Bakalářská práce se zabývá návrhem, realizací, otestováním a ekonomickou rozvahou o výhodnosti kusové výroby řídící jednotky komfortních a bezpečnostních funkcí pro starší modely silničních vozidel. Řídící jednotka je sestavena na platformě Arduino a poskytuje některé komfortní prvky a prvky aktivní bezpečnosti moderních vozidel.
Anotace v angličtině
The Bachelors thesis deals with design, construction, testing and economy consideration about advantage of piece production of comfort and safety control unit for older cars. Control unit is built on Arduino platform and develops some comfort and active safety functions of modern cars.
Klíčová slova
elektronika, programování, arduino
Klíčová slova v angličtině
electronics, programming, arduino
Rozsah průvodní práce
39 s. (48 479 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá návrhem, realizací, otestováním a ekonomickou rozvahou o výhodnosti kusové výroby řídící jednotky komfortních a bezpečnostních funkcí pro starší modely silničních vozidel. Řídící jednotka je sestavena na platformě Arduino a poskytuje některé komfortní prvky a prvky aktivní bezpečnosti moderních vozidel.
Anotace v angličtině
The Bachelors thesis deals with design, construction, testing and economy consideration about advantage of piece production of comfort and safety control unit for older cars. Control unit is built on Arduino platform and develops some comfort and active safety functions of modern cars.
Klíčová slova
elektronika, programování, arduino
Klíčová slova v angličtině
electronics, programming, arduino
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s výsledky své práce ve formě prezentace PowerPointu. Prezentace byla dobře připravena, student jasně prezentoval dosažené výsledky. Praktická funkce řídící jednotky byla demonstrována pomocí video nahrávek. Byly přečteny posudky, které byly doplněny otázkami. Student na všechny otázky uspokojivě odpověděl. Následovala diskuze se studentem, do které se zapojil dr. Řezníček, Ing. Štajner a V. Straňák.