the second defines the role of au pair and the last chapter focuses on education.
The second part describes the functioning of host families in terms of educational style and leisure time. The author draws from the experiences of several au pairs she worked with, and especially from her own experience. This chapter also contains a brief summary and comparison of individual families and their educational approaches.
Klíčová slova
volný čas, au pair, výchova
Klíčová slova v angličtině
leisure time, au pair, education
Rozsah průvodní práce
48 s. (56 680 znaků bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá popisem a následným porovnáním, jak děti tráví volný čas v rodinách s au pair. Tato práce je teoretická. První kapitola se zabývá volným časem, druhá kapitola přibližuje roli au pair a poslední kapitola je zaměřena na výchovu.
Druhá část popisuje fungování hostitelských rodin z hlediska výchovného stylu a trávení volného času. Těží ze zkušeností několika oslovených au pair, s nimiž spolupracovala, a zejména ze zkušeností vlastních. Součástí kapitoly je stručné shrnutí a porovnání jednotlivých rodin a jejich výchovných přístupů.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the description and subsequent comparison of how children spend their free time in families with au pairs. This work is theoretical. The first chapter deals with free time, the second defines the role of au pair and the last chapter focuses on education.
The second part describes the functioning of host families in terms of educational style and leisure time. The author draws from the experiences of several au pairs she worked with, and especially from her own experience. This chapter also contains a brief summary and comparison of individual families and their educational approaches.
Klíčová slova
volný čas, au pair, výchova
Klíčová slova v angličtině
leisure time, au pair, education
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je popsat a následně porovnat, jak děti tráví svůj volný čas v rodinách, kde jsem působila jako au pair. Tato práce se opírá o rešerši literatury a je doplněna o vlastní pohled na tuto problematiku.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je popsat a následně porovnat, jak děti tráví svůj volný čas v rodinách, kde jsem působila jako au pair. Tato práce se opírá o rešerši literatury a je doplněna o vlastní pohled na tuto problematiku.
Seznam doporučené literatury
BÚRIKOVÁ, Zuzana a Daniel MILLER. Au-pair. Přeložil Gisela KUBRICHTOVÁ. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2013. CARGO. ISBN 978-80-7419-151-0
KAPLÁNEK, Michal. Čas volnosti - čas výchovy: pedagogické úvahy o volném čase. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0450-3.
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Vyd. 3. aktualiz. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6
Seznam doporučené literatury
BÚRIKOVÁ, Zuzana a Daniel MILLER. Au-pair. Přeložil Gisela KUBRICHTOVÁ. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2013. CARGO. ISBN 978-80-7419-151-0
KAPLÁNEK, Michal. Čas volnosti - čas výchovy: pedagogické úvahy o volném čase. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0450-3.
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Vyd. 3. aktualiz. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6