Bakalářská práce se zabývá faktory, které pozitivně i negativně ovlivňují spokojenost návštěvníků Písecka. V teoretické části jsou definovány odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. Analytická část zkoumá současnou spokojenost návštěvníků a současnou nabídku destinace. Výsledky a doporučení jsou diskutovány v závěrečné části bakalářské práce. Cílem je navrhnout opatření, která zvýší spokojenost návštěvníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis investigates the factors that positively and negatively affect visitors´ satisfaction in the region of Písek. The technical terms, that must be understood for processing, are defined in the theoretical part. Analytical part examines the current visitors´ satisfaction and the current offer destination. Results and recommendations are discussed in the final part of the bachelor thesis. The aim is to propose measures that increases visitors´ satisfaction.
Klíčová slova
Spokojenost návštěvníků, primární nabídka destinace, sekundární nabídka destinace, kvalita v cestovním ruchu, motivace a potřeby návštěvníků, oblast Písecka, výzkum
Klíčová slova v angličtině
Visitors´ satisfaction, primary destination offer, secondary destination offer, quality in tourism, visitors´ motivation and needs, region of Písek, research
Rozsah průvodní práce
79 s. (142 187)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá faktory, které pozitivně i negativně ovlivňují spokojenost návštěvníků Písecka. V teoretické části jsou definovány odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. Analytická část zkoumá současnou spokojenost návštěvníků a současnou nabídku destinace. Výsledky a doporučení jsou diskutovány v závěrečné části bakalářské práce. Cílem je navrhnout opatření, která zvýší spokojenost návštěvníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis investigates the factors that positively and negatively affect visitors´ satisfaction in the region of Písek. The technical terms, that must be understood for processing, are defined in the theoretical part. Analytical part examines the current visitors´ satisfaction and the current offer destination. Results and recommendations are discussed in the final part of the bachelor thesis. The aim is to propose measures that increases visitors´ satisfaction.
Klíčová slova
Spokojenost návštěvníků, primární nabídka destinace, sekundární nabídka destinace, kvalita v cestovním ruchu, motivace a potřeby návštěvníků, oblast Písecka, výzkum
Klíčová slova v angličtině
Visitors´ satisfaction, primary destination offer, secondary destination offer, quality in tourism, visitors´ motivation and needs, region of Písek, research
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Písecka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Analýza současného stavu
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy). 2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a key words v AJ. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků, tabulek a grafů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Písecka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Analýza současného stavu
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy). 2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a key words v AJ. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků, tabulek a grafů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. (2011). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vydání. Praha: Fortuna.
Jakubíková, D. (2009). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a. s.
Kotler, P., Bowen, J.T., & Makens, J.C. (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson
Middleton, V. T., Fyall, A., & Morgan, M. (2009). Marketing in Travel and Tourism. London: Butterworth-Heinemann.
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinace. Praha: Grada Publishing, a.s.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. (2011). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vydání. Praha: Fortuna.
Jakubíková, D. (2009). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a. s.
Kotler, P., Bowen, J.T., & Makens, J.C. (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson
Middleton, V. T., Fyall, A., & Morgan, M. (2009). Marketing in Travel and Tourism. London: Butterworth-Heinemann.
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinace. Praha: Grada Publishing, a.s.