Skiareál Monínec se nachází v jižní části Středočeského kraje nedaleko města Sedlec-Prčice v oblasti zvané Toulava. Cílem bakalářské práce je na základě poptávky a nabídky skiareálu Monínec v letní a zimní turistické sezóně zhodnotit jeho význam pro rozvoj destinace cestovního ruchu a jeho začlenění do kooperačních struktur v destinaci.
Anotace v angličtině
Ski resort Monínec is located in the southern part of Středočeský kraj near Sedlec-Prčice city in the area called Toulava. The purpose of this thesis is based on demand and supply of ski resort Monínec in summer and winter tourist season to evaluate its importance for the development of a tourism destination and to place it into cooperative structures in the destination.
Klíčová slova
nabídka a poptávka v cestovním ruchu, primární a sekundární nabídka, spolupráce v destinaci, spokojenost návštěvníka
Klíčová slova v angličtině
supply and demand in tourism, primar and secondary supply, cooperation in destination, satisfaction of the visitor
Rozsah průvodní práce
78 s.(127 462 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Skiareál Monínec se nachází v jižní části Středočeského kraje nedaleko města Sedlec-Prčice v oblasti zvané Toulava. Cílem bakalářské práce je na základě poptávky a nabídky skiareálu Monínec v letní a zimní turistické sezóně zhodnotit jeho význam pro rozvoj destinace cestovního ruchu a jeho začlenění do kooperačních struktur v destinaci.
Anotace v angličtině
Ski resort Monínec is located in the southern part of Středočeský kraj near Sedlec-Prčice city in the area called Toulava. The purpose of this thesis is based on demand and supply of ski resort Monínec in summer and winter tourist season to evaluate its importance for the development of a tourism destination and to place it into cooperative structures in the destination.
Klíčová slova
nabídka a poptávka v cestovním ruchu, primární a sekundární nabídka, spolupráce v destinaci, spokojenost návštěvníka
Klíčová slova v angličtině
supply and demand in tourism, primar and secondary supply, cooperation in destination, satisfaction of the visitor
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě analýzy poptávky a nabídky skiareálu Monínec v letní a zimní turistické sezóně zhodnotit jeho význam pro rozvoj destinace cestovního ruchu a jeho začlenění do kooperačních struktur v destinaci.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Analýza současného stavu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy). 2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a key words v AJ. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků, tabulek a grafů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě analýzy poptávky a nabídky skiareálu Monínec v letní a zimní turistické sezóně zhodnotit jeho význam pro rozvoj destinace cestovního ruchu a jeho začlenění do kooperačních struktur v destinaci.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Analýza současného stavu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy). 2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a key words v AJ. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků, tabulek a grafů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. (2011). Cestovní ruch. Praha: Fortuna
Jakubíková, D. (2009). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a. s.
Királová A. (2003). Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress s.r.o.
Kotler, P., Bowen, J.T., & Makens, J.C. (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinace. Praha: Grada Publishing, a.s.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol. (2011). Cestovní ruch. Praha: Fortuna
Jakubíková, D. (2009). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a. s.
Királová A. (2003). Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: Ekopress s.r.o.
Kotler, P., Bowen, J.T., & Makens, J.C. (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinace. Praha: Grada Publishing, a.s.