Cíl práce:
\\ Cílem diplomové práce je vyhodnocení podpor zemědělského podnikání ve zvoleném podniku
\\Metodický postup :
\\1. Prostudování odborné literatury.
\\ 2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíle diplomové práce.
\\ 3. Analýza účinnosti podpůrných programů
\\Rámcová osnova:
\\ 1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Vlastní zpracování, 5. Závěry,
6. Seznam použité literatury, 7. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
\\ Cílem diplomové práce je vyhodnocení podpor zemědělského podnikání ve zvoleném podniku
\\Metodický postup :
\\1. Prostudování odborné literatury.
\\ 2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíle diplomové práce.
\\ 3. Analýza účinnosti podpůrných programů
\\Rámcová osnova:
\\ 1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Vlastní zpracování, 5. Závěry,
6. Seznam použité literatury, 7. Přílohy
Seznam doporučené literatury
KISLINGEROVÁ, E., NOVÝ, I. a kol.: Chování podniku v globalizujícím se prostředí. C. H. Beck Praha, 2005
\\JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000
\\PETERS, T., J., WATERMAN, J., R.: Hledání dokonalosti.
Svoboda - Libertas, Praha, 1992
\\PORTER, M., E.: Konkurenční strategie. Victoria Publishing s.r.o.,Praha 1994
\\NEUIMAIEROVÁ, I., NEUIMAIER,I.:Výkonnost a tržní hodnota firmy.Grada
Publishing, a.s.,Praha, 2002
\\FOTR, J.: Strategické finanční plánování. Grada Publishings.r.o. Praha, 1992
\\JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000
\\KOTLER, P.: Marketing Management. Victoria Publishing s.r.o. Praha, 1998
\\SMEJKAL, V., RAIS, K.: Řízení rizik. Grada Publishing a.s. Praha, 2003
Seznam doporučené literatury
KISLINGEROVÁ, E., NOVÝ, I. a kol.: Chování podniku v globalizujícím se prostředí. C. H. Beck Praha, 2005
\\JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000
\\PETERS, T., J., WATERMAN, J., R.: Hledání dokonalosti.
Svoboda - Libertas, Praha, 1992
\\PORTER, M., E.: Konkurenční strategie. Victoria Publishing s.r.o.,Praha 1994
\\NEUIMAIEROVÁ, I., NEUIMAIER,I.:Výkonnost a tržní hodnota firmy.Grada
Publishing, a.s.,Praha, 2002
\\FOTR, J.: Strategické finanční plánování. Grada Publishings.r.o. Praha, 1992
\\JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000
\\KOTLER, P.: Marketing Management. Victoria Publishing s.r.o. Praha, 1998
\\SMEJKAL, V., RAIS, K.: Řízení rizik. Grada Publishing a.s. Praha, 2003