Cílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na základě výsledků tohoto výzkumu byl navržen nový komunikační mix vybrané destinace za využití nových médií.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis was to analyze especially the new media and how to use them in marketing communication of destinations. The aim of work was met by using quantitative research, which was made. Based on the results of a quantitative research was designed a communication mix using new media.
Klíčová slova
Nová média, propagace destinace, destinace cestovního ruchu, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
New media, promotion of destination, tourism destination, marketing communication
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na základě výsledků tohoto výzkumu byl navržen nový komunikační mix vybrané destinace za využití nových médií.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis was to analyze especially the new media and how to use them in marketing communication of destinations. The aim of work was met by using quantitative research, which was made. Based on the results of a quantitative research was designed a communication mix using new media.
Klíčová slova
Nová média, propagace destinace, destinace cestovního ruchu, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
New media, promotion of destination, tourism destination, marketing communication
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analýza využití nových médií v marketingové komunikaci destinace a jejich vlivu na návštěvníky a vytvoření návrhu komunikačního mixu destinace s využitím nových médií.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Situační analýza
Příprava a realizace šetření
Analýza a syntéza poznatků
Návrhy a opatření
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce. 2. Literární rešerše. 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a keywords v anglickém jazyce. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků a tabulek. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analýza využití nových médií v marketingové komunikaci destinace a jejich vlivu na návštěvníky a vytvoření návrhu komunikačního mixu destinace s využitím nových médií.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Situační analýza
Příprava a realizace šetření
Analýza a syntéza poznatků
Návrhy a opatření
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce. 2. Literární rešerše. 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a keywords v anglickém jazyce. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků a tabulek. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Giles, D. (2012). Psychologie médií. Praha: Grada Publishing.
Nejdl, K. (2011). Management destinace cestovního ruchu. Wolters Kluwer ČR.
Pike, S. (2016). Destination Marketing: Essentials. New Yourk: Routledge.
Plessis, E. (2007). Jak zákazník vnímá reklamu. Praha: BIZBOOKS.
Přikrylová, J., & Jahodová, H. (2010). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing.
Sernovitz, A., Kawasaki, G., & Godin, S. (2015). Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking. Praha: PressBox Publishing.
Seznam doporučené literatury
Giles, D. (2012). Psychologie médií. Praha: Grada Publishing.
Nejdl, K. (2011). Management destinace cestovního ruchu. Wolters Kluwer ČR.
Pike, S. (2016). Destination Marketing: Essentials. New Yourk: Routledge.
Plessis, E. (2007). Jak zákazník vnímá reklamu. Praha: BIZBOOKS.
Přikrylová, J., & Jahodová, H. (2010). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing.
Sernovitz, A., Kawasaki, G., & Godin, S. (2015). Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking. Praha: PressBox Publishing.