Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán na téma "Výstavba a provoz penzionu", který je dopodrobna zpracovaný a životaschopný. Součástí práce je také literární rešerše, která předkládá teoretické znalosti z vybrané oblasti.
V literární rešerši autor čtenáře seznamuje se základními pojmy v podnikání a agroturistice. Dále pak s podnikatelským plánem a jeho jednotlivými částmi. Informace v této části vznikly studiem odborné literatury a její implementací. Se získanými teoretickými poznatky je nadále pracováno v praktické části diplomové práce.
V praktické části je zpracovaný kompletní podnikatelský plán podniku Agropenzion Zlatý Dvůr s.r.o. Samotný podnikatelský plán následně tvoří titulní strana, kde jsou zobrazené základní informace o podniku. Následně pak obsah, exekutivní souhrn, popis podnikatelské příležitosti, cíle firmy a vlastníků, marketingový plán, operační plán, personální zdroje, finanční plán, analýza jednotlivých rizik a jejich management, analýza prostředí s vybranými analýzami.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to process a detailed business plan with the topic "Building-up and Running of a Boarding-house" which is viable. A part of the thesis is a literrary recherche which submits theoretical knowledge from the chosen area.
Basic therms from the area of business and agrotourism are submitted by the author.The business plan and its individual parts follow. The information in this part originated via studying of technical literature and its implementation.The information is further used in a practical part of the thesis.
The complete business plan of Agropenzion Zlatý Dvůr is processed in the practical part of the thesis.The business plan itself is made of the front page (showing basic information about the business), a content, an executive summary, a description of the business opportunity, the aims of the firm and its owners, a marketing plan, an operation plan, personnel sources, a financial plan, an analyses of the environment with chosen analyses.
Klíčová slova
podnikatelský záměr, marketingový plán, finanční plán, analýza prostředí, operační plán, agroturistika, penzion, podnikání
Klíčová slova v angličtině
business aim, marketing plan, financial plan, environment analysis, operation plan, agrotourism, boarding-house, business (enterpreneurship)
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán na téma "Výstavba a provoz penzionu", který je dopodrobna zpracovaný a životaschopný. Součástí práce je také literární rešerše, která předkládá teoretické znalosti z vybrané oblasti.
V literární rešerši autor čtenáře seznamuje se základními pojmy v podnikání a agroturistice. Dále pak s podnikatelským plánem a jeho jednotlivými částmi. Informace v této části vznikly studiem odborné literatury a její implementací. Se získanými teoretickými poznatky je nadále pracováno v praktické části diplomové práce.
V praktické části je zpracovaný kompletní podnikatelský plán podniku Agropenzion Zlatý Dvůr s.r.o. Samotný podnikatelský plán následně tvoří titulní strana, kde jsou zobrazené základní informace o podniku. Následně pak obsah, exekutivní souhrn, popis podnikatelské příležitosti, cíle firmy a vlastníků, marketingový plán, operační plán, personální zdroje, finanční plán, analýza jednotlivých rizik a jejich management, analýza prostředí s vybranými analýzami.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to process a detailed business plan with the topic "Building-up and Running of a Boarding-house" which is viable. A part of the thesis is a literrary recherche which submits theoretical knowledge from the chosen area.
Basic therms from the area of business and agrotourism are submitted by the author.The business plan and its individual parts follow. The information in this part originated via studying of technical literature and its implementation.The information is further used in a practical part of the thesis.
The complete business plan of Agropenzion Zlatý Dvůr is processed in the practical part of the thesis.The business plan itself is made of the front page (showing basic information about the business), a content, an executive summary, a description of the business opportunity, the aims of the firm and its owners, a marketing plan, an operation plan, personnel sources, a financial plan, an analyses of the environment with chosen analyses.
Klíčová slova
podnikatelský záměr, marketingový plán, finanční plán, analýza prostředí, operační plán, agroturistika, penzion, podnikání
Klíčová slova v angličtině
business aim, marketing plan, financial plan, environment analysis, operation plan, agrotourism, boarding-house, business (enterpreneurship)
Zásady pro vypracování
Cílem diplomová práce je zpracování podnikatelského záměru na výstavbu a provoz penzionu, včetně všech požadovaných příloh při jeho podání. Součástí práce bude analýza věcných náležitostí, nezbytných k úspěšnému zpracování a podání podnikatelského záměru. \\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Cíle práce a metodika.\\
3. Literární přehled.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr a diskuze.\\
6. Seznam literatury.\\
Zásady pro vypracování
Cílem diplomová práce je zpracování podnikatelského záměru na výstavbu a provoz penzionu, včetně všech požadovaných příloh při jeho podání. Součástí práce bude analýza věcných náležitostí, nezbytných k úspěšnému zpracování a podání podnikatelského záměru. \\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Cíle práce a metodika.\\
3. Literární přehled.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr a diskuze.\\
6. Seznam literatury.\\
Seznam doporučené literatury
FOTR, J.; SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.\\
HINGSTON, P. Začněte podnikat. Přel. J. Langmajer. 1. vyd. Praha: Euromedia Group - Knižní klub, 2002. 192 s. ISBN 80-242-0838-5.\\
WUPPERFELD, U. Podnikatelský plán pro úspěšný start. Přel. J. Pondělíček. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 160 s. ISBN 80-7261-075-9.\\
SYNEK, M. a kol. Nauka o podniku. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1997. 384 s. ISBN 80-7079-776-\\
VÁGNER, I. Systém managementu. 2. přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, právnická fakulta, 2007. 434 s. ISBN 978-80-210-4264-3.\\
FORET, M. et al. Marketing: Distanční studijní opora. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, ekonomicko-správní fakulta, 2004. 178 s. ISBN 80-210-3500-5.\\
BLACKWELL, E. Podnikatelský plán. Přel. J. Toman. Praha: Readers International Prague, 1993. 136 s. ISBN 80-901454-1-8.\\
Seznam doporučené literatury
FOTR, J.; SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.\\
HINGSTON, P. Začněte podnikat. Přel. J. Langmajer. 1. vyd. Praha: Euromedia Group - Knižní klub, 2002. 192 s. ISBN 80-242-0838-5.\\
WUPPERFELD, U. Podnikatelský plán pro úspěšný start. Přel. J. Pondělíček. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 160 s. ISBN 80-7261-075-9.\\
SYNEK, M. a kol. Nauka o podniku. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1997. 384 s. ISBN 80-7079-776-\\
VÁGNER, I. Systém managementu. 2. přeprac. vyd. Brno: Masarykova univerzita, právnická fakulta, 2007. 434 s. ISBN 978-80-210-4264-3.\\
FORET, M. et al. Marketing: Distanční studijní opora. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, ekonomicko-správní fakulta, 2004. 178 s. ISBN 80-210-3500-5.\\
BLACKWELL, E. Podnikatelský plán. Přel. J. Toman. Praha: Readers International Prague, 1993. 136 s. ISBN 80-901454-1-8.\\