Hlavním cílem diplomové práce byla analýza procesů ve vybraném podniku
a návrh možných zlepšení. V rámci tohoto cíle byl ve vybrané společnosti analyzován a optimalizován proces "zpracování zakázky", který byl detailně zmapován podle jednotlivých subprocesů uvnitř sledovaného procesu, byla provedena analýza včetně měření, identifikace slabých míst a navrhnutí řešení vedoucích k požadované optimalizaci. Přínosem práce jsou výstupy, které je možné předložit vedení společnosti, což by mohlo sloužit jako podklad pro optimalizaci sledovaných procesů i procesů ostatních.
Anotace v angličtině
An analysis of processes in a selected company and a proposal for possible improvement in selected processes was the main goal of this diploma thesis. The "order processing" process in chosen company was analysed and optimized within this goal. This process was mapped in detail according to the individual sub-processes inside the monitored process, and an analysis was performed, including measurement, identification of weak points and a proposal for solutions leading to the required optimization. Outputs that can be presented to the company management and might serve as an input for optimization of the monitored as well as other processes, are the contribution of the thesis.
Klíčová slova
procesní řízení, procesní mapa, společnost, stavební průmysl, zpracování zakázky, příprava zakázky, fakturace, reklamace, vymáhání pohledávek
Klíčová slova v angličtině
process management, process map, company, construction industry, order processing, preparation of contracts, invoicing, complaint, recovery
Rozsah průvodní práce
93 s. (140 754 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce byla analýza procesů ve vybraném podniku
a návrh možných zlepšení. V rámci tohoto cíle byl ve vybrané společnosti analyzován a optimalizován proces "zpracování zakázky", který byl detailně zmapován podle jednotlivých subprocesů uvnitř sledovaného procesu, byla provedena analýza včetně měření, identifikace slabých míst a navrhnutí řešení vedoucích k požadované optimalizaci. Přínosem práce jsou výstupy, které je možné předložit vedení společnosti, což by mohlo sloužit jako podklad pro optimalizaci sledovaných procesů i procesů ostatních.
Anotace v angličtině
An analysis of processes in a selected company and a proposal for possible improvement in selected processes was the main goal of this diploma thesis. The "order processing" process in chosen company was analysed and optimized within this goal. This process was mapped in detail according to the individual sub-processes inside the monitored process, and an analysis was performed, including measurement, identification of weak points and a proposal for solutions leading to the required optimization. Outputs that can be presented to the company management and might serve as an input for optimization of the monitored as well as other processes, are the contribution of the thesis.
Klíčová slova
procesní řízení, procesní mapa, společnost, stavební průmysl, zpracování zakázky, příprava zakázky, fakturace, reklamace, vymáhání pohledávek
Klíčová slova v angličtině
process management, process map, company, construction industry, order processing, preparation of contracts, invoicing, complaint, recovery
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat procesy ve vybraném podniku a návrh možných zlepšení ve vybraných procesech.
Metodika práce:
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíli diplomové práce.
3. Analýza procesů ve vybraném podniku.
4. Návrhy směřující k odstranění případných nedostatků.
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Cíl a metodika.
4. Vlastní práce.
5. Závěr.
6. Použitá literatura.
7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat procesy ve vybraném podniku a návrh možných zlepšení ve vybraných procesech.
Metodika práce:
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíli diplomové práce.
3. Analýza procesů ve vybraném podniku.
4. Návrhy směřující k odstranění případných nedostatků.
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Cíl a metodika.
4. Vlastní práce.
5. Závěr.
6. Použitá literatura.
7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Janišová, D. (2013). Velká kniha o řízení firmy. Praha: Grada.
Jeston, J. (2008). Business process management: practical guidelines to successful implementations. Amsterdam: Butterworth-Heinemann.
Rolínek, L. (2008). Procesní management: vybrané aspekty. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta.
Řepa, V. (2012). Procesně řízená organizace. Praha: Grada.
Veber, J. (2009). Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press.
Seznam doporučené literatury
Janišová, D. (2013). Velká kniha o řízení firmy. Praha: Grada.
Jeston, J. (2008). Business process management: practical guidelines to successful implementations. Amsterdam: Butterworth-Heinemann.
Rolínek, L. (2008). Procesní management: vybrané aspekty. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta.
Řepa, V. (2012). Procesně řízená organizace. Praha: Grada.
Veber, J. (2009). Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press.