Hlavním tématem této bakalářské práce je řízení služeb ve zvoleném hotelu - hotelu Savoy. Je zaměřena na návrh zlepšení v řídících procesech hotelu. V teoretické části jsou popsány a definovány hotelové služby, cestovní ruch, vývojové trendy v obalsti hotelnictví apod. Praktická část se zabývá konkrétním hotelem Savoy. Analyzuje jeho dostupná data, vypracovává finanční analýzu a dotazníkové šetření. Výsledkem je vypracování návrhu na zlepšení managementu.
Anotace v angličtině
The main topic of this paper is the service management in a selected hotel The Savoy Hotel. It deals with suggestions how to improve management procedures in the hotel. In the theoretical part are defined and described hotel services, tourist industry, management, developmental trends in the hotel management area and so on. The practical part deals with the particular hotel Savoy. It analyses accessible data, elaboration financial analysis and questionnaire survey. The result is creating a proposal for the improvement of the management.
Hlavním tématem této bakalářské práce je řízení služeb ve zvoleném hotelu - hotelu Savoy. Je zaměřena na návrh zlepšení v řídících procesech hotelu. V teoretické části jsou popsány a definovány hotelové služby, cestovní ruch, vývojové trendy v obalsti hotelnictví apod. Praktická část se zabývá konkrétním hotelem Savoy. Analyzuje jeho dostupná data, vypracovává finanční analýzu a dotazníkové šetření. Výsledkem je vypracování návrhu na zlepšení managementu.
Anotace v angličtině
The main topic of this paper is the service management in a selected hotel The Savoy Hotel. It deals with suggestions how to improve management procedures in the hotel. In the theoretical part are defined and described hotel services, tourist industry, management, developmental trends in the hotel management area and so on. The practical part deals with the particular hotel Savoy. It analyses accessible data, elaboration financial analysis and questionnaire survey. The result is creating a proposal for the improvement of the management.
Cíl práce:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení v řídících procesech hotelu vedoucí ke zkvalitnění poskytování služeb vzhledem k potřebám trhu. Cílem práce bude zanalyzování tržních podmínek, vnitřního prostředí zvoleného podniku.
Metodika práce:
1. Získání dostupných dat o vybraném hotelu a jejich analýzy, předchozí marketingové aktivity;
2. Analýza požadavků zákazníků hotelu na základě primárních dat;
3. Charakteristika současných vývojových trendů v oblasti hotelnictví;
4. Zjištění ekonomické pozice firmy na trhu.
V návaznosti na tuto analýzu bude vypracován návrh na zlepšení managementu a zajištění konkurenceschopnosti hotelu včetně zpracování ekonomických dopadů návrhů. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů.
Rámcová osnova:
1.Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení v řídících procesech hotelu vedoucí ke zkvalitnění poskytování služeb vzhledem k potřebám trhu. Cílem práce bude zanalyzování tržních podmínek, vnitřního prostředí zvoleného podniku.
Metodika práce:
1. Získání dostupných dat o vybraném hotelu a jejich analýzy, předchozí marketingové aktivity;
2. Analýza požadavků zákazníků hotelu na základě primárních dat;
3. Charakteristika současných vývojových trendů v oblasti hotelnictví;
4. Zjištění ekonomické pozice firmy na trhu.
V návaznosti na tuto analýzu bude vypracován návrh na zlepšení managementu a zajištění konkurenceschopnosti hotelu včetně zpracování ekonomických dopadů návrhů. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů.
Rámcová osnova:
1.Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
1. Barrow, C., Barrow, P., & Brown, R. (2012). The bussiness plan workbook: The definitive guide to researching, writing up and presenting a winning plan. USA: Kogan Page Publishers.
2. Bednářová, D., & Škodová-Parmová, D. (2010). Malé a střední podnikání. České Budějovice: EF JU.
3. Beránek, J., & Kotek, P. (2007). Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting.
4. Bridges, W. (2006). Typologie organizace: Využití osobnostních typů v procesu rozvoje organizace. Praha: Management Press.
5. Cejthamr, V., & Dědina, J. (2010). Management a organizační chování. Praha: Grada Publishing, a. s.
6. Dědina, J., & Malý, M. (2005). Moderní organizační architektura. Praha: Alfa Publishing.
Seznam doporučené literatury
1. Barrow, C., Barrow, P., & Brown, R. (2012). The bussiness plan workbook: The definitive guide to researching, writing up and presenting a winning plan. USA: Kogan Page Publishers.
2. Bednářová, D., & Škodová-Parmová, D. (2010). Malé a střední podnikání. České Budějovice: EF JU.
3. Beránek, J., & Kotek, P. (2007). Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting.
4. Bridges, W. (2006). Typologie organizace: Využití osobnostních typů v procesu rozvoje organizace. Praha: Management Press.
5. Cejthamr, V., & Dědina, J. (2010). Management a organizační chování. Praha: Grada Publishing, a. s.
6. Dědina, J., & Malý, M. (2005). Moderní organizační architektura. Praha: Alfa Publishing.