Cílem mé diplomové práce je zhodnotit úroveň přenosu informací v organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení komunikačního procesu.V teoretické části mé diplomové práce jsem popisovala prostřednictvím literárních zdrojů obecnou komunikaci v organizaci.V praktické části jsem se zaměřila už na konkrétní komunikační proces ve firmě ABL Tools v Písku. Analýzu jsem provedla na základě technik dotazování, pozorování a řízených rozhovorů. Závěry mé analýzy a výsledky spolu s návrhy budou osobně předány panu řediteli provozovny v Písku firmy ABL Tools. Návrhy mohou posloužit jako podrobný návod pro zlepšení stávající úrovně komunikace v organizaci.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is the evaluation of the level of communication and the proposing of some changes that can result to the improvement of communicational processes.General communication process and its function in the organization is thoroughly described in the theoretical part of this thesis by means of literary resources.The practical part of the thesis focuses on the particular communication process in the firm named ABL Tools in Písek.The analysis is based on basic methods, such as: interrogation, observation and interviewing. Conclusions of the analysis and results will be provided to the manager of ABL Tools. These suggestions could be useful as a guideline to improve a current level of communication processes in the organization.
Klíčová slova
dotazník, komunikační proces, management, organizace, komunikace
Klíčová slova v angličtině
questionnaire, communication process, management, organization, communication
Rozsah průvodní práce
106 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit úroveň přenosu informací v organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení komunikačního procesu.V teoretické části mé diplomové práce jsem popisovala prostřednictvím literárních zdrojů obecnou komunikaci v organizaci.V praktické části jsem se zaměřila už na konkrétní komunikační proces ve firmě ABL Tools v Písku. Analýzu jsem provedla na základě technik dotazování, pozorování a řízených rozhovorů. Závěry mé analýzy a výsledky spolu s návrhy budou osobně předány panu řediteli provozovny v Písku firmy ABL Tools. Návrhy mohou posloužit jako podrobný návod pro zlepšení stávající úrovně komunikace v organizaci.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is the evaluation of the level of communication and the proposing of some changes that can result to the improvement of communicational processes.General communication process and its function in the organization is thoroughly described in the theoretical part of this thesis by means of literary resources.The practical part of the thesis focuses on the particular communication process in the firm named ABL Tools in Písek.The analysis is based on basic methods, such as: interrogation, observation and interviewing. Conclusions of the analysis and results will be provided to the manager of ABL Tools. These suggestions could be useful as a guideline to improve a current level of communication processes in the organization.
Klíčová slova
dotazník, komunikační proces, management, organizace, komunikace
Klíčová slova v angličtině
questionnaire, communication process, management, organization, communication
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zhodnotit úroveň přenosu informací uvnitř vybrané organizace a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení komunikačního procesu.
Metodika práce:
1) Studium odborné literatury zaměřené na řešené téma, vymezení pojmů spojených s komunikací
2) Charakteristika vybrané organizace
3) Charakteristika a následné zhodnocení komunikačního procesu ve vybrané organizaci
5) Návrhy na zlepšení komunikace uvnitř organizace
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Metodika.
4. Charakteristika vybrané organizace: zaměření, historický vývoj, velikost, počet pracovníků.
5. Vlastní práce.
6. Závěr.
7. Použitá literatura.
8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zhodnotit úroveň přenosu informací uvnitř vybrané organizace a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení komunikačního procesu.
Metodika práce:
1) Studium odborné literatury zaměřené na řešené téma, vymezení pojmů spojených s komunikací
2) Charakteristika vybrané organizace
3) Charakteristika a následné zhodnocení komunikačního procesu ve vybrané organizaci
5) Návrhy na zlepšení komunikace uvnitř organizace
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Metodika.
4. Charakteristika vybrané organizace: zaměření, historický vývoj, velikost, počet pracovníků.
5. Vlastní práce.
6. Závěr.
7. Použitá literatura.
8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, M., Deistler, E., & Ungvari, R. (2007). {\Rhacek}ízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada.
Dědina, J., Deistler, E., & Ungvari, R. (2007). Management a moderní organizování firmy: integrace tvrdých a měkkých prvků řízení. Praha: Grada.
Donnelly, J. H., Gibson, J. L., & Ivancevich, J. M. (2007). Management. Praha: Grada.
Drucker, F. P. (2000). Výzvy managementu pro 21. století. Praha: Management Press.
Mikuláštík, M. (2003). Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada.
Price, A. (2011). Human resource management. Andover: South-Western Cangage Learning.
Robbins, S. P., & Coulter, M. (2004). Management. Praha: Grada.
Řehoř, P. (2012). Manažerská komunikace. České Budějovice: Jihočeská univerzita.
Veber, J. (2009). Management. Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press.
Vymětal, J. (2008). Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, M., Deistler, E., & Ungvari, R. (2007). {\Rhacek}ízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada.
Dědina, J., Deistler, E., & Ungvari, R. (2007). Management a moderní organizování firmy: integrace tvrdých a měkkých prvků řízení. Praha: Grada.
Donnelly, J. H., Gibson, J. L., & Ivancevich, J. M. (2007). Management. Praha: Grada.
Drucker, F. P. (2000). Výzvy managementu pro 21. století. Praha: Management Press.
Mikuláštík, M. (2003). Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada.
Price, A. (2011). Human resource management. Andover: South-Western Cangage Learning.
Robbins, S. P., & Coulter, M. (2004). Management. Praha: Grada.
Řehoř, P. (2012). Manažerská komunikace. České Budějovice: Jihočeská univerzita.
Veber, J. (2009). Management. Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press.
Vymětal, J. (2008). Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. Praha: Grada.