Práce se zabývá zájmem o zájmové činnosti v době před, během a po pandemii Covid - 19. Jaký zájem měli žáci, rodiče i vedoucí o zájmové činnosti, které jsou nabízeny žákům prvního stupně základní školou a domem dětí a mládeže.
Bakalářská práce má dvě části. V první části se věnuji rozborem a popisování výše uvedených termínů. Ve druhé části se zabývám analýzou a prezentací sebraných dat dotazníkovou metodou, která je zaměřena na účast žáků prvního stupně v zájmových činnostech. Vede k získání informací o nejoblíbenější zájmový kroužek a další důležité z těchto plynoucích dat v souvislosti s pandemií Covid - 19. Kvalita nabízených zájmových činností nespočívá pouze v tom, jaké a kolik druhů kroužků škola a DDM nabízí, ale především na kvalitě lidí, kteří v nich pracují. Dělají - li svou práci s láskou, jsou oni i žáci spokojeni.
Anotace v angličtině
The work deals with the interest in hobby activities in the period before, during and after the Covid-19 pandemic. What interest did students, parents and leaders have in the hobby activities that are offered to primary school pupils and the children's and youth center.
The bachelor thesis has two parts. In the first part, I will analyze and describe the above terms. In the second part, I deal with the analysis and presentation of the collected data using the questionnaire method, which is focused on the participation of first-grade students in activities of interest. It leads to obtaining information about the most popular interest group and other important data from this flow in connection with the Covid-19 pandemic. The quality of the interest activities offered does not only depend on what and how many types of interest groups the school and DDM offer, but above all on the quality of the people who they work. If they do their work with love, they and the pupils are satisfied.
Klíčová slova
COVID - 19, děti a mládež, koronavirová krize, volný čas, zájmové činnosti
Klíčová slova v angličtině
COVID - 19, children and youth, coronavirus crisis, free time, hobbies
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá zájmem o zájmové činnosti v době před, během a po pandemii Covid - 19. Jaký zájem měli žáci, rodiče i vedoucí o zájmové činnosti, které jsou nabízeny žákům prvního stupně základní školou a domem dětí a mládeže.
Bakalářská práce má dvě části. V první části se věnuji rozborem a popisování výše uvedených termínů. Ve druhé části se zabývám analýzou a prezentací sebraných dat dotazníkovou metodou, která je zaměřena na účast žáků prvního stupně v zájmových činnostech. Vede k získání informací o nejoblíbenější zájmový kroužek a další důležité z těchto plynoucích dat v souvislosti s pandemií Covid - 19. Kvalita nabízených zájmových činností nespočívá pouze v tom, jaké a kolik druhů kroužků škola a DDM nabízí, ale především na kvalitě lidí, kteří v nich pracují. Dělají - li svou práci s láskou, jsou oni i žáci spokojeni.
Anotace v angličtině
The work deals with the interest in hobby activities in the period before, during and after the Covid-19 pandemic. What interest did students, parents and leaders have in the hobby activities that are offered to primary school pupils and the children's and youth center.
The bachelor thesis has two parts. In the first part, I will analyze and describe the above terms. In the second part, I deal with the analysis and presentation of the collected data using the questionnaire method, which is focused on the participation of first-grade students in activities of interest. It leads to obtaining information about the most popular interest group and other important data from this flow in connection with the Covid-19 pandemic. The quality of the interest activities offered does not only depend on what and how many types of interest groups the school and DDM offer, but above all on the quality of the people who they work. If they do their work with love, they and the pupils are satisfied.
Klíčová slova
COVID - 19, děti a mládež, koronavirová krize, volný čas, zájmové činnosti
Klíčová slova v angličtině
COVID - 19, children and youth, coronavirus crisis, free time, hobbies
Zásady pro vypracování
Tato práce se zabývá volným časem dětí a mládeže, tím jak plnohodnotně trávit volný čas. Zabývá se také výchovou ve volném čase, která je zaměřená na děti mladšího školního věku a zájmovými činnostmi, které jsou těmto žákům nabízeny.
Cíle:
vlastní výzkum:
- jaké jsou nejnavštěvovanější zájmové činnosti u žáka I. stupně
- co by mohlo zvýšit zájem návštěvnosti zájových činností
- zda-li je žák s průběhem zájmové činnosti spokojen či by průběh změnil, popřípadě jak
- co motivuje či vede žáky navštěvovat zájmové činnosti
(popř. co motivuje - vede rodiče k tomu, aby přihlásili své děti k zájmové činnosti)
- čím byl ovlivněn zájem žáka o konkrétní zájmovou činnost
Zásady pro vypracování
Tato práce se zabývá volným časem dětí a mládeže, tím jak plnohodnotně trávit volný čas. Zabývá se také výchovou ve volném čase, která je zaměřená na děti mladšího školního věku a zájmovými činnostmi, které jsou těmto žákům nabízeny.
Cíle:
vlastní výzkum:
- jaké jsou nejnavštěvovanější zájmové činnosti u žáka I. stupně
- co by mohlo zvýšit zájem návštěvnosti zájových činností
- zda-li je žák s průběhem zájmové činnosti spokojen či by průběh změnil, popřípadě jak
- co motivuje či vede žáky navštěvovat zájmové činnosti
(popř. co motivuje - vede rodiče k tomu, aby přihlásili své děti k zájmové činnosti)
- čím byl ovlivněn zájem žáka o konkrétní zájmovou činnost
Seznam doporučené literatury
HÁJEK, Bedřich. Pedagogické ovlivňování volného času
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času
Seznam doporučené literatury
HÁJEK, Bedřich. Pedagogické ovlivňování volného času
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času