Úvod: vymezení pojmu strategické řízení.
\\Cíl práce a metodika: \\Cílem práce je navrhnout možnosti uplatnění postupů strategického řízení a aplikovat jeho vybrané metody ve zvolené organizaci.
\\Literární přehled:
\\Charakteristika vybrané organizace: zaměření, historický vývoj, velikost, počet pracovníků, přehled o hlavních konkurentech.
\\Vlastní práce:
\\a) analýza organizace a jejího okolí s využitím vybraných metod strategického řízení;
\\b) hodnocení strategické pozice organizace pomocí SWOT analýzy;
\\c) návrh alternativ strategií souvisejících s rozvojem organizace.
\\Diskuse a závěr:
\\Literatura:
\\Přílohy:
Zásady pro vypracování
Úvod: vymezení pojmu strategické řízení.
\\Cíl práce a metodika: \\Cílem práce je navrhnout možnosti uplatnění postupů strategického řízení a aplikovat jeho vybrané metody ve zvolené organizaci.
\\Literární přehled:
\\Charakteristika vybrané organizace: zaměření, historický vývoj, velikost, počet pracovníků, přehled o hlavních konkurentech.
\\Vlastní práce:
\\a) analýza organizace a jejího okolí s využitím vybraných metod strategického řízení;
\\b) hodnocení strategické pozice organizace pomocí SWOT analýzy;
\\c) návrh alternativ strategií souvisejících s rozvojem organizace.
\\Diskuse a závěr:
\\Literatura:
\\Přílohy:
Seznam doporučené literatury
Hron, J., Tichá, J., Dohnal, J.: Strategické řízení. ČZU Praha, 1998, 266 s.
\\Kopčaj, A.: Řízení proudu změn - nevšední rozvoj firmy. Silma 90, Ostrava 1999, 298 s.
\\Bowman, C.: Strategický management. Grada Publishing, Praha 1996, 147 s.
\\Kiernan M., J.: Inovuj nebo nepřežiješ (Zásady strategického řízení pro 21. století). Management Press, Praha 1998, 254 s.
\\Donelly, J., H. a kol.: Management. Grada Publishing, Praha, 1997, 821 s.
\\Kotler, P.: Marketing management. Victoria publishing, Praha 1995, 789 s.
\\Drucker P. F.: Věk diskontinuity. Management Press, Praha 1994, 853 s.
\\Gibson, R.: Nový obraz budoucnosti. Management Press, Praha 1998, 255 s.
\\Periodikum Moderní řízení, HN
Seznam doporučené literatury
Hron, J., Tichá, J., Dohnal, J.: Strategické řízení. ČZU Praha, 1998, 266 s.
\\Kopčaj, A.: Řízení proudu změn - nevšední rozvoj firmy. Silma 90, Ostrava 1999, 298 s.
\\Bowman, C.: Strategický management. Grada Publishing, Praha 1996, 147 s.
\\Kiernan M., J.: Inovuj nebo nepřežiješ (Zásady strategického řízení pro 21. století). Management Press, Praha 1998, 254 s.
\\Donelly, J., H. a kol.: Management. Grada Publishing, Praha, 1997, 821 s.
\\Kotler, P.: Marketing management. Victoria publishing, Praha 1995, 789 s.
\\Drucker P. F.: Věk diskontinuity. Management Press, Praha 1994, 853 s.
\\Gibson, R.: Nový obraz budoucnosti. Management Press, Praha 1998, 255 s.
\\Periodikum Moderní řízení, HN