Základem práce je inovace marketingového mixu vybraného podniku, který se specializuje na prodej a servis automobilů. Společnost se jmenuje Mercedes-Benz Milan Král a. s. a je oficiálním autorizovaným prodejcem a servisním oddělením značky Mercedes-Benz.
V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovými nástroji a inovacemi, které jsou použity v praktické části. Po teoretické části následovala část praktická. Zde byly analyzovány faktory společnosti. Potřebné informace poskytla marketingová ředitelka a některé informace byly k dispozici na webových stránkách. Pro správnou analýzu bylo nutné analyzovat konkurenci a vytvořit PEST analýzu, která prokázala vlivy prostředí na podnikání. Po analýze bylo vytvořeno dotazníkové šetření zaměřené na všechny části marketingového mixu. Z výsledků byly sestaveny grafy a komentáře s dopadem na společnost. Marketingové ředitelce byly předloženy ke konzultaci čtyři problémy z dotazníkového šetření. Některé z nich vyloučila a ze zbytku vznikly návrhy na inovace, které obsahují kalkulaci, popis činnosti a cenotvorbu a nebo pohled zákazníků. Výsledky budou zaslány společnosti jako nástroj zlepšování služeb.
Anotace v angličtině
The basics of thesis is innovation of marketing mix of the selected subject, which specializes in car sales and sevice. The company is called Mercedes-Benz Milan Král a. s. and its official authorized dealer of a brand Mercedes-Benz. The first part explaining the basic terms related to the marketing mix or an ino-vations that are used in the practical part. The theoretical part was followed by a practi-cal part. Here was analyzed a factors of the society. A necessary information were given by a marketing director and some information were on a website. For a correct analysis was necessary to analazy a competition and create a PEST analysis that showed an effects of the environment on a business. After the analysis was created questionnaire investigation focusing on all parts of the marketing mix. From a results were compiled graphs and comments with an impact on the company. Four problems from questionnai-re investigation were submitted to the marketing director for consultation. She ruled out some of them, Finally was created a proposals for innovation, which include a calculati-on, activity description and pricing. The results will be sent to the company as service improvement tool.
Klíčová slova
marketing, cena, PEST analýza, segmentace
Klíčová slova v angličtině
marketing, price, PEST analysis, segmentation
Rozsah průvodní práce
78 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Základem práce je inovace marketingového mixu vybraného podniku, který se specializuje na prodej a servis automobilů. Společnost se jmenuje Mercedes-Benz Milan Král a. s. a je oficiálním autorizovaným prodejcem a servisním oddělením značky Mercedes-Benz.
V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovými nástroji a inovacemi, které jsou použity v praktické části. Po teoretické části následovala část praktická. Zde byly analyzovány faktory společnosti. Potřebné informace poskytla marketingová ředitelka a některé informace byly k dispozici na webových stránkách. Pro správnou analýzu bylo nutné analyzovat konkurenci a vytvořit PEST analýzu, která prokázala vlivy prostředí na podnikání. Po analýze bylo vytvořeno dotazníkové šetření zaměřené na všechny části marketingového mixu. Z výsledků byly sestaveny grafy a komentáře s dopadem na společnost. Marketingové ředitelce byly předloženy ke konzultaci čtyři problémy z dotazníkového šetření. Některé z nich vyloučila a ze zbytku vznikly návrhy na inovace, které obsahují kalkulaci, popis činnosti a cenotvorbu a nebo pohled zákazníků. Výsledky budou zaslány společnosti jako nástroj zlepšování služeb.
Anotace v angličtině
The basics of thesis is innovation of marketing mix of the selected subject, which specializes in car sales and sevice. The company is called Mercedes-Benz Milan Král a. s. and its official authorized dealer of a brand Mercedes-Benz. The first part explaining the basic terms related to the marketing mix or an ino-vations that are used in the practical part. The theoretical part was followed by a practi-cal part. Here was analyzed a factors of the society. A necessary information were given by a marketing director and some information were on a website. For a correct analysis was necessary to analazy a competition and create a PEST analysis that showed an effects of the environment on a business. After the analysis was created questionnaire investigation focusing on all parts of the marketing mix. From a results were compiled graphs and comments with an impact on the company. Four problems from questionnai-re investigation were submitted to the marketing director for consultation. She ruled out some of them, Finally was created a proposals for innovation, which include a calculati-on, activity description and pricing. The results will be sent to the company as service improvement tool.
Klíčová slova
marketing, cena, PEST analýza, segmentace
Klíčová slova v angličtině
marketing, price, PEST analysis, segmentation
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve vybraném subjektu, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření.
Metodický postup:
Studium odborné literatury a pramenů.
Příprava a realizace vlastního výzkumu.
Analýza dat a zhodnocení výsledků.
Závěry a doporučení.
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Cíl práce. 3. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 4. Metodika. 5. Řešení a výsledky, diskuse. 6. Závěr.
I. Summary and keywords. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků a tabulek s uvedením názvů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve vybraném subjektu, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření.
Metodický postup:
Studium odborné literatury a pramenů.
Příprava a realizace vlastního výzkumu.
Analýza dat a zhodnocení výsledků.
Závěry a doporučení.
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Cíl práce. 3. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 4. Metodika. 5. Řešení a výsledky, diskuse. 6. Závěr.
I. Summary and keywords. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků a tabulek s uvedením názvů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Karlíček, M. (2018). Základy marketingu. (2., přepracované a rozšířené vydání). Praha: Grada.
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2017). Marketing 4.0: moving from traditional to digital. New Jersey: Wiley.
Lehtinen, J., & Svozilová, A. (2007). Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada.
Moudrý, M. (2018). Marketing. Prostějov: Computer Media s.r.o.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2., zcela přepracované vydání). Praha: Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Karlíček, M. (2018). Základy marketingu. (2., přepracované a rozšířené vydání). Praha: Grada.
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2017). Marketing 4.0: moving from traditional to digital. New Jersey: Wiley.
Lehtinen, J., & Svozilová, A. (2007). Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada.
Moudrý, M. (2018). Marketing. Prostějov: Computer Media s.r.o.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2., zcela přepracované vydání). Praha: Grada Publishing.