Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je nejprve řešena problematika jednotlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu. Je vždy zmíněnen jejich hlavní cíl, výhody a nevýhody. Další kapitola teoretické části je již zaměřena na téma práce, event marketing. Tato část shrnuje základní definice, typologii event marketingu a nejnovější trendy. Praktická část se zabývá analýzou festivalu čokolády. Nejprve je festival představen a poté je provedena analýza vnímání festivalu pomocí dotazníkového šetření a analýza informací získaných zúčastněným pozorováním. Na základě těchto analýz jsou vypracovány návrhy, které by vedly k případnému zlepšení tohoto festivalu.
Anotace v angličtině
The goal of the thesis is to suggest changes for the upcoming period, based on the analysis of the chosen event. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the problem of individual tools of marketing communication mix first. Their main objective, their advantages and disadvantages are always mentioned. The following chapter of the theoretical part is already focused at the thesis topic, the event marketing. This part summarizes the basic definitions, the typology of event marketing and the newest trends. The practical part deals with cocolate festival analysis. First, the festival is introduced and then the analysis of festival perception is carried out through a questionnaire survey, and an analysis of information obtained through participant observation. Suggestions that are based on these analyses, are worked out leading to a possible improvement of this festival.
Event, event marketing, marketing communication mix, advantages, disadvantages
Rozsah průvodní práce
82 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je nejprve řešena problematika jednotlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu. Je vždy zmíněnen jejich hlavní cíl, výhody a nevýhody. Další kapitola teoretické části je již zaměřena na téma práce, event marketing. Tato část shrnuje základní definice, typologii event marketingu a nejnovější trendy. Praktická část se zabývá analýzou festivalu čokolády. Nejprve je festival představen a poté je provedena analýza vnímání festivalu pomocí dotazníkového šetření a analýza informací získaných zúčastněným pozorováním. Na základě těchto analýz jsou vypracovány návrhy, které by vedly k případnému zlepšení tohoto festivalu.
Anotace v angličtině
The goal of the thesis is to suggest changes for the upcoming period, based on the analysis of the chosen event. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the problem of individual tools of marketing communication mix first. Their main objective, their advantages and disadvantages are always mentioned. The following chapter of the theoretical part is already focused at the thesis topic, the event marketing. This part summarizes the basic definitions, the typology of event marketing and the newest trends. The practical part deals with cocolate festival analysis. First, the festival is introduced and then the analysis of festival perception is carried out through a questionnaire survey, and an analysis of information obtained through participant observation. Suggestions that are based on these analyses, are worked out leading to a possible improvement of this festival.
Event, event marketing, marketing communication mix, advantages, disadvantages
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr dat - kvantitativní a kvalitativní výzkum
Analýza vybraného eventu
Navržení změn pro další období
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární rešerše
3. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání
4. Vlastní návrhy
5. Závěr
6. Seznam zdrojů
7. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr dat - kvantitativní a kvalitativní výzkum
Analýza vybraného eventu
Navržení změn pro další období
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární rešerše
3. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání
4. Vlastní návrhy
5. Závěr
6. Seznam zdrojů
7. Přílohy
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. & Štarchoň, P. (2009) Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica
Hoyle, L. H. (2002) Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 1. ed. New York: John Wiley & Sons
Kotler, P. & Armstrong G. (2010) Principles of marketing. 13th. ed., global ed. Upper Saddle River: Pearson
Lattenberg, V. (2010) Event aneb úspěšná akce krok za krokem. 1. vyd. Brno: Computer Press
Šindler, P. (2003). Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. & Štarchoň, P. (2009) Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica
Hoyle, L. H. (2002) Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 1. ed. New York: John Wiley & Sons
Kotler, P. & Armstrong G. (2010) Principles of marketing. 13th. ed., global ed. Upper Saddle River: Pearson
Lattenberg, V. (2010) Event aneb úspěšná akce krok za krokem. 1. vyd. Brno: Computer Press
Šindler, P. (2003). Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing