Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v kamenných obchodech.
V teoretické části byl vysvětlen pojem internetový a kamenný obchod. Tato část se také zabývala historií elektronického obchodování a rozvoji internetového obchodu. Dále byla tato část zaměřena na metody placení a úroveň zákaznických služeb.
V praktické části byla nejprve představena vybraná společnost a dále byly sledovány veškeré aktivity od objednávek až po dodání zboží zákazníkům. To bylo uskutečněno díky osobní návštěvě firmy.
Prostřednictvím této návštěvy byly zjištěny nedostatky a navrženy opatření vedoucí ke zlepšení a spokojenosti zákazníků. Těmto nedostatkům by měla firma věnovat pozornost a zaměřit se na jejich odstranění.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor paper was to evaluate an activity of the company TV Products CZ, Ltd. during a calendar year, assess the advantages and disadvantages of online shopping from the customer's view and compare it with traditional shopping at stores.
In the theoretical part, the terms of e-shop and store were explained. This part was also occupied with the e-shopping history and development. Then this part was focused on the payment methods and the level of the customer services.
In the practical part, the selected company was introduced at first and then all activities from orders to goods delivery to customers were monitored. It was realized by personal visit to this company.
Through this visit the shortcomings were detected and the measures which lead to improvement and customers' satisfaction were created. The company should pay attention to these shortcomings and focus on their removal
Klíčová slova
internetový obchod, kamenné obchody, online nákupy, platební metody
Klíčová slova v angličtině
e-shop, shops, online shopping, payment methods
Rozsah průvodní práce
49 s. (60 519 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v kamenných obchodech.
V teoretické části byl vysvětlen pojem internetový a kamenný obchod. Tato část se také zabývala historií elektronického obchodování a rozvoji internetového obchodu. Dále byla tato část zaměřena na metody placení a úroveň zákaznických služeb.
V praktické části byla nejprve představena vybraná společnost a dále byly sledovány veškeré aktivity od objednávek až po dodání zboží zákazníkům. To bylo uskutečněno díky osobní návštěvě firmy.
Prostřednictvím této návštěvy byly zjištěny nedostatky a navrženy opatření vedoucí ke zlepšení a spokojenosti zákazníků. Těmto nedostatkům by měla firma věnovat pozornost a zaměřit se na jejich odstranění.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor paper was to evaluate an activity of the company TV Products CZ, Ltd. during a calendar year, assess the advantages and disadvantages of online shopping from the customer's view and compare it with traditional shopping at stores.
In the theoretical part, the terms of e-shop and store were explained. This part was also occupied with the e-shopping history and development. Then this part was focused on the payment methods and the level of the customer services.
In the practical part, the selected company was introduced at first and then all activities from orders to goods delivery to customers were monitored. It was realized by personal visit to this company.
Through this visit the shortcomings were detected and the measures which lead to improvement and customers' satisfaction were created. The company should pay attention to these shortcomings and focus on their removal
Klíčová slova
internetový obchod, kamenné obchody, online nákupy, platební metody
Klíčová slova v angličtině
e-shop, shops, online shopping, payment methods
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnotit činnost firmy zabývající se internetovým obchodem za období jednoho kalendářního roku. Posoudit výhody i nevýhody pro zákazníky oproti nákupům v tradičních "kamenných" obchodech.
Metodika práce:
Vybrat si firmu, která již delší dobu internetový obchod provozuje, má i vlastní sklady, ze kterých expeduje žádané zboží. U této firmy je třeba posoudit existující dodavatelský řetězec jak z hlediska materiálového, tak i informačního toku i zpětného odběru zboží a zjistit případné nedostatky a možnosti ke zlepšení a spokojenosti zákazníků.
Rámcová osnova:
1. Úvod - internetový obchod a kamenné obchody.
2. Cíl a metodika práce.
3. Literární přehled: a) Logistika a dodavatelský řetězec, b) úroveň zákaznických služeb, c) zpětná logistika, d) Rozvoj internetového obchodu v ČR.
4. Vlastní práce:
4.1.Charakteristika vybraného podniku a jeho výsledky v minulosti.
4.2. Struktura dodavatelského řetězce a jeho činnost.
4.3. Sledování všech aktivit u vybraných objednávek až do dodání zboží.
5. Závěry a návrhy na zlepšení.
6. Použitá literatura.
7. Přílohy (v případě potřeby).
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Zhodnotit činnost firmy zabývající se internetovým obchodem za období jednoho kalendářního roku. Posoudit výhody i nevýhody pro zákazníky oproti nákupům v tradičních "kamenných" obchodech.
Metodika práce:
Vybrat si firmu, která již delší dobu internetový obchod provozuje, má i vlastní sklady, ze kterých expeduje žádané zboží. U této firmy je třeba posoudit existující dodavatelský řetězec jak z hlediska materiálového, tak i informačního toku i zpětného odběru zboží a zjistit případné nedostatky a možnosti ke zlepšení a spokojenosti zákazníků.
Rámcová osnova:
1. Úvod - internetový obchod a kamenné obchody.
2. Cíl a metodika práce.
3. Literární přehled: a) Logistika a dodavatelský řetězec, b) úroveň zákaznických služeb, c) zpětná logistika, d) Rozvoj internetového obchodu v ČR.
4. Vlastní práce:
4.1.Charakteristika vybraného podniku a jeho výsledky v minulosti.
4.2. Struktura dodavatelského řetězce a jeho činnost.
4.3. Sledování všech aktivit u vybraných objednávek až do dodání zboží.
5. Závěry a návrhy na zlepšení.
6. Použitá literatura.
7. Přílohy (v případě potřeby).
Seznam doporučené literatury
Vaněček, D. (2008). Řízení dodavatelského řetězce. České Budějovice: EF JU.
Lambert, D., Stock, J., & Ellram, L. (2000). Logistika. Praha: Computer Press.
Slack, N., Chambes, S., & Johnston, R. (2010). Operations Management. London: Pearson, PrenticeHall.
Liker, J.,K. (2008). Tak to dělá Toyota. Praha: Management Press.
Seznam doporučené literatury
Vaněček, D. (2008). Řízení dodavatelského řetězce. České Budějovice: EF JU.
Lambert, D., Stock, J., & Ellram, L. (2000). Logistika. Praha: Computer Press.
Slack, N., Chambes, S., & Johnston, R. (2010). Operations Management. London: Pearson, PrenticeHall.
Liker, J.,K. (2008). Tak to dělá Toyota. Praha: Management Press.