Autorka si zvolila téma, které je aktuální v souvislosti s tím, že do prvních tříd ZŠ stále přichází poměrně vysoké procento dětí, které mají nedostatečně rozvinuté komunikační dovednosti, popřípadě narušení komunikačních schopností.
V teoretické části závěrečné práce bude vymezena problematika školní zralosti a připravenosti pro vstup do školy, zj. komunikačních kompetencí v rámci RVP PV. Dále budou definovány nejčastější deficity komunikačních kompetencí u dětí v předškolním věku a na závěr teoretické části budou popsány jednotlivé oblasti podpory komunikačních kompetencí.
V praktické části práce se autorka bude věnovat možnostem rozvíjení komunikačních kompetencí v rámci povinné přípravy předškoláka pro vstup do školy.
Anotace v angličtině
-
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Autorka si zvolila téma, které je aktuální v souvislosti s tím, že do prvních tříd ZŠ stále přichází poměrně vysoké procento dětí, které mají nedostatečně rozvinuté komunikační dovednosti, popřípadě narušení komunikačních schopností.
V teoretické části závěrečné práce bude vymezena problematika školní zralosti a připravenosti pro vstup do školy, zj. komunikačních kompetencí v rámci RVP PV. Dále budou definovány nejčastější deficity komunikačních kompetencí u dětí v předškolním věku a na závěr teoretické části budou popsány jednotlivé oblasti podpory komunikačních kompetencí.
V praktické části práce se autorka bude věnovat možnostem rozvíjení komunikačních kompetencí v rámci povinné přípravy předškoláka pro vstup do školy.