Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit kondiční výukový program pro děti a mládež v in-line bruslení. V úvodní části práce jsou zpracovány poznatky a informace z odborné literatury, které byly následně využity pro tvorbu kondičního výukového programu. Teoretická část práce se věnuje sportovního tréninku, jednotlivým složkám kondiční přípravy a zásadám sportovní přípravy dětí a dorostu. Kondiční výukový program je sestavený pro potřeby dětí a mládeže. Program byl aplikován u skupiny starších žáku hráčů ledního hokeje, jako kondiční příprava na in-line bruslích. Cílem programu je zlepšení sportovní výkonnosti a obecné vytrvalosti.
Anotace v angličtině
The objective of this Bachelor thesis is to suggest and create fitness teaching programme for children and youth in the in-line skating. Information used in the beginning is taken from professional literature and utilized for creating the fitness teaching programme afterwards. Theoretical part is devoted to fitness training, each parts of fitness preparation and rules of training children and youth. The teaching programme is adjusted according to the needs of children and youth. The programme was used on a group of older youngsters players of ice-hockey as fitness training by using in-line skates. The main aim of the programme is improvement of physical activity and general endurance.
Klíčová slova
in-line bruslení, výukový program, kondiční příprava, sportovní trénink, děti a mládež, UNIFITTEST (6 60)
Klíčová slova v angličtině
in-line skating, teaching programme, fitness training, sports training, children and youths, UNIFITTEST (6 60)
Rozsah průvodní práce
79 s. (126 443 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit kondiční výukový program pro děti a mládež v in-line bruslení. V úvodní části práce jsou zpracovány poznatky a informace z odborné literatury, které byly následně využity pro tvorbu kondičního výukového programu. Teoretická část práce se věnuje sportovního tréninku, jednotlivým složkám kondiční přípravy a zásadám sportovní přípravy dětí a dorostu. Kondiční výukový program je sestavený pro potřeby dětí a mládeže. Program byl aplikován u skupiny starších žáku hráčů ledního hokeje, jako kondiční příprava na in-line bruslích. Cílem programu je zlepšení sportovní výkonnosti a obecné vytrvalosti.
Anotace v angličtině
The objective of this Bachelor thesis is to suggest and create fitness teaching programme for children and youth in the in-line skating. Information used in the beginning is taken from professional literature and utilized for creating the fitness teaching programme afterwards. Theoretical part is devoted to fitness training, each parts of fitness preparation and rules of training children and youth. The teaching programme is adjusted according to the needs of children and youth. The programme was used on a group of older youngsters players of ice-hockey as fitness training by using in-line skates. The main aim of the programme is improvement of physical activity and general endurance.
Klíčová slova
in-line bruslení, výukový program, kondiční příprava, sportovní trénink, děti a mládež, UNIFITTEST (6 60)
Klíčová slova v angličtině
in-line skating, teaching programme, fitness training, sports training, children and youths, UNIFITTEST (6 60)
Zásady pro vypracování
1. Teoretické zpracování zadané problematiky, formulace cíle, úkolů a metod práce, vymezení obsahu a okruhu problému.\\
Termín: průběžně, nejpozději do 30. srpna 2015\\
2. Zpracovat dostupnou literaturu o In line bruslení a problematice sportovního
tréninku dětí a mládeže. Shromáždění potřebného množství dat, teoretických
pramenů a literatury (rešerše) pro přípravu a tvorbu programu. Návrh výukového
programu In line bruslení se zřetelem na obsah kondiční stránky pro děti a mládež.\\
Termín: průběžně od zadání, do 30. září 2015\\
3. Výuka a ověřování výukového programu v praktické výuce u zvoleného souboru dětí.\\
Termín: 30. listopadu 2015\\
4. Pracovní verze bakalářské práce. Shrnutí a zpracování vlastních poznatků a zkušeností získaných ze zadaného úkolu.\\
Termín: 28. únor 2016 \\
5. Vlastní písemné, grafické a dokumentační zpracování diplomové práce, včetně příloh.\\
Termín: 30. březen 2016\\
6. Vazba a odevzdání bakalářské práce\\
Termín: 20. dubna 2016\\
Zásady pro vypracování
1. Teoretické zpracování zadané problematiky, formulace cíle, úkolů a metod práce, vymezení obsahu a okruhu problému.\\
Termín: průběžně, nejpozději do 30. srpna 2015\\
2. Zpracovat dostupnou literaturu o In line bruslení a problematice sportovního
tréninku dětí a mládeže. Shromáždění potřebného množství dat, teoretických
pramenů a literatury (rešerše) pro přípravu a tvorbu programu. Návrh výukového
programu In line bruslení se zřetelem na obsah kondiční stránky pro děti a mládež.\\
Termín: průběžně od zadání, do 30. září 2015\\
3. Výuka a ověřování výukového programu v praktické výuce u zvoleného souboru dětí.\\
Termín: 30. listopadu 2015\\
4. Pracovní verze bakalářské práce. Shrnutí a zpracování vlastních poznatků a zkušeností získaných ze zadaného úkolu.\\
Termín: 28. únor 2016 \\
5. Vlastní písemné, grafické a dokumentační zpracování diplomové práce, včetně příloh.\\
Termín: 30. březen 2016\\
6. Vazba a odevzdání bakalářské práce\\
Termín: 20. dubna 2016\\
Seznam doporučené literatury
Perič, T., & Dovalil, J. (2010). Sportovní trénink. Praha: Grada Publishing.\\
Millerová, V. (2005). Běhy na krátké tratě. Praha: Olympia.\\
Jeřábek, P. (2008). Atletická příprava - děti a dorost. Praha: Grada Publishing.\\
Procházka, J. (2010). Inline bruslení - bezpečně. Praha: Grada Publishing.\\
Reichert, J., & Krejčíř, J. (2006). Jak dokonale zvládnout inline bruslení. Praha: Grada Publishing.\\
Mišičková, L. (2009). Škola inline bruslení. Praha: Grada Publishing.\\
Ostatní a doplňková literatura, včetně časopisecké bude konzultována s vedoucím a konzultantem diplomové práce.
Seznam doporučené literatury
Perič, T., & Dovalil, J. (2010). Sportovní trénink. Praha: Grada Publishing.\\
Millerová, V. (2005). Běhy na krátké tratě. Praha: Olympia.\\
Jeřábek, P. (2008). Atletická příprava - děti a dorost. Praha: Grada Publishing.\\
Procházka, J. (2010). Inline bruslení - bezpečně. Praha: Grada Publishing.\\
Reichert, J., & Krejčíř, J. (2006). Jak dokonale zvládnout inline bruslení. Praha: Grada Publishing.\\
Mišičková, L. (2009). Škola inline bruslení. Praha: Grada Publishing.\\
Ostatní a doplňková literatura, včetně časopisecké bude konzultována s vedoucím a konzultantem diplomové práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Posluchač prezentoval svoji práci v el. podobě. Komise konstatovala průměrnou úroveň celkového zpracování práce, nevhodné řešení kap. 4 a 5. Dále mu komise vytkla nedodržení citační normy, nevhodnou formulaci cíle.