Tato práce je zaměřena na analýzu současného stavu, trendů a preferencí zákazníků s cílem navrhnout novou mobilní aplikaci pro firmu GW BUS a. s. Analýza dat byla provedena v dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 130 respondentů, ze kterých bylo 10 vyřazeno. V první části byl dotazník zaměřen na spokojenost respondentů s mobilní aplikací IDOS. V druhé části byly respondentům navrženy možné inovativní funkce a byli tázáni, zdali by navrženou funkci využili. Dále tyto funkce byli konzultovány se firmou GW BUS a. s. Na základě dat bylo navrženo pět inovativních funkcí pro novou mobilní aplikaci.
Anotace v angličtině
This work is focused on the analysis of the current state, trends and preferences of customers in order to design a new mobile application for the company GW BUS a. s. The data analysis was performed in a questionnaire survey in which 130 respondents took part and 10 of whom were excluded. In the first part, the questionnaire focused on respondents' satisfaction with the IDOS mobile application. In the second part, the respondents were suggested possible innovative functions and were asked whether they would use the proposed function. Furthermore, these functions were consulted with GW BUS a. s. Based on the data, five innovative functions were designed for the new mobile application.
Klíčová slova
Inovace v komunikaci, sociální média, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Innovation in communication, social media, customer
Rozsah průvodní práce
78 s. (108 055 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na analýzu současného stavu, trendů a preferencí zákazníků s cílem navrhnout novou mobilní aplikaci pro firmu GW BUS a. s. Analýza dat byla provedena v dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 130 respondentů, ze kterých bylo 10 vyřazeno. V první části byl dotazník zaměřen na spokojenost respondentů s mobilní aplikací IDOS. V druhé části byly respondentům navrženy možné inovativní funkce a byli tázáni, zdali by navrženou funkci využili. Dále tyto funkce byli konzultovány se firmou GW BUS a. s. Na základě dat bylo navrženo pět inovativních funkcí pro novou mobilní aplikaci.
Anotace v angličtině
This work is focused on the analysis of the current state, trends and preferences of customers in order to design a new mobile application for the company GW BUS a. s. The data analysis was performed in a questionnaire survey in which 130 respondents took part and 10 of whom were excluded. In the first part, the questionnaire focused on respondents' satisfaction with the IDOS mobile application. In the second part, the respondents were suggested possible innovative functions and were asked whether they would use the proposed function. Furthermore, these functions were consulted with GW BUS a. s. Based on the data, five innovative functions were designed for the new mobile application.
Klíčová slova
Inovace v komunikaci, sociální média, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Innovation in communication, social media, customer
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu, trendů a preferencí zákazníků navrhnout inovaci v komunikaci se zákazníky v podobě mobilní aplikace, specifikované prostřednictvím zákaznicky orientovaných funkcí.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Analýza dat a zhodnocení výsledků
Závěry a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Cíl práce. 3. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 4. Metodika. 5. Řešení a výsledky, diskuse. 6. Závěr. I. Summary and keywords. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků a tabulek s uvedením názvů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu, trendů a preferencí zákazníků navrhnout inovaci v komunikaci se zákazníky v podobě mobilní aplikace, specifikované prostřednictvím zákaznicky orientovaných funkcí.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Analýza dat a zhodnocení výsledků
Závěry a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Cíl práce. 3. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 4. Metodika. 5. Řešení a výsledky, diskuse. 6. Závěr. I. Summary and keywords. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků a tabulek s uvedením názvů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Karlíček, M. (2018). Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada.
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2017). Marketing 4.0: moving from traditional to digital. New Jersey: Wiley.
Lacko, Ľ., & Herodek, M. (2018). Vývoj aplikací pro iOS. Brno: Computer Press.
Lacko, Ľ., & Herodek, M. (2015). Vývoj aplikací pro Android. Brno: Computer Press.
Lehtinen, J., & Svozilová, A. (2007). Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace (2., zcela přepracované vydání). Praha: Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Karlíček, M. (2018). Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada.
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2017). Marketing 4.0: moving from traditional to digital. New Jersey: Wiley.
Lacko, Ľ., & Herodek, M. (2018). Vývoj aplikací pro iOS. Brno: Computer Press.
Lacko, Ľ., & Herodek, M. (2015). Vývoj aplikací pro Android. Brno: Computer Press.
Lehtinen, J., & Svozilová, A. (2007). Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace (2., zcela přepracované vydání). Praha: Grada Publishing.