Bakalářská práce se zabývá problematikou affiliate marketingu a prezentuje ji jako jeden z vhodných moderních marketingových nástrojů pro propagaci produktů a formy podpory prodeje v online prostředí.
Práce se zaměřuje především na obecný popis základního principu affiliate marketingu a přípravu a realizaci výzkumu. Hlavním cílem je analyzovat a zhodnotit výhody a nevýhody některých affiliate programů od různých maloobchodníků online. Výsledky analýzy ukazují, že produkty onlinejazyky.cz jsou pro partnerského partnera nejvhodnější, protože přitahují největší počet zákazníků. Práce diskutuje o nejdůležitějších argumentech týkajících se affiliate marketingu a on-line marketingu, který bude použit pro propagaci onlinejazyky.cz a nabízí doporučení pro zlepšení programu na základě výsledků kampaně.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of affiliate marketing and presents it as one of the suitable modern marketing tools for the promotion of products and the form of sales promotion in the online environment.
The thesis focuses mainly on general description of the basic principle of affiliate marketing and the preparation and realization of the research. The main objective is to analyse and evaluate advantages and disadvantage of several affiliate programs from various online retailers. The results of the analysis show that the products by onlinejazyky.cz are the most convenient for an affiliate partner because they attract the largest number of customers. The work discuss the most important arguments on affiliate and on-line marketing that is going to be used for promotion of onlinejazyky.cz and offers recommendations for improvements of the program based on the results of the campaign.
Bakalářská práce se zabývá problematikou affiliate marketingu a prezentuje ji jako jeden z vhodných moderních marketingových nástrojů pro propagaci produktů a formy podpory prodeje v online prostředí.
Práce se zaměřuje především na obecný popis základního principu affiliate marketingu a přípravu a realizaci výzkumu. Hlavním cílem je analyzovat a zhodnotit výhody a nevýhody některých affiliate programů od různých maloobchodníků online. Výsledky analýzy ukazují, že produkty onlinejazyky.cz jsou pro partnerského partnera nejvhodnější, protože přitahují největší počet zákazníků. Práce diskutuje o nejdůležitějších argumentech týkajících se affiliate marketingu a on-line marketingu, který bude použit pro propagaci onlinejazyky.cz a nabízí doporučení pro zlepšení programu na základě výsledků kampaně.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of affiliate marketing and presents it as one of the suitable modern marketing tools for the promotion of products and the form of sales promotion in the online environment.
The thesis focuses mainly on general description of the basic principle of affiliate marketing and the preparation and realization of the research. The main objective is to analyse and evaluate advantages and disadvantage of several affiliate programs from various online retailers. The results of the analysis show that the products by onlinejazyky.cz are the most convenient for an affiliate partner because they attract the largest number of customers. The work discuss the most important arguments on affiliate and on-line marketing that is going to be used for promotion of onlinejazyky.cz and offers recommendations for improvements of the program based on the results of the campaign.
Cíl práce:
Výběr a vyhodnocení fungování affiliate programu u vybraného partnera.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr dat - nabídka affiliate programů, dosažené výsledky
Analýza dat
Zpracování závěrů a doporučení včetně ekonomického vyhodnocení
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíl práce 2. Přehled řešené problematiky 3. Metodika 4. Řešení a výsledky, případně diskuse 5. Závěr I. Summary a keywords v anglickém jazyce II. Seznam použitých zdrojů III. Seznam obrázků a tabulek s uvedením názvů IV. Seznam příloh (jsou-li v práci přílohy) V. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Výběr a vyhodnocení fungování affiliate programu u vybraného partnera.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr dat - nabídka affiliate programů, dosažené výsledky
Analýza dat
Zpracování závěrů a doporučení včetně ekonomického vyhodnocení
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíl práce 2. Přehled řešené problematiky 3. Metodika 4. Řešení a výsledky, případně diskuse 5. Závěr I. Summary a keywords v anglickém jazyce II. Seznam použitých zdrojů III. Seznam obrázků a tabulek s uvedením názvů IV. Seznam příloh (jsou-li v práci přílohy) V. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2014). Internetový marketing. Brno: Computer Press.
Kolektiv autorů (2014).Online marketing. Brno: Computer Press.
Roženský, M. (2014). Jak prodat více díky affiliate marketingu: využijte všechny výhody affiliate marketingu ve svůj prospěch a vybudujte si armádu obchodníků, kteří budou pracovat za vás. Jihlava: Baroque Partners.
Webové stránky:
http://www.affiliatemarketertraining.com/
http://www.affiliateclub.cz/
http://mariorozensky.cz/
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2014). Internetový marketing. Brno: Computer Press.
Kolektiv autorů (2014).Online marketing. Brno: Computer Press.
Roženský, M. (2014). Jak prodat více díky affiliate marketingu: využijte všechny výhody affiliate marketingu ve svůj prospěch a vybudujte si armádu obchodníků, kteří budou pracovat za vás. Jihlava: Baroque Partners.
Webové stránky:
http://www.affiliatemarketertraining.com/
http://www.affiliateclub.cz/
http://mariorozensky.cz/