Cílem této diplomové práce je vymezit základní oblasti společenské odpovědnosti firem z teoretického pohledu. Následným cílem práce je zhodnocení stavu společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti a aplikování jednotlivých principů v podnikové praxi. Součástí zhodnocení je provedení individuálních rozhovorů pro doplnění dříve zjištěných teoretických znalostí, za účelem zodpovězení komplexního vnímání společenské odpovědnosti ve firmě a vliv CSR aktivit na strategie vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to define the basic areas of corporate social responsibility from a theoretical point of view. The subsequent goal of the thesis is to evaluate the state of social responsibility in the selected company and application of individual principles in business practice. Part of the evaluation is the conduct of individual interviews to supplement the previously identified theoretical knowledge, in order to answer the comprehensive perception of social responsibility in the company and the impact of CSR activities on the strategies of the selected company.
Klíčová slova
společenská odpovědnost, ochrana životního prostředí, společenská odpovědnost, teorie stakeholderů
Klíčová slova v angličtině
social responsibility, environmental protection, corporate responsibility, stakeholders theory
Rozsah průvodní práce
68
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vymezit základní oblasti společenské odpovědnosti firem z teoretického pohledu. Následným cílem práce je zhodnocení stavu společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti a aplikování jednotlivých principů v podnikové praxi. Součástí zhodnocení je provedení individuálních rozhovorů pro doplnění dříve zjištěných teoretických znalostí, za účelem zodpovězení komplexního vnímání společenské odpovědnosti ve firmě a vliv CSR aktivit na strategie vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to define the basic areas of corporate social responsibility from a theoretical point of view. The subsequent goal of the thesis is to evaluate the state of social responsibility in the selected company and application of individual principles in business practice. Part of the evaluation is the conduct of individual interviews to supplement the previously identified theoretical knowledge, in order to answer the comprehensive perception of social responsibility in the company and the impact of CSR activities on the strategies of the selected company.
Klíčová slova
společenská odpovědnost, ochrana životního prostředí, společenská odpovědnost, teorie stakeholderů
Klíčová slova v angličtině
social responsibility, environmental protection, corporate responsibility, stakeholders theory
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce bude zhodnocení stavu společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti a aplikování jednotlivých principů v podnikové praxi. Metodika práce:
Studium a komparace odborné literatury jak české, tak zahraniční, zjištění stavu ve vybrané společnosti v porovnání s teoretickými poznatky.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce bude zhodnocení stavu společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti a aplikování jednotlivých principů v podnikové praxi. Metodika práce:
Studium a komparace odborné literatury jak české, tak zahraniční, zjištění stavu ve vybrané společnosti v porovnání s teoretickými poznatky.
Seznam doporučené literatury
Buchholtz, A. K., & Carroll, A. B. (2012). Business & society: ethics & stakeholder management (8th ed., international ed.). South-Western, Centage Learning.
Kašparová, K. & Kunz, V. (2013). Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Grada Publishing.
Kotler, P., Lee. N. (2005). Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. John Wiley.
Visser, W. (2011). The age of responsibility: CSR 2.0 and the new DNA of business. Willey.
Werther, W. B., & Chandler, D. (2011). Strategic corporate social responsibility: stakeholders in a global environment (2nd ed). Sage.
Zadražilová, D. (2010). Společenská odpovědnosti podniků: transparentnost a etika podnikání. C.H. Beck.
Seznam doporučené literatury
Buchholtz, A. K., & Carroll, A. B. (2012). Business & society: ethics & stakeholder management (8th ed., international ed.). South-Western, Centage Learning.
Kašparová, K. & Kunz, V. (2013). Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Grada Publishing.
Kotler, P., Lee. N. (2005). Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. John Wiley.
Visser, W. (2011). The age of responsibility: CSR 2.0 and the new DNA of business. Willey.
Werther, W. B., & Chandler, D. (2011). Strategic corporate social responsibility: stakeholders in a global environment (2nd ed). Sage.
Zadražilová, D. (2010). Společenská odpovědnosti podniků: transparentnost a etika podnikání. C.H. Beck.