Cílem této diplomové práce bylo zjistit chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Následně na základě zjištěných dat doporučit vybrané firmě inovaci marketingového mixu. První část diplomové práce byla zaměřena na získání informací souvisejících s danou problematikou. Druhá část byla zaměřena na zpracování získaných informací z dotazníkového šetření, které bylo provedeno u 200 respondentů. Získané údaje byly vyhodnoceny pomocí tabulek a grafů, které vyjadřují chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Na základě analýzy dat a rozhovoru s vedoucím pracovníkem firmy byla navržena doporučení pro inovaci marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to investigate the behavior of consumers in the market with furniture products. Based on the collected data to recommend selected company innovation marketing mix. The first part was focused on obtaining information related to this topic. THe second part focused on the treatment of information obtained from the survey, which was conducted among 200 respondents. The data obtained were analyzed using tables and graphs that reflect consumer behavior in the market with furniture products. Based on data analysis and interviews with senior company employee was designed recommendations for upgrading the marketing mix.
Klíčová slova
Spotřební chování, spotřebitel, marketing, trh s nábytkem, marketingový mix
Cílem této diplomové práce bylo zjistit chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Následně na základě zjištěných dat doporučit vybrané firmě inovaci marketingového mixu. První část diplomové práce byla zaměřena na získání informací souvisejících s danou problematikou. Druhá část byla zaměřena na zpracování získaných informací z dotazníkového šetření, které bylo provedeno u 200 respondentů. Získané údaje byly vyhodnoceny pomocí tabulek a grafů, které vyjadřují chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Na základě analýzy dat a rozhovoru s vedoucím pracovníkem firmy byla navržena doporučení pro inovaci marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to investigate the behavior of consumers in the market with furniture products. Based on the collected data to recommend selected company innovation marketing mix. The first part was focused on obtaining information related to this topic. THe second part focused on the treatment of information obtained from the survey, which was conducted among 200 respondents. The data obtained were analyzed using tables and graphs that reflect consumer behavior in the market with furniture products. Based on data analysis and interviews with senior company employee was designed recommendations for upgrading the marketing mix.
Klíčová slova
Spotřební chování, spotřebitel, marketing, trh s nábytkem, marketingový mix
Cíl práce:
Na základě marketingového výzkumu vypátrat typické chování a zvyklosti zákazníků na vybraném trhu. Následně navrhnout vybrané firmě inovaci marketingového mixu.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr sekundárních a primárních dat - dotazníkové šetření
Analýza získaných dat
Návrh na inovaci marketingového mixu včetně ekonomického zhodnocení
Závěr a vyhodnocení zjištěných informací
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 4. Vlastní návrhy. 5. Závěr. 6. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě marketingového výzkumu vypátrat typické chování a zvyklosti zákazníků na vybraném trhu. Následně navrhnout vybrané firmě inovaci marketingového mixu.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr sekundárních a primárních dat - dotazníkové šetření
Analýza získaných dat
Návrh na inovaci marketingového mixu včetně ekonomického zhodnocení
Závěr a vyhodnocení zjištěných informací
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 4. Vlastní návrhy. 5. Závěr. 6. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Kozel, R., Mynářová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s.
Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2004). Nákupní chování. Brno: Computer Press.
Vysekalová, J. (2011). Chování zákazníka?: jak odkrýt tajemství "černé skříňky." Praha: Grada Publishing, a.s.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, a.s.
Seznam doporučené literatury
Kozel, R., Mynářová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s.
Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2004). Nákupní chování. Brno: Computer Press.
Vysekalová, J. (2011). Chování zákazníka?: jak odkrýt tajemství "černé skříňky." Praha: Grada Publishing, a.s.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, a.s.