Teoreticko-metodická analýza základního problému bude v diplomové práci souviset s problematikou saturovaných trhů, kde roste význam marketingového řízení firmy. Firmy, které ve své činnosti využívají marketingový management, mají zpracované marketingové programy, jsou zpravidla výkonnější a úspěšnější. Marketingový mix vychází z respektování specifik konkrétního trhu a zhodnocení faktorů působících na subjekty nabídky. Pro zhodnocení marketingového mixu budou využívány informace získané výzkumem spotřebního chování, BCG matice a na základě dalších analýz, například SWOT analýzy, PEST analýzy.
Anotace v angličtině
Theoretical - methodological analysis of the fundamental problem, which the Thesis will be solving:The importance of marketing management is growing on the Saturated market.The companies, which use marketing management for their operation and have developed their marketing programs, are generally more efficient and successful.The proposal of The Marketing mix is based on the respect of particular market's specifics and evaluated factors affecting the subjects. For the proposal of marketing mix are used information obtained from the research of consumer behavior and the implementation of a SWOT analysis, PEST analysis.
Klíčová slova
marketing mix, BCG matice, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
: marketing mix, BCG-Boston Consulting Group, PEST analysis, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Teoreticko-metodická analýza základního problému bude v diplomové práci souviset s problematikou saturovaných trhů, kde roste význam marketingového řízení firmy. Firmy, které ve své činnosti využívají marketingový management, mají zpracované marketingové programy, jsou zpravidla výkonnější a úspěšnější. Marketingový mix vychází z respektování specifik konkrétního trhu a zhodnocení faktorů působících na subjekty nabídky. Pro zhodnocení marketingového mixu budou využívány informace získané výzkumem spotřebního chování, BCG matice a na základě dalších analýz, například SWOT analýzy, PEST analýzy.
Anotace v angličtině
Theoretical - methodological analysis of the fundamental problem, which the Thesis will be solving:The importance of marketing management is growing on the Saturated market.The companies, which use marketing management for their operation and have developed their marketing programs, are generally more efficient and successful.The proposal of The Marketing mix is based on the respect of particular market's specifics and evaluated factors affecting the subjects. For the proposal of marketing mix are used information obtained from the research of consumer behavior and the implementation of a SWOT analysis, PEST analysis.
Klíčová slova
marketing mix, BCG matice, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
: marketing mix, BCG-Boston Consulting Group, PEST analysis, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingové nástroje používané ve vybraném pivovaru a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení na případné změny či doplnění marketingových nástrojů. V teoretické části práce student vypracuje literární rešerši k problematice pivovarů a marketingového mixu.\\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Cíle práce a metodika.\\
3. Literární přehled.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr a diskuze\\
6. Seznam literatury.\\
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingové nástroje používané ve vybraném pivovaru a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení na případné změny či doplnění marketingových nástrojů. V teoretické části práce student vypracuje literární rešerši k problematice pivovarů a marketingového mixu.\\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Cíle práce a metodika.\\
3. Literární přehled.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr a diskuze\\
6. Seznam literatury.\\
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Moderní marketing. Grada 2007. Praha. ISBN 978-80-247-1545-2.\\
GROSOVÁ, S. Marketing, principy postupy, metody. Praha 2007. Vysoká škola technologická. ISBN 80-7080-505-6.\\
HESKOVÁ, M. Marketing. JU-zemědělská fakulta 2003. ISBN 80-7040-620-8.\\
KOTLER, P. Marketing management. Victoria Publishing 1992. ISBN 80-85605-08-2.\\
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. 6. vydání. Praha: Grada Publishing 2004. ISBN 80-247-0513-3. 855 s.\\
KOZEL, R. A KOL.: Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. Praha: Grada 2006. ISBN 80-247-0966-X. 280 s. \\
SVĚTLÍK, M.: Marketing cesta k trhu. 3. vydání Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk 2005. ISBN 80-86898-48-2. 340 s.\\
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Moderní marketing. Grada 2007. Praha. ISBN 978-80-247-1545-2.\\
GROSOVÁ, S. Marketing, principy postupy, metody. Praha 2007. Vysoká škola technologická. ISBN 80-7080-505-6.\\
HESKOVÁ, M. Marketing. JU-zemědělská fakulta 2003. ISBN 80-7040-620-8.\\
KOTLER, P. Marketing management. Victoria Publishing 1992. ISBN 80-85605-08-2.\\
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. 6. vydání. Praha: Grada Publishing 2004. ISBN 80-247-0513-3. 855 s.\\
KOZEL, R. A KOL.: Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. Praha: Grada 2006. ISBN 80-247-0966-X. 280 s. \\
SVĚTLÍK, M.: Marketing cesta k trhu. 3. vydání Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk 2005. ISBN 80-86898-48-2. 340 s.\\