Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením reklamního sdělení, zaměřeného na nábor nových členů, v rámci studentské organizace AIESEC České Budějovice. Nábor nových členů probíhá vždy na začátku nového semestru. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část tvoří literární přehled řešené problematiky, který je zpracován na základě informací a studia odborných publikací, druhou částí je část praktická, v jejímž rámci je použit kvantitativní i kvalitativní výzkum. Kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní ve formě osobního rozhovoru. Na základě výsledků dotazníkového šetření budou také vyhodnocena výzkumná tvrzení, která budou stanovena na základě osobního rozhovoru s bývalým prezidentem AIESEC České Budějovice, a navrženy změny pro další reklamní sdělení. Konec práce se skládá z vlastních návrhů na změny reklamního sdělení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis was to analyse assessment of advertising messages in students organization called AIESEC. For this thesis was chosen advertising messages for recruitment and target group were students of the University of South Bohemia.
The theoretical part describes terms such as marketing communication, marketing communications mix and and targets and advertisment.
The practical part is based on a qualitative and quantitative research. Qualitative research is in form of structured interviews with former president of this organisation. Quantitative survey is perfomed by questionnaires wich were filled online. The conclusion contains suggestions of ways to improve advertising messges in AIESEC based on student's opinions.
The practical part is based on quantitative and qualitative research. Qualitative research is in the form of structured interviews with the former president of the organization. Quantitative survey is perfomed by questionnaires which were filled out online by respondents via online form.
In this part are suggestions how to improve the advertising message in AIESEC. All suggestions are based on results of questionnaires survey.
At the end of this thesis are two researchs claims which were confirmed or refuted.
Marketing communication, advertising, research, students organization,
AIESEC.
Rozsah průvodní práce
49
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením reklamního sdělení, zaměřeného na nábor nových členů, v rámci studentské organizace AIESEC České Budějovice. Nábor nových členů probíhá vždy na začátku nového semestru. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část tvoří literární přehled řešené problematiky, který je zpracován na základě informací a studia odborných publikací, druhou částí je část praktická, v jejímž rámci je použit kvantitativní i kvalitativní výzkum. Kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní ve formě osobního rozhovoru. Na základě výsledků dotazníkového šetření budou také vyhodnocena výzkumná tvrzení, která budou stanovena na základě osobního rozhovoru s bývalým prezidentem AIESEC České Budějovice, a navrženy změny pro další reklamní sdělení. Konec práce se skládá z vlastních návrhů na změny reklamního sdělení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis was to analyse assessment of advertising messages in students organization called AIESEC. For this thesis was chosen advertising messages for recruitment and target group were students of the University of South Bohemia.
The theoretical part describes terms such as marketing communication, marketing communications mix and and targets and advertisment.
The practical part is based on a qualitative and quantitative research. Qualitative research is in form of structured interviews with former president of this organisation. Quantitative survey is perfomed by questionnaires wich were filled online. The conclusion contains suggestions of ways to improve advertising messges in AIESEC based on student's opinions.
The practical part is based on quantitative and qualitative research. Qualitative research is in the form of structured interviews with the former president of the organization. Quantitative survey is perfomed by questionnaires which were filled out online by respondents via online form.
In this part are suggestions how to improve the advertising message in AIESEC. All suggestions are based on results of questionnaires survey.
At the end of this thesis are two researchs claims which were confirmed or refuted.
Marketing communication, advertising, research, students organization,
AIESEC.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem je na základě analýzy vybraného reklamního sdělení navrhnout změny.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Tvorba sdělení
Hodnocení výsledků sdělení - sběr dat
Syntéza výsledků a návrhy doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární rešerše
3. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání
4. Vlastní návrhy
5. Závěr
6. Seznam zdrojů
7. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem je na základě analýzy vybraného reklamního sdělení navrhnout změny.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Tvorba sdělení
Hodnocení výsledků sdělení - sběr dat
Syntéza výsledků a návrhy doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární rešerše
3. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání
4. Vlastní návrhy
5. Závěr
6. Seznam zdrojů
7. Přílohy
Seznam doporučené literatury
Kotler, G. J. & Armstrong, G. (2010). Principles of marketing. N. J: Upper Saddle river: Pearson Education, inc.
Kotler, G. J. & Armstrong, G. (2005). Princiles of marketing, fourth europian edition. N. J: Upper Saddle river: Pearson Education, inc.
Tellis, G. J. (2000). Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, a. s.
Vysekalová, J. & Komárková, R. (2002). Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, a.s.
Seznam doporučené literatury
Kotler, G. J. & Armstrong, G. (2010). Principles of marketing. N. J: Upper Saddle river: Pearson Education, inc.
Kotler, G. J. & Armstrong, G. (2005). Princiles of marketing, fourth europian edition. N. J: Upper Saddle river: Pearson Education, inc.
Tellis, G. J. (2000). Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, a. s.
Vysekalová, J. & Komárková, R. (2002). Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, a.s.