Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán. Část práce popisuje teoretické pozadí týkající se marketingového plánování a rozboru jednotlivých částí marketingového plánu. Následně se věnuje praktickému vytvoření marketingového plánu pro dané období. Na základě provedených analýz jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie podniku. Dále jsou zhodnoceny prvky současného marketingového mixu a doporučeny návrhy na jejich zlepšení. Následuje vypracování programu plánovaných aktivit, vyčíslení rozpočtů a vymezení způsobů kontroly plnění marketingového plánu. Práce dbá především na to, aby byl marketingový plán pro vybranou firmu použitelný v praxi.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to analyse the recent situation of marketing activities of the chosen company and to draw up a marketing plan. The thesis describes the theoretical background related to the marketing planning and analysis of the individual parts of the marketing plan. Based on the analysis, the marketing goals and the business strategies are set. The elements of the current marketing mix are evaluated and improved. The marketing plan also contains programs of planned activities, budgets and the control performance. The thesis primarily pays attention to the marketing plan to be applicable in practice.
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán. Část práce popisuje teoretické pozadí týkající se marketingového plánování a rozboru jednotlivých částí marketingového plánu. Následně se věnuje praktickému vytvoření marketingového plánu pro dané období. Na základě provedených analýz jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie podniku. Dále jsou zhodnoceny prvky současného marketingového mixu a doporučeny návrhy na jejich zlepšení. Následuje vypracování programu plánovaných aktivit, vyčíslení rozpočtů a vymezení způsobů kontroly plnění marketingového plánu. Práce dbá především na to, aby byl marketingový plán pro vybranou firmu použitelný v praxi.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to analyse the recent situation of marketing activities of the chosen company and to draw up a marketing plan. The thesis describes the theoretical background related to the marketing planning and analysis of the individual parts of the marketing plan. Based on the analysis, the marketing goals and the business strategies are set. The elements of the current marketing mix are evaluated and improved. The marketing plan also contains programs of planned activities, budgets and the control performance. The thesis primarily pays attention to the marketing plan to be applicable in practice.
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán na další období.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Sběr dat - pozorování, strukturované rozhovory
Situační analýza
Návrh marketingového plánu
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán na další období.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Sběr dat - pozorování, strukturované rozhovory
Situační analýza
Návrh marketingového plánu
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M., & Štarchoň, P. (2009). Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica.
Kotler, P., & Caslione, J. A. (2009). Chaotika: řízení a marketing firmy v éře turbulencí. Brno: Computer Press.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s.
Osterwalder, A., Pigneur, Y., & Smith, A. (2012). Tvorba business modelů?: příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev. Brno: BizBooks.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, a.s.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M., & Štarchoň, P. (2009). Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica.
Kotler, P., & Caslione, J. A. (2009). Chaotika: řízení a marketing firmy v éře turbulencí. Brno: Computer Press.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s.
Osterwalder, A., Pigneur, Y., & Smith, A. (2012). Tvorba business modelů?: příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev. Brno: BizBooks.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, a.s.