Metody: dotazník pro vychovné poradce a vyučující, analýza spisové dokumentace, srovnání malé a velké školy.
Cíl: Záškoláctví, jako nejčastější porušování školního fungování před 13. rokem. Motivace k učení žáků vykazující záškoláctví. Postoje vyučujících k těmto dětem.
1. rodinné fungování, postoje rodiny a záškoláctví
2. doba vzniku záškoláctví
3. možnosti řešení záškoláctví
Zásady pro vypracování
Metody: dotazník pro vychovné poradce a vyučující, analýza spisové dokumentace, srovnání malé a velké školy.
Cíl: Záškoláctví, jako nejčastější porušování školního fungování před 13. rokem. Motivace k učení žáků vykazující záškoláctví. Postoje vyučujících k těmto dětem.
1. rodinné fungování, postoje rodiny a záškoláctví
2. doba vzniku záškoláctví
3. možnosti řešení záškoláctví
Seznam doporučené literatury
Sobotková I.: Psychologie rodiny
Mišovič J.: v hlavní roli otazka?
Labáth V.: Riziková mláděž
Příhoda V.: Ontogeneze lidské psychiky
Krejčířová a kol.: Vývojová psychologie
Elliott J.: Dítě v nesnázích
Seznam doporučené literatury
Sobotková I.: Psychologie rodiny
Mišovič J.: v hlavní roli otazka?
Labáth V.: Riziková mláděž
Příhoda V.: Ontogeneze lidské psychiky
Krejčířová a kol.: Vývojová psychologie
Elliott J.: Dítě v nesnázích