Tato bakalářská práce se zabývá systémem řízení a konkurenceschopnosti malého podniku. Vybraný podnik je analyzován z hlediska systému řízení a konkurenceschopnosti. Používají se tyto metody, silné stránky, slabé stránky a dotazníkové šetření. Cílem této práce je zhodnotit tyto oblasti a navrhnout zlepšení. V oblasti systému řízení se například navrhuje externí pracovník. Je navržen průzkum spokojenosti zákazníků v oblasti konkurenceschopnosti podniku. Jádrem této práce je zlepšit spolupráci mezi obchodem a zákazníkem.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the system of management and competitiveness of a small business. The selected firm is analyzed in terms of the system of management and competitiveness. These methods are used, strengths, weaknesses, and a questionnaire survey. The aim of this thesis is to evaluate these areas and suggest improvements. In the area of the management system, for example, a part-timer is proposed. A customer satisfaction survey in the field of business competitiveness is proposed. The core of this work is to improve cooperation between the business and the customer.
Klíčová slova
systém řízení, konkurenceschopnost, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
system of management, competitiveness, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
45 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá systémem řízení a konkurenceschopnosti malého podniku. Vybraný podnik je analyzován z hlediska systému řízení a konkurenceschopnosti. Používají se tyto metody, silné stránky, slabé stránky a dotazníkové šetření. Cílem této práce je zhodnotit tyto oblasti a navrhnout zlepšení. V oblasti systému řízení se například navrhuje externí pracovník. Je navržen průzkum spokojenosti zákazníků v oblasti konkurenceschopnosti podniku. Jádrem této práce je zlepšit spolupráci mezi obchodem a zákazníkem.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the system of management and competitiveness of a small business. The selected firm is analyzed in terms of the system of management and competitiveness. These methods are used, strengths, weaknesses, and a questionnaire survey. The aim of this thesis is to evaluate these areas and suggest improvements. In the area of the management system, for example, a part-timer is proposed. A customer satisfaction survey in the field of business competitiveness is proposed. The core of this work is to improve cooperation between the business and the customer.
Klíčová slova
systém řízení, konkurenceschopnost, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
system of management, competitiveness, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnocení systému řízení a konkurenceschopnosti malého podniku. Návrh na zlepšení současného systému řízení podniku a jeho konkurenceschopnosti.
Metodika práce:
Studium odborné literatury, charakteristika podniku a zhodnocení systému řízení, analýza významných konkurentů podniku, návrh na zlepšení systému řízení a konkurenceschopnosti podniku.
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární přehled
3. Cíl a metodika
4. Vlastní práce
5. Závěr
6. Použitá literatura
7. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnocení systému řízení a konkurenceschopnosti malého podniku. Návrh na zlepšení současného systému řízení podniku a jeho konkurenceschopnosti.
Metodika práce:
Studium odborné literatury, charakteristika podniku a zhodnocení systému řízení, analýza významných konkurentů podniku, návrh na zlepšení systému řízení a konkurenceschopnosti podniku.
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární přehled
3. Cíl a metodika
4. Vlastní práce
5. Závěr
6. Použitá literatura
7. Přílohy
Seznam doporučené literatury
Cejthamr, V., & Dědina, J. (2010). Management a organizační chování. Praha: Grada Publishing.
Janišová, D., & Křivánek, M. (2013). Velká kniha o řízení firmy. Praha: Grada Publishing.
Košturiak, J., & Chaĺ, J. (2008). Inovace: vaše konkurenční výhoda. Brno: Computer Press.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2011). Marketing management. New Jersey: Prentice Hall.
Srpová, J., & {\Rhacek}ehoř, V. (2010). Základy podnikání. Praha: Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Cejthamr, V., & Dědina, J. (2010). Management a organizační chování. Praha: Grada Publishing.
Janišová, D., & Křivánek, M. (2013). Velká kniha o řízení firmy. Praha: Grada Publishing.
Košturiak, J., & Chaĺ, J. (2008). Inovace: vaše konkurenční výhoda. Brno: Computer Press.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2011). Marketing management. New Jersey: Prentice Hall.
Srpová, J., & {\Rhacek}ehoř, V. (2010). Základy podnikání. Praha: Grada Publishing.