Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace univerzit třetího věku a také porovnání komunikace vybraných univerzit, které jsou součástí Asociace univerzit třetího věku. Bakalářská práce obsahuje teoretický výklad důležitých pojmů z oblasti marketingového mixu, marketingové komunikace a univerzit třetího věku. Další částí práce je teoretická část. Ta se zakládá zejména na dotazníku, jenž vybrané univerzity vyplnily. V této části se nachází také porovnání marketingové komunikace univerzit třetího věku a návrhy na její vylepšení.
Anotace v angličtině
The focus of this work is on the analysis of marketing communication at the Universities of the Third Age. The subject of this study is to compare promotion at the chosen Czech Universities, which participate in the Association of Universities of the Third Age. The work contains a theoretical interpretation of basic terms of the marketing mix, marketing communication, and the Universities of the Third Age. The thesis also conatins an assessment of the result of the analysis, which is based on a questionnaire intended for representatives of the Universities. From the results of the analysis, it is possible to determine measures to improve performance.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing, univerzita třetího věku
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, University of the Third Age, marketing
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace univerzit třetího věku a také porovnání komunikace vybraných univerzit, které jsou součástí Asociace univerzit třetího věku. Bakalářská práce obsahuje teoretický výklad důležitých pojmů z oblasti marketingového mixu, marketingové komunikace a univerzit třetího věku. Další částí práce je teoretická část. Ta se zakládá zejména na dotazníku, jenž vybrané univerzity vyplnily. V této části se nachází také porovnání marketingové komunikace univerzit třetího věku a návrhy na její vylepšení.
Anotace v angličtině
The focus of this work is on the analysis of marketing communication at the Universities of the Third Age. The subject of this study is to compare promotion at the chosen Czech Universities, which participate in the Association of Universities of the Third Age. The work contains a theoretical interpretation of basic terms of the marketing mix, marketing communication, and the Universities of the Third Age. The thesis also conatins an assessment of the result of the analysis, which is based on a questionnaire intended for representatives of the Universities. From the results of the analysis, it is possible to determine measures to improve performance.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing, univerzita třetího věku
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, University of the Third Age, marketing
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných univerzit třetího věku a navržení možných alternativ ke zlepšení.
Metodika práce:
Studium a komparace odborné české i zahraniční literatury, provedení analýzy současného stavu u vybraných univerzit, porovnání teoreticky nabytých vědomostí se získanými informacemi z praxe a navržení možných alternativ zlepšení.
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Cíl a metodika.
4. Vlastní práce.
5. Závěr.
6. Použitá literatura.
7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných univerzit třetího věku a navržení možných alternativ ke zlepšení.
Metodika práce:
Studium a komparace odborné české i zahraniční literatury, provedení analýzy současného stavu u vybraných univerzit, porovnání teoreticky nabytých vědomostí se získanými informacemi z praxe a navržení možných alternativ zlepšení.
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Cíl a metodika.
4. Vlastní práce.
5. Závěr.
6. Použitá literatura.
7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Egan, J. (2015). Marketing communications. Los Angeles: Sage.
Karlíček, M., & Král, P. (2011). Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing.
Robbins, S. P., & Coulter, M. K. (2018). Management. Harlow, England: Pearson.
Šemberová, J., & Bláha, J. (2004). Vzdělávání seniorů na vysokých školách v České republice 2004 = Education of seniors at universities in the Czech Republic 2004. České Budějovice: Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta.
Váchal, J., & Vochozka, M. (2013). Podnikové řízení. Praha: Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Egan, J. (2015). Marketing communications. Los Angeles: Sage.
Karlíček, M., & Král, P. (2011). Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing.
Robbins, S. P., & Coulter, M. K. (2018). Management. Harlow, England: Pearson.
Šemberová, J., & Bláha, J. (2004). Vzdělávání seniorů na vysokých školách v České republice 2004 = Education of seniors at universities in the Czech Republic 2004. České Budějovice: Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta.
Váchal, J., & Vochozka, M. (2013). Podnikové řízení. Praha: Grada Publishing.