Diplomová práce je postavena na tvorbě podnikatelského plánu, který popisuje veškeré zásadní vnitřní i vnější faktory spojené se založením nového podniku. Součástí podnikatelského plánu je dotazník, pomocí něhož byl proveden předběžný marketingový výzkum zaměřený na potencionálního zákazníka a jeho požadavky týkající se poskytovaných služeb v dané podnikatelské činnosti. Diplomová práce by měla být návodem k založení a řízení malé firmy Miroslava Malého, který plánuje začít podnikat v oblasti tvorby webových stránek, webdesignu a služeb s tím spojených
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the development of a business plan, which describes all of the essential internal and external factors related to the establishment of a new company. The business plan includes a questionnaire used in conducting a preliminary marketing survey, focused on potential customers and their requirements, in terms of the services sought after in the given field of business. This thesis should serve as an instruction manual for the establishment and management of the small company of Miroslav Malý, who is planning to start a business in website creation, web-design, and related services.
Klíčová slova
Malé a střední podniky, začínající podnikatel, webové stránky, webdesign, služby, podnikatelský plán, dotazníkové šetření, financování.
Klíčová slova v angličtině
Small and medium-sized enterprises (SMEs), start-up business, websites, web-design, services, business plan, questionnaire survey, financing.
Rozsah průvodní práce
118 s., 11 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je postavena na tvorbě podnikatelského plánu, který popisuje veškeré zásadní vnitřní i vnější faktory spojené se založením nového podniku. Součástí podnikatelského plánu je dotazník, pomocí něhož byl proveden předběžný marketingový výzkum zaměřený na potencionálního zákazníka a jeho požadavky týkající se poskytovaných služeb v dané podnikatelské činnosti. Diplomová práce by měla být návodem k založení a řízení malé firmy Miroslava Malého, který plánuje začít podnikat v oblasti tvorby webových stránek, webdesignu a služeb s tím spojených
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the development of a business plan, which describes all of the essential internal and external factors related to the establishment of a new company. The business plan includes a questionnaire used in conducting a preliminary marketing survey, focused on potential customers and their requirements, in terms of the services sought after in the given field of business. This thesis should serve as an instruction manual for the establishment and management of the small company of Miroslav Malý, who is planning to start a business in website creation, web-design, and related services.
Klíčová slova
Malé a střední podniky, začínající podnikatel, webové stránky, webdesign, služby, podnikatelský plán, dotazníkové šetření, financování.
Klíčová slova v angličtině
Small and medium-sized enterprises (SMEs), start-up business, websites, web-design, services, business plan, questionnaire survey, financing.
Zásady pro vypracování
Charakteristika:\\Postup při založení a řízení firmy, poskytující internetové služby
\\Cíl práce:\\Analýza trhu s ohledem na činnost firmy, postup při založení firmy, zpracování podnikatelského záměru.
\\Metodický postup: \\Studium odborné literatury týkající se zadané problematiky, analýza trhu, založení firmy, podnikatelský záměr
\\Rámcová osnova: \\1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Analýza trhu ve vztahu k zakládané firmě, 5. Postup při založení firmy, 6. Návrh podnikatelského záměru, 7. Závěr, 8.Přehled použité literatury, 9. Přílohy
Zásady pro vypracování
Charakteristika:\\Postup při založení a řízení firmy, poskytující internetové služby
\\Cíl práce:\\Analýza trhu s ohledem na činnost firmy, postup při založení firmy, zpracování podnikatelského záměru.
\\Metodický postup: \\Studium odborné literatury týkající se zadané problematiky, analýza trhu, založení firmy, podnikatelský záměr
\\Rámcová osnova: \\1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Analýza trhu ve vztahu k zakládané firmě, 5. Postup při založení firmy, 6. Návrh podnikatelského záměru, 7. Závěr, 8.Přehled použité literatury, 9. Přílohy
Seznam doporučené literatury
FOTR,J.: Podnikatelský plán a investiční rozhodování, Grada Publishing, Praha1999,220 s., ISBN 80-7169-812-1
\\FOTR,J.: Jak hodnotit a snižovat podnikatelské riziko, Management Press, Praha 1992,
\\PORTER,M.: Konkurenční výhoda, Victoria Publishing, a.s., Praha 2001
\\Odborné časopisy: Ekonom, Hospodářské noviny
Seznam doporučené literatury
FOTR,J.: Podnikatelský plán a investiční rozhodování, Grada Publishing, Praha1999,220 s., ISBN 80-7169-812-1
\\FOTR,J.: Jak hodnotit a snižovat podnikatelské riziko, Management Press, Praha 1992,
\\PORTER,M.: Konkurenční výhoda, Victoria Publishing, a.s., Praha 2001
\\Odborné časopisy: Ekonom, Hospodářské noviny