Tato práce je zaměřena na služby poskytované v různých ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zanalyzování všech podmínek trhu a vnitřního prostředí vybrané organizace, následně vytvořit návrhy změn, které slouží ke zlepšení managementu služeb ve vybraném hotelu. Navržené změny korespondují s aktuálními trendy v hotelovém průmyslu a se zjištěnými výsledky analýz použitých v práci.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on all kinds of services in different types of accommodation. The aim of the thesis is to analyse all conditions of a marketplace and domestic market of the selected company and design proposals, which serve to improve hotel services management. These proposals correspond with actual trends in hotel industry and with analysis results detected in this theses.
Klíčová slova
management hotelu, řízení služeb, druhy služeb, ubytovací služby, marketingový mix, kvalita služeb
Klíčová slova v angličtině
hotel management, services controlling, kinds of services, accommodation,
marketing mix, quality of services
Rozsah průvodní práce
54 s. (100 097 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na služby poskytované v různých ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zanalyzování všech podmínek trhu a vnitřního prostředí vybrané organizace, následně vytvořit návrhy změn, které slouží ke zlepšení managementu služeb ve vybraném hotelu. Navržené změny korespondují s aktuálními trendy v hotelovém průmyslu a se zjištěnými výsledky analýz použitých v práci.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on all kinds of services in different types of accommodation. The aim of the thesis is to analyse all conditions of a marketplace and domestic market of the selected company and design proposals, which serve to improve hotel services management. These proposals correspond with actual trends in hotel industry and with analysis results detected in this theses.
Klíčová slova
management hotelu, řízení služeb, druhy služeb, ubytovací služby, marketingový mix, kvalita služeb
Klíčová slova v angličtině
hotel management, services controlling, kinds of services, accommodation,
marketing mix, quality of services
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Práce je zaměřena na analýzu hotelu za použití manažerských analytických metod strategického řízení, analýzu vnějšího prostředí a makroprostředí zvolené firmy. V rámci řešení práce autorka provede návrh optimální změny řídících procesů pro zvolené zařízení zaměřené na aktuální poznatky o řízení vzhledem k zajištění budoucí konkurenceschopnosti firmy.
Cílem práce bude zanalyzování výše zmíněných podmínek trhu, vnitřního prostředí zvoleného podniku a vypracování kompletní dokumentace změn pro konkrétní zařízení dle aktuálních trendů v managementu.
Metodika práce:
V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů. Podnikatelský záměr bude doplněn příslušnou kvantitativní dokumentací.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Práce je zaměřena na analýzu hotelu za použití manažerských analytických metod strategického řízení, analýzu vnějšího prostředí a makroprostředí zvolené firmy. V rámci řešení práce autorka provede návrh optimální změny řídících procesů pro zvolené zařízení zaměřené na aktuální poznatky o řízení vzhledem k zajištění budoucí konkurenceschopnosti firmy.
Cílem práce bude zanalyzování výše zmíněných podmínek trhu, vnitřního prostředí zvoleného podniku a vypracování kompletní dokumentace změn pro konkrétní zařízení dle aktuálních trendů v managementu.
Metodika práce:
V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů. Podnikatelský záměr bude doplněn příslušnou kvantitativní dokumentací.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
1. Barrow, C., Barrow, P., & Brown, R. (2012). The bussiness plan workbook: The definitive guide to researching, writing up and presenting a winning plan. USA: Kogan Page Publishers.
2. Bednářová, D., & Škodová-Parmová, D. (2010). Malé a střední podnikání. České Budějovice: EF JU.
3. Beránek, J., & Kotek, P. (2007). Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting.
4. Bridges, W. (2006). Typologie organizace: Využití osobnostních typů v procesu rozvoje organizace. Praha: Management Press.
5. Cejthamr, V., & Dědina, J. (2010). Management a organizační chování. Praha: Grada Publishing, a. s.
6. Dědina, J., & Malý, M. (2005). Moderní organizační architektura. Praha: Alfa Publishing.
Seznam doporučené literatury
1. Barrow, C., Barrow, P., & Brown, R. (2012). The bussiness plan workbook: The definitive guide to researching, writing up and presenting a winning plan. USA: Kogan Page Publishers.
2. Bednářová, D., & Škodová-Parmová, D. (2010). Malé a střední podnikání. České Budějovice: EF JU.
3. Beránek, J., & Kotek, P. (2007). Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting.
4. Bridges, W. (2006). Typologie organizace: Využití osobnostních typů v procesu rozvoje organizace. Praha: Management Press.
5. Cejthamr, V., & Dědina, J. (2010). Management a organizační chování. Praha: Grada Publishing, a. s.
6. Dědina, J., & Malý, M. (2005). Moderní organizační architektura. Praha: Alfa Publishing.