Cílem bakalářské práce bylo analyzovat region Písecko z pohledu cestovního ruchu, zhodnotit potenciál lokality, rozsah nabídky poskytovaných služeb, rozsah atraktivit, které Písecko nabízí. Na základě provedených analýz a primárního výzkumu vyhodnotit silné a slabé stánky Písecka a stanovit atraktivitu daného území jako cíle turistické destinace. Na základě výsledků byly vypracovány návrhy na oživení cestovního ruchu v tomto regionu.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis was to analyse the Písek region regarding tourism services, to evaluate the potential of the area, scope of the offer of services, the scope of attractions that the region has to offer. Based on the analysis carried out, the aim was to evaluate the strengths and weaknesses of the region and to assess the attractiveness of the area as a tourist destination. Tourism stimulation proposals were suggested based on the acquired data.
tourism, tourist, number of visitors, supply, services, attraction, region
Rozsah průvodní práce
66 s. (16 434 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat region Písecko z pohledu cestovního ruchu, zhodnotit potenciál lokality, rozsah nabídky poskytovaných služeb, rozsah atraktivit, které Písecko nabízí. Na základě provedených analýz a primárního výzkumu vyhodnotit silné a slabé stánky Písecka a stanovit atraktivitu daného území jako cíle turistické destinace. Na základě výsledků byly vypracovány návrhy na oživení cestovního ruchu v tomto regionu.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis was to analyse the Písek region regarding tourism services, to evaluate the potential of the area, scope of the offer of services, the scope of attractions that the region has to offer. Based on the analysis carried out, the aim was to evaluate the strengths and weaknesses of the region and to assess the attractiveness of the area as a tourist destination. Tourism stimulation proposals were suggested based on the acquired data.
tourism, tourist, number of visitors, supply, services, attraction, region
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prostředí za použití manažerských analytických metod strategického řízení, analýzu vnějšího prostředí a makroprostředí. Cílem práce bude zanalyzování výše zmíněných podmínek trhu, na straně nabídky i poptávky.
Metodika práce:
V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů. Návrhy budou doplněny příslušnou kvantitativní dokumentací.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prostředí za použití manažerských analytických metod strategického řízení, analýzu vnějšího prostředí a makroprostředí. Cílem práce bude zanalyzování výše zmíněných podmínek trhu, na straně nabídky i poptávky.
Metodika práce:
V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů. Návrhy budou doplněny příslušnou kvantitativní dokumentací.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
1. Dickinson, E., & Peeters, P. (2014). Time, Tourism Consumption and Suistainable Development. International Journal of Tourism Research.
2. Hesková, M., a kol. (2006). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Fortuna.
3. Jakubíková, D. (2009). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing a. s.
4. Petrů, Z. (2007). Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea servis.
5. Šauer, M., & Vystoupil, J. (2010). Regionální operační programy jako nástroj podpory cestovního ruchu v ČR. Regionální studia.
6. Škodová Parmová, D. (2012). Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa Nakladatelství.
Seznam doporučené literatury
1. Dickinson, E., & Peeters, P. (2014). Time, Tourism Consumption and Suistainable Development. International Journal of Tourism Research.
2. Hesková, M., a kol. (2006). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Fortuna.
3. Jakubíková, D. (2009). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing a. s.
4. Petrů, Z. (2007). Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea servis.
5. Šauer, M., & Vystoupil, J. (2010). Regionální operační programy jako nástroj podpory cestovního ruchu v ČR. Regionální studia.
6. Škodová Parmová, D. (2012). Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa Nakladatelství.