Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení výrobny dortů s názvem "Dortíkárna". V teoretické části jsou popsány základní pojmy podnikání, počáteční kroky při zakládání vedlejší živnostenské činnosti, marketingový mix, sociologické šetření a definice cukrářství. Ve vlastní práci je samotná realizace podnikatelského plánu podložená analýzami, aplikovaná na konkrétní situaci, tvorba webových stránek a reklamy na sociálních sítích. Na závěr je zhodnocení celého podnikatelského plánu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the creation of a business plan for the establishment of a cake factory called "Dortíkárna". The theoretical part of this thesis describes the basic terms of business, the initial steps in establishing a secondary trade, marketing mix, sociological research, and the definition of confectionery. The thesis then deals with the realization of the business plan based on analyses and applied to the situation. Design of the promotional website and social network advertising is also covered. Finally, there is an evaluation of the entire business plan.
Klíčová slova
Podnikatelský plán, cukrářství, vedlejší živnost, analýza prostředí, internetová reklama
Klíčová slova v angličtině
Business plan, confectionery, secondary trade, analysis of the environment, internet advertisement
Rozsah průvodní práce
66 s, 8 s příloh, 13684 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení výrobny dortů s názvem "Dortíkárna". V teoretické části jsou popsány základní pojmy podnikání, počáteční kroky při zakládání vedlejší živnostenské činnosti, marketingový mix, sociologické šetření a definice cukrářství. Ve vlastní práci je samotná realizace podnikatelského plánu podložená analýzami, aplikovaná na konkrétní situaci, tvorba webových stránek a reklamy na sociálních sítích. Na závěr je zhodnocení celého podnikatelského plánu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the creation of a business plan for the establishment of a cake factory called "Dortíkárna". The theoretical part of this thesis describes the basic terms of business, the initial steps in establishing a secondary trade, marketing mix, sociological research, and the definition of confectionery. The thesis then deals with the realization of the business plan based on analyses and applied to the situation. Design of the promotional website and social network advertising is also covered. Finally, there is an evaluation of the entire business plan.
Klíčová slova
Podnikatelský plán, cukrářství, vedlejší živnost, analýza prostředí, internetová reklama
Klíčová slova v angličtině
Business plan, confectionery, secondary trade, analysis of the environment, internet advertisement
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru včetně všech požadovaných příloh při jeho podání. Součástí této práce bude návrh finančního a marketingového plánu. Marketingový plán bude navíc podpořen průzkumem zájmu.\\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Literární přehled.\\
3. Metodika.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr.\\
6. Seznam literatury.\\
Struktura a forma bakalářské práce bude odpovídat požadavkům vyplývajícím z opatření děkana ZF JU na závěrečné práce.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru včetně všech požadovaných příloh při jeho podání. Součástí této práce bude návrh finančního a marketingového plánu. Marketingový plán bude navíc podpořen průzkumem zájmu.\\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Literární přehled.\\
3. Metodika.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr.\\
6. Seznam literatury.\\
Struktura a forma bakalářské práce bude odpovídat požadavkům vyplývajícím z opatření děkana ZF JU na závěrečné práce.
Seznam doporučené literatury
1. FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.\\
2. JOHNSON, Gerry a Kevan SCHOLES. Cesty k úspěšnému podniku: stanovení cíle
a techniky rozhodování. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, xxviii, 803 s. ISBN
80-722-6220-3.\\
3. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Harlow: Pearson, c2012. ISBN 978-0-273-75243-1.\\
4. KOTLER, Philip. Marketing management. New York: Pearson/Prentice Hall, 2009. ISBN 9780273718567.\\
5. SAMUELSON, Paul A. a William D. NORDHAUS. Ekonomie. Vyd. 18. Praha: NS Svoboda, 2007. ISBN 978-80-205-0590-3.\\
6. STEJSKALOVÁ, Irena a Ladislav ROLÍNEK. Manažerský audit v malých a středních
podnicích: manifest revoluce v podnikání. 1. vyd. Praha: ASPI, 2008, 159 s. ISBN
978-807-3574-062.\\
7. TRUNEČEK, Jan. Management znalostí. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2004, xii,
131 s. ISBN 80-717-9884-3.\\
Seznam doporučené literatury
1. FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.\\
2. JOHNSON, Gerry a Kevan SCHOLES. Cesty k úspěšnému podniku: stanovení cíle
a techniky rozhodování. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, xxviii, 803 s. ISBN
80-722-6220-3.\\
3. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Harlow: Pearson, c2012. ISBN 978-0-273-75243-1.\\
4. KOTLER, Philip. Marketing management. New York: Pearson/Prentice Hall, 2009. ISBN 9780273718567.\\
5. SAMUELSON, Paul A. a William D. NORDHAUS. Ekonomie. Vyd. 18. Praha: NS Svoboda, 2007. ISBN 978-80-205-0590-3.\\
6. STEJSKALOVÁ, Irena a Ladislav ROLÍNEK. Manažerský audit v malých a středních
podnicích: manifest revoluce v podnikání. 1. vyd. Praha: ASPI, 2008, 159 s. ISBN
978-807-3574-062.\\
7. TRUNEČEK, Jan. Management znalostí. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2004, xii,
131 s. ISBN 80-717-9884-3.\\