Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení komunikace ve vybraném podniku a navržení jejího zlepšení. V teoretické části popisuji komunikaci a komunikační proces. Praktická část představuje celkový proces komunikace v organizaci, jež je Hervis sport a móda s. r. o. Analýza je provedena pomocí rozhovoru s manažerem a zaměstnanci, průzkumu a pozorování v pobočce Příbram.V závěru práce je shrnutí celkového komunikačního procesu v podniku. Dále navržení opatření, vedoucích k větší efektivnosti komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to evaluate the communication in a selected company and to suggest its improvement. I described communications and communication process in the theoretical part. The practical part represent overall communication process in the organization, which is Hervis sport a móda s. r. o. The analysis is based on an interview with branch manager and employees, research and on the author´s observation in the branch in Příbram. The final part of the thesis presents overall communication process in the company. It also proposes actions leading to improvement of efficiency of communication.
communication, organization, communication process, efficiency, communication skills
Rozsah průvodní práce
67 s. (89 300 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení komunikace ve vybraném podniku a navržení jejího zlepšení. V teoretické části popisuji komunikaci a komunikační proces. Praktická část představuje celkový proces komunikace v organizaci, jež je Hervis sport a móda s. r. o. Analýza je provedena pomocí rozhovoru s manažerem a zaměstnanci, průzkumu a pozorování v pobočce Příbram.V závěru práce je shrnutí celkového komunikačního procesu v podniku. Dále navržení opatření, vedoucích k větší efektivnosti komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to evaluate the communication in a selected company and to suggest its improvement. I described communications and communication process in the theoretical part. The practical part represent overall communication process in the organization, which is Hervis sport a móda s. r. o. The analysis is based on an interview with branch manager and employees, research and on the author´s observation in the branch in Příbram. The final part of the thesis presents overall communication process in the company. It also proposes actions leading to improvement of efficiency of communication.
communication, organization, communication process, efficiency, communication skills
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení komunikace ve vybrané organizaci a navržení změn vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Metodika práce:
1. Studium odborné literatury zaměřené na řešené téma,
2. Charakteristika organizace,
3. Zhodnocení komunikace, rozhovor s manažerem,
4. Návrh změn.
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Cíl a metodika.
4. Charakteristika vybrané organizace.
5. Zhodnocení současného stavu.
6. Diskuze a návrh změn.
7. Závěr.
8. Přehled použité literatury.
9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení komunikace ve vybrané organizaci a navržení změn vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Metodika práce:
1. Studium odborné literatury zaměřené na řešené téma,
2. Charakteristika organizace,
3. Zhodnocení komunikace, rozhovor s manažerem,
4. Návrh změn.
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Cíl a metodika.
4. Charakteristika vybrané organizace.
5. Zhodnocení současného stavu.
6. Diskuze a návrh změn.
7. Závěr.
8. Přehled použité literatury.
9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
DeVito, A. J. (2001). Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada.
Donnelly, H. J., Jr., Gibson, L. J., & Ivancevich, M. J. (2007). Management. Praha: Grada.
Horáková, I., Stejskalová, D., & Škapová, H. (2000). Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press.
Pelsmacker, D. P., Geuens, M., & Bergh, V. D. J. (2003). Marketingová komunikace. Praha: Grada.
Řehoř, P. (2012). Manažerská komunikace. České Budějovice: Jihočeská univerzita.
Seznam doporučené literatury
DeVito, A. J. (2001). Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada.
Donnelly, H. J., Jr., Gibson, L. J., & Ivancevich, M. J. (2007). Management. Praha: Grada.
Horáková, I., Stejskalová, D., & Škapová, H. (2000). Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press.
Pelsmacker, D. P., Geuens, M., & Bergh, V. D. J. (2003). Marketingová komunikace. Praha: Grada.
Řehoř, P. (2012). Manažerská komunikace. České Budějovice: Jihočeská univerzita.