Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop.
Anotace v angličtině
This work studies factors of e-shops credibility on the field B2C. The aim of the work was to work out a summary of recommendations for businessmen, who deal with or consider internet marketing, and to introduce particular suggestions for a specific e-shop.
Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop.
Anotace v angličtině
This work studies factors of e-shops credibility on the field B2C. The aim of the work was to work out a summary of recommendations for businessmen, who deal with or consider internet marketing, and to introduce particular suggestions for a specific e-shop.
Cíl práce:
Cílem práce je vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop. Dílčím cílem práce je analyzovat chování spotřebitelů v rámci nakupování na internetu.
Metodický postup:
Studium teoretických podkladů a teoretických východisek řešeného problému
Příprava a realizace dotazníkového šetření mezi spotřebiteli
Vyhodnocení dat
Vypracování doporučení
Návrh zlepšení pro konkrétní e-shop
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíl práce. 2. Přehled řešené problematiky. 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky. 5. Závěr. 6. Seznam použitých zdrojů. 7. Seznam příloh (jsou-li v práci přílohy). 8. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop. Dílčím cílem práce je analyzovat chování spotřebitelů v rámci nakupování na internetu.
Metodický postup:
Studium teoretických podkladů a teoretických východisek řešeného problému
Příprava a realizace dotazníkového šetření mezi spotřebiteli
Vyhodnocení dat
Vypracování doporučení
Návrh zlepšení pro konkrétní e-shop
Rámcová osnova:
1. Úvod a cíl práce. 2. Přehled řešené problematiky. 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky. 5. Závěr. 6. Seznam použitých zdrojů. 7. Seznam příloh (jsou-li v práci přílohy). 8. Přílohy
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008, 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008, 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.